SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.
AJ![]()
Fipo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Fout.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nederland 3?!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:05 schreef TNA het volgende:
Vind het een zeer goede uitzending. Bos laat zich goed interviewen en vertelt interessante dingen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
'Het is vintage'. Echt alles wat Obama doet is nep en oppervlakkig en goedkoop.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
uh, okéquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hou altijd veel meer van de politici en economen/wetenschapper uitzendingen dan de kunstenaars en creatievelingen, fragmenten liggen dichter bij mijn interesses![]()
![]()
Ben er een uurtje uit geweest, nog wat spannends gebeurd in de tussentijd of was het gewoon het niveau van het eerste anderhalf uur ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
''Volgens mij was hij dood en doodmoe''quote:Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Micha Wertheim vorig jaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Grumpey het volgende:
Ik hou altijd veel meer van de politici en economen/wetenschapper uitzendingen dan de kunstenaars en creatievelingen, fragmenten liggen dichter bij mijn interesses
AJ![]()
Dit was alles behalve nep en oppervlakkig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:07 schreef Morendo het volgende:
'Het is vintage'. Echt alles wat Obama doet is nep en oppervlakkig en goedkoop.![]()
Wilfried vind vooral zichzelf belangrijk....quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Wilfried nou een beetje simpel of weigert hij gewoon te luisteren naar zijn gasten?WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Hij spreekt daar zijn eigen mensen toe, dus hij heeft daar niets te winnen. Inderdaad gemeend dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Dit was alles behalve nep en oppervlakkig.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Echt pijnlijk ja. Hij wil Bos zo graag onderbreken, om vervolgens een vraag te stellen welke net is beantwoord.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wilfried vind vooral zichzelf belangrijk....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: