Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
quote:
Dat wordt schuivenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heel hard. Ik durf niet eens op te staan en naar het toilet te lopen
Dus omdat een 17-jarige haar grenzen niet weet moet ik het maar erg vinden?quote:
Dat vat het wel goed samen ja. Verschrikkelijk.quote:
Mijn bed is te hoog om me uit te laten rollenquote:
Wow. Als de rest van der achterkant ook ge-inkt wordt vind ik het wel fucking bruut.quote:
Je hoeft het niet erg te vinden maar om het uit te spreken tegen mensen die dat wel vinden/haar kennen hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus omdat een 17-jarige haar grenzen niet weet moet ik het maar erg vinden?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus omdat een 17-jarige haar grenzen niet weet moet ik het maar erg vinden?
Echt totaal geen last van wat jij nu zegtquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, wat slecht. Ongezond eten is soms wel lekker, maar je voelt je altijd zo'n vies vretend zwijn na afloop. Als je gezond eet, voel je je veel fitter en ben je 's avonds minder snel moe.
Samequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik zelden gezond eet. Als ik nog minder snel moe zou zijn savonds zou ik helemaal niet meer slapen
Hoi Hupselquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
I feel ignored![]()
Waar hebben we het nu over?
Eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet erg te vinden maar om het uit te spreken tegen mensen die dat wel vinden/haar kennen hoeft ook weer niet.
En zo gek is het niet dat een 17 jarige haar grenzen niet kent.
Zet dan een duidelijke status neer!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet erg te vinden maar om het uit te spreken tegen mensen die dat wel vinden/haar kennen hoeft ook weer niet.
En zo gek is het niet dat een 17 jarige haar grenzen niet kent.
Haat aan mijquote:XXXXXXXXXX is dit niet een beetje een harteloze opmerking Chantal Glorix
about a minute ago · Unlike · 2
XXXXXXXX nee chantal en voor je je mond een dauw geef en je niet weet wat er aan de hand is, oordeel dan niet!!! zo'n hekel aan zulke mensen, 1 ding weet ik wel en zou je kind maar zijn ongeacht wat er is gebeurd!!!
Op mijn 17de zat ik elk weekend aan de pillen!! Ga nou niet tegen mij zeggen hoe die mensen denken. Vroeger was alles anders blablaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]. Op je zeventiende zijn je hersens nog niet volgroeid, dus dan overzie je niet alle gevolgen van je acties of maak je een verkeerde inschatting.
Dat wordt pissen in bedquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn bed is te hoog om me uit te laten rollen![]()
Ik denk alleen als ik nu opsta dat ik ga janken
Wat is je mond een dauw geven?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zet dan een duidelijke status neer!!
[..]
Haat aan mij
....quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn 17de zat ik elk weekend aan de pillen!! Ga nou niet tegen mij zeggen hoe die mensen denken. Vroeger was alles anders blabla
Nee, ik wil mijn flesje met water vullen bij de kraan.. Ik denk dat ik gewoon de rest van de nacht een droge bek hebquote:
Haar Nederlands is zo geweldig slecht dat het gewoon leuk isquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is je mond een dauw geven?
Tja, moeilijke keuze. Of dorst of pijn lijdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn flesje met water vullen bij de kraan.. Ik denk dat ik gewoon de rest van de nacht een droge bek heb
Zeg het maar!!quote:
Ik vraag het me nu echt af... Vraag eens wat ze bedoeld?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar Nederlands is zo geweldig slecht dat het gewoon leuk is
Ik ga even strompelen. Dat roken met een droge strot werkt niet en dan kan ik straks weer niet slapen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, moeilijke keuze. Of dorst of pijn lijden
Ik vind dat je er dan niet op moet reageren. Er zijn ook andere dingen waar iemand bot op kan reageren, maar daarvan zullen er ook bij zijn waarbij jij zegt van "dat kun je niet maken" .quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg het maar!!
Moet ik medelijden hebben met iemand die ik niet ken? Nee, sorry!!
Ken je straattaal; ze doelt waarschijnlijk op 'je mond een douw geven' wat zoveel betekent als iets doms zeggen of iets zeggen zonder erover na te denken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vraag het me nu echt af... Vraag eens wat ze bedoeld?
Sterktequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga even strompelen. Dat roken met een droge strot werkt niet en dan kan ik straks weer niet slapen.
Bedoeltquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vraag het me nu echt af... Vraag eens wat ze bedoeld?
Dit, ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind dat je er dan niet op moet reageren. Er zijn ook andere dingen waar iemand bot op kan reageren, maar daarvan zullen er ook bij zijn waarbij jij zegt van "dat kun je niet maken" .
Bij die status kan ik toch niet weten waar het over gaat? Of wel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind dat je er dan niet op moet reageren. Er zijn ook andere dingen waar iemand bot op kan reageren, maar daarvan zullen er ook bij zijn waarbij jij zegt van "dat kun je niet maken" .
Klopt, maar die trap na was niet nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij die status kan ik toch niet weten waar het over gaat? Of wel?
En uit 40 "sterkte" posts word ik ook niet wijs!!
Voor mij wel!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klopt, maar die trap na was niet nodig.
Slaap lekker mooierd!!quote:
Ja gaat wel aardigquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey man, hoe is het met je lego project?
Truste Lolaquote:
5 uur? Wow dat is wel een tijdje zeg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja gaat wel aardig![]()
Halverwege de eerste toren, 5 uur mee bezig geweest
Dan ook niet gaan zeuren als er ooit iemand zo een trap na geeft naar iets wat voor jou kut is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij wel!!
En nee, dat ga ik niet uitleggen. Veroordeel mij maar!!
Nouja om en nabij. Ik heb het niet opgemeten ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
5 uur? Wow dat is wel een tijdje zeg.
Hier in Nijmegen heb ik anders nog nooit iemand dat zinnetje horen zeggen. Onze straattaal is tenminste nog enigszins logisch. 'Je mond een douw geven' slaat gewoon als kut op stront.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken je straattaal; ze doelt waarschijnlijk op 'je mond een douw geven' wat zoveel betekent als iets doms zeggen of iets zeggen zonder erover na te denken.
En dat doe ik ook zo vaak wil je zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ook niet gaan zeuren als er ooit iemand zo een trap na geeft naar iets wat voor jou kut is.
Verder vind ik je nog steeds lief hoor.
Het zijn 2 torens of 4?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja om en nabij. Ik heb het niet opgemeten ofzo
Logisch jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen heb ik anders nog nooit iemand dat zinnetje horen zeggen. Onze straattaal is tenminste nog enigszins logisch. 'Je mond een douw geven' slaat gewoon als kut op stront.
Nee, maar mocht het ooit gebeuren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat doe ik ook zo vaak wil je zeggen?
Dat strompelen deed pijn. Dat met gestrekte knieën op mn pot gaan zitten is onmogelijk.quote:
quote:
Ik twijfeldequote:
quote:
De 'straat' in Nijmegen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hier in Nijmegen heb ik anders nog nooit iemand dat zinnetje horen zeggen. Onze straattaal is tenminste nog enigszins logisch. 'Je mond een douw geven' slaat gewoon als kut op stront.
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat strompelen deed pijn. Dat met gestrekte knieën op mn pot gaan zitten is onmogelijk.
Klopt!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De 'straat' in Nijmegen.![]()
Het komt uit de omgeving Rotterdam - Dordrecht geloof ik.
En toch genoeg mensen die het Nijmeegs niet verstaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De 'straat' in Nijmegen.![]()
Het komt uit de omgeving Rotterdam - Dordrecht geloof ik.
Ik zweer het je, als ze mijn leven zouden filmen...quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch genoeg mensen die het Nijmeegs niet willen verstaan.
Ik probeer altijd zo abn mogelijk te praten in de buurt van niet-nijmegenarenquote:
Nieuwe comedyquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zweer het je, als ze mijn leven zouden filmen...
Goed hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de misses eigenlijk?
Mijn dank is grootquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo abn mogelijk te praten in de buurt van niet-nijmegenaren
Zijn er niet al genoeg films over vrouwen die op foute mannen vallen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zweer het je, als ze mijn leven zouden filmen...
Misschien is er wel spontaan iets verschenenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwe comedy
Nog een keer kijken of ik iets te eten kan vinden
Dat gedeelte komt anders voorlopig niet meer voor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn er niet al genoeg films over vrouwen die op foute mannen vallen?
Ik denk dat er nog wel ijs is of zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien is er wel spontaan iets verschenen
Ik bedenk me net dat ik ook nog snoepzakjes van Katja heb en een suikerspin.
En over het algemeen hoor ik je nooit klagen als ik je spreek, dus dat zal best goed gaan.quote:
U bent verstaanbaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En over het algemeen hoor ik je nooit klagen als ik je spreek, dus dat zal best goed gaan.
Ik heb nergens zin in. Ik heb net Bourgondisch gegeten bij de Efteling. Met mijn handen want zo hoorde het. Alhoewel ik het dan wel zonde vond dat ze bij het warme appeltaartje met vanillesaus dan wel weer een vorkje erin hadden geprikt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel ijs is of zoMaar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Lolquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor.
Dinsdag gaan we bieren voor half geld in een cafe hier in de buurt.
Ik kom dan gelukkig ook niet uit Friesland of Limbabwequote:
Na 14 jaar weet ik nog steeds niet wat er met mn zoon is gebeurd bij de oppas in limbabwe!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom dan gelukkig ook niet uit Friesland of Limbabwe
Ik heb geen flauw idee wat Bourgondisch eten isquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nergens zin in. Ik heb net Bourgondisch gegeten bij de Efteling. Met mijn handen want zo hoorde het. Alhoewel ik het dan wel zonde vond dat ze bij het warme appeltaartje met vanillesaus dan wel weer een vorkje erin hadden geprikt.
Wanneer ga je?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dames eerst![]()
Zal wel na de vakantie worden ben ik bang..
Vleesch!! Middeleeuws!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat Bourgondisch eten is![]()
En ik heb chips gevonden
ALLE vleesch!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh vlees, dat is altijd goed. Tenzij spareribs, die zijn niet te vreten
Snap je "alle" niet of snap je "vleesch" niet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat je bedoelt.
"alle". Wat is "alle vlees", dat is toch geen Nederlands?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap je "alle" niet of snap je "vleesch" niet?
Er staat dan een verhaal van jou in?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie wel onthouden om 3 september de Mijn Geheim te kopen?
Kip, rund, hert, koe, paard, konijn, ALLE VLEES!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"alle". Wat is "alle vlees", dat is toch geen Nederlands?
Interview jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er staat dan een verhaal van jou in?
Het was een halve kip met piepers en groenten uit de oven. Ik heb de kip verorberd, mijn zus de groente en piepers want die hoef ik niet en zij is geen vleeschmensch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh vlees, dat is altijd goed. Tenzij spareribs, die zijn niet te vreten
Ow beter toch, ga je met iemand samen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
2e Weekend September als het goed is. Waarschijnlijk maar een week.
Is het iets ernstigs?quote:
Nee,quote:
'Alle vlees' is imo geen goed Nederlandsquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kip, rund, hert, koe, paard, konijn, ALLE VLEES!!
Oh, dat is wel lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het was een halve kip met piepers en groenten uit de oven. Ik heb de kip verorberd, mijn zus de groente en piepers want die hoef ik niet en zij is geen vleeschmensch.
De editie met mij erin moet uitverkocht raken!! Kopen kreng!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je die niet uploaden? Ik wil niet met dat blad gezien worden
Oké, dan zal ik tzt eens dat blad doorploegen.quote:
Mja kun je ze niet zelf kopen dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De editie met mij erin moet uitverkocht raken!! Kopen kreng!!
Pietje precies!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Alle vlees' is imo geen goed Nederlands
[..]
Oh, dat is wel lekker
Hmm oke, het zal wel. Ik vind het niet klinken in ieder gevalquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pietje precies!!
Dat ligt aan jou, het is wel correct hoor
Hier in de omgeving ja!!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja kun je ze niet zelf kopen dan?
Nou, ik heb net onderhoud gehad aan de motor, alles is opquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier in de omgeving ja!!!
Bij jou? Nee! Dat moet jij doen
Alle mensenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, het zal wel. Ik vind het niet klinken in ieder geval
Ja, het smaakte heerlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Alle vlees' is imo geen goed Nederlands
[..]
Oh, dat is wel lekker
-tquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik heb net onderhoud gehad aan de motor, alles is op
Als het goed is welquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow beter toch, ga je met iemand samen?
Ja, dat dan weer welquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle mensen
Dat klinkt ook niet volgens jou?
Mooi zoquote:
Exact wat ik dacht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
Is het niet: al het vlees en alle vleessoorten?
Mee laten dokken. Problem solved.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zal me niks verbazen als ze de boel op het laatste moment afblaast
Hier ergens is een juffrouw Tok. Maar die vind ik echt tegenvallen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel
[..]
Mooi zo.
We hadden hier een kiprestaurant, maar die vervangen door een pannenkoekenrestaurant. Alsof we er daar nog niet genoeg van hadden
Alle vlees kan ook volgens mij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
Is het niet: al het vlees en alle vleessoorten?
O ja, zo heette die tent. Hier vond ik het wel lekker, maar heb dan ook nog nooit ergens anders kip gegetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier ergens is een juffrouw Tok. Maar die vind ik echt tegenvallen.
Je hebt al geboekt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zal me niks verbazen als ze de boel op het laatste moment afblaast
TMIquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo kijk ik als ik zit te schijten.
Mijn eigen kippenvleugeltjes zijn de lekkerste. Met echte piri-piri uit portugal, en niet zo'n slap aftreksel van chillisaus wat voor piri-piri moet doorgaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, zo heette die tent. Hier vond ik het wel lekker, maar heb dan ook nog nooit ergens anders kip gegeten
Nee, dat ben ik right nowquote:
Postte faxie daar of kom jij serieus ook in topics waar hij niet in zit?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:
R&P / Advies nodig over een vriend
Een "vriend" die nooit met je wil afspreken en andere fokkers in dat topic die ook niet graag met mensen afspreken.
Wtf is dit.!!!
Hmm, do wantquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn eigen kippenvleugeltjes zijn de lekkerste. Met echte piri-piri uit portugal, en niet zo'n slap aftreksel van chillisaus wat voor piri-piri moet doorgaan.
De grap is er nu wel een beetje af, he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Postte faxie daar of kom jij serieus ook in topics waar hij niet in zit?
Ja hoi jij begon er overquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, denk jij eens even niet aan mijn kakgezicht
Nou, ik moet er nog wel om lachen eigenlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
De grap is er nu wel een beetje af, he.
Wie zegt dat ik dat deed?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gaf geen toestemming om over mij te fantaseren.
Snap ik. Ik heb alleen kippenpoten in huis. En Kippenpoten. Geen vleugels. Heb het verkeerde pak gekocht in alle haast.quote:
haha jij hebt kippenpoten hahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb alleen kippenpoten in huis. En Kippenpoten. Geen vleugels. Heb het verkeerde pak gekocht in alle haast.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb alleen kippenpoten in huis. En Kippenpoten. Geen vleugels. Heb het verkeerde pak gekocht in alle haast.
Flapdrolquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooww dacht The Mental Image
Dat kusje hoeft niet hoor.
Uitloggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
Oja ik wilde gaan afloggen.
Trusten allemaal
Ik zou ze er nu graag onder schroevenquote:
Ook wel lekker, maar toch niet zo bruut geniaal als vleugels.quote:
Boh, nu heb ik zin in kipquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook wel lekker, maar toch niet zo bruut geniaal als vleugels.
Toch welquote:
Ik ben echt te goedquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, nu heb ik zin in kip
[..]
Toch wel
Heb nooit anders durven bewerenquote:
Ik hou het er gewoon op dat ik goed ben. Nu ga ik eens een fatsoenlijke slaappositie uitzoeken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat en ik heb altijd wel trek in eten
Sterkte en slaap lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou het er gewoon op dat ik goed ben. Nu ga ik eens een fatsoenlijke slaappositie uitzoeken.
Alvast welterusten wereld!
Kan ook niet ik ben geblesseerdquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht aan hardlopenSjongejonge, het moet altijd over seks gaan he?
Aaahwquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook niet ik ben geblesseerd
Ontsteking bij mijn schouderblad
Mannenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef dribbel79 het volgende:
godver, ik stuur net een app naar mn vriendin: "zullen we rond half negen de hond uit gaan laten in t bos?"...krijg ik terug "ja, is goed, maar wordt het dan niet schemerig? ow, wil je tampons meenemen?"
klacht: niet in het bos kunnen sexen vanavond...
Sorry, ik moest lachenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef dribbel79 het volgende:
godver, ik stuur net een app naar mn vriendin: "zullen we rond half negen de hond uit gaan laten in t bos?"...krijg ik terug "ja, is goed, maar wordt het dan niet schemerig? ow, wil je tampons meenemen?"
rival is verlieehiefd rival is verlieehiefdquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Integendeel, mijn hart klopt weer als nooit tevoren
Misschien wilt ze gewoon tampons in wokda doppen enzo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef dribbel79 het volgende:
ach kleinigheidjes hou jequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GOED!!! Op wat miniscule mankementen na
Lekker hoor, ik ga zo lekker een stukkie rennenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil dat niet![]()
Nahja. Vanavond ein-de-lijk weer sporten. Ik heb er zin!
Tis heerlijk weer daar voor!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik ga zo lekker een stukkie rennen
grappig ik wil juist het sporten op gaan bouwenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis heerlijk weer daar voor!!
Deze week 3 x sporten en vanaf volgende week wil ik weer het lopen gaan opbouwen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
grappig ik wil juist het sporten op gaan bouwen
Nog maar 1 keer in de week, moet ff langs een sportschool voor het andere..quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das toch niet zo moeilijk?
Hoe vaak ren je in de week?
Ohja bijnaquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer in de week, moet ff langs een sportschool voor het andere..
Maar dat komt na mijn vakantie. Eerst 2 weken genieten
Ja nu nog maar 3 werkdagenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja bijnaaftellen. Heerlijk.
En wel zo logisch om dat na je vakantie te doen.![]()
Ik zet zaterdag mijn proefabo om voor vast
Maar dat heb jij heul niet nodig toch....quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nu nog maar 3 werkdagen
nou de meeste beginnen juist een paar maanden voor de vakantie he
Heb ik ook gedaan, ook al had ik voorgenomen om weer te gaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sportschool abo heb ik al een tijd geleden stopgezet, ik ging toch nooit
Nee, ik kan gewoonweg de discipline niet opbrengen om continu te gaan, straks werk ik weer 6 dagen in de week, dan ga ik niet daarna nog eens sporten..quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ook al had ik voorgenomen om weer te gaan
dat viel hier nog wel mee, maar gewoon.. Nee, niks voor mijquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
sportscholen zijn voornamelijk kut door de types die er rondlopen
Ach, ik ben thuis altijd in de weer met van die gewichten das ook niet allesquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat viel hier nog wel mee, maar gewoon.. Nee, niks voor mij
Dapjes? Dafuck is that?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
hmm, dat potje tuinkruiden bleek italiaanse (pittige) kruiden te zijn![]()
lekker wel, maar beetje vreemd door je dapjes
Oke danquote:
Ik wilde meer spieren kweken, of eigenlijk de spiermassa die ik had toen ik vrachtwagen reed terugkrijgen.. Maar meh, teveel gedoe allemaal..quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach, ik ben thuis altijd in de weer met van die gewichten das ook niet alles![]()
maar ik moet er wel een beetje fit uitzien natuurlijk
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nice, nog in de rups geweest?
de rups is altijd baasquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:49 schreef sararaats het volgende:
[..]niet spectaculair genoeg en zoveel grootvermaak staat er nu ook niet.
Dan pak je toch kaneelstokken?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
De kermis, al lang niet meer geweest, maar dat komt vast omdat ik geen suikerspinnen meer mag
Nee bah, dan liever die drop-dingenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan pak je toch kaneelstokken?
I Wantquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, dit zou ik toch niet zo snel doen, of daarna opeten
[ afbeelding ]
Die kip/kalkoenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
gadverdammequote:Op maandag 26 augustus 2013 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, staat nergens dat het ook smaakloos is of de smaak niet aantast.. Lijkt me echt niksquote:
Blauwe aardbei danquote:
Mensen en hun rare behoeftesquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hé, het is eetbaar.quote:
sowieso blauwe aardbeienquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen en hun rare behoeftes
Een aardbei is veel lekkerder wanneer 'ie gewoon rood isIK WORD HIER HELEMAAL WOEST VAN
Blauwe wafelsquote:
No shit, serious?!quote:
Je hebt zelf een blauwe wafelquote:
Zie je dat niet?quote:
kijken of je dan een blue muffin kan makenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:56 schreef zeefje het volgende:
Je kan ook gewoon kleurstof door cake/muffin mix doen. Ook leuk idee
Hij proeft helemaal hetzelfde in een blinde test heurquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen en hun rare behoeftes
Een aardbei is veel lekkerder wanneer 'ie gewoon rood isIK WORD HIER HELEMAAL WOEST VAN
Je wil m te graag zien, gaat niet gebeurenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt zelf een blauwe wafel
[..]
Zie je dat niet?
pfft, ik wil een heel andere wafel zienquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wil m te graag zien, gaat niet gebeuren
Bijvoorbeeldquote:
Gewoon normaal doen met je etenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Macrador het volgende:
[..]
Hij proeft helemaal hetzelfde in een blinde test heur
Wafel in je hol ken je krijguhquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pfft, ik wil een heel andere wafel zien
Ik weet niet of jij daar tanden hebt, maar het lijkt me lastig afvegenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Welk hol? toch wel die met tanden he?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen met je etenGeen gelul
Behalve wat zeefje zei over cake, dat mag nog
Maar dat is saaiquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Na het eten gebruik ik altijd netjes een servet, ik ben geen barbaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar tanden hebt, maar het lijkt me lastig afvegen
Wacht wat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:59 schreef zeefje het volgende:
[..]paar keer gedaan. RoZe appeltaart
dat is beter dan alles vervenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:56 schreef zeefje het volgende:
Je kan ook gewoon kleurstof door cake/muffin mix doen. Ook leuk idee
als iemand mij ooit een roze appeltaart voorschoteld, dan kan ze het 5 minuten later van de muren dweilenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:59 schreef zeefje het volgende:
[..]paar keer gedaan. RoZe appeltaart
Omdat roze?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als iemand mij ooit een roze appeltaart voorschoteld, dan kan ze het 5 minuten later van de muren dweilen
Ja, lekker boeiendquote:
Ja gewoon deeg+ roze kleurstof (geur en smaakloos dan wel) goed mengen en daarmee de bodem en top makenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht wat?APPELTAART? ROZE!!???!!??
Ok ok, dat MOET ik eens gemaakt hebben voor mijn verjaardag!!!
Ja ik vind dit ook wat overbodig hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanne gentleman, godnondejuquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Na het eten gebruik ik altijd netjes een servet, ik ben geen barbaar
Ok.. Dan rest mij nog 1 vraag..quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja gewoon deeg+ roze kleurstof (geur en smaakloos dan wel) goed mengen en daarmee de bodem en top maken
Eten moet gewoon als de sodemieter in mijn buikjequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:01 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook wat overbodig hoor.
RozE roze geen babyroze paar echt Pinkquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanne gentleman, godnondeju
[..]
Ok.. Dan rest mij nog 1 vraag..
HOE roze.. Hotpink? Want ik wil het alleen mits hotpink
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
RozE roze geen babyroze paar echt Pinkgewoon bij betere bakwinkel kopen
Ja, al die chocoladevlekken rond je mond is niet zo fris voor anderenquote:
Okayquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend
Eten moet lekker zijn en niet persé met fancy kleurtjes..
Artistiek doen doe ik wel met woorden, niet met eten
Nee hoor roze kan ook lekker zijnquote:
Ik vind dat altijd woest aantrekkelijk bij vrouwenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, al die chocoladevlekken rond je mond is niet zo fris voor anderen
Mag ik dan proevem.quote:
Lik jij dat er altijd af ja?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd woest aantrekkelijk bij vrouwen
Jawelquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mag ik dan proevem.
Wat ook leuk is :chocomuffins met leuke felle kleurstof
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd woest aantrekkelijk bij vrouwen
Ik vreet echt altijd te veel *op buikje klop*quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eten moet gewoon als de sodemieter in mijn buikje
Fuck yeahquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lik jij dat er altijd af ja?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fuck yeah![]()
Wel even ruiken eerst, want voor je 't weet is 't toch iets anders
zoals? koffiequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fuck yeah![]()
[..]
Jawel
Maar niet bij chocomuffins hoor, want:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:05 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vreet echt altijd te veel *op buikje klop*
quote:
Nou, bijvoorbeeld.. En koffiedik vind ik nou ook niet zo heul lekkerquote:
* Dekentje geeft*quote:
Jij houdt niet van dik?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ookZojuist nog veeeeeeeeeeeeel te veel pudding naar binnen gewerkt
[..]
[..]
Nou, bijvoorbeeld.. En koffiedik vind ik nou ook niet zo heul lekker
Zit je weer naakt te Fok!ken?quote:
[..]
Fuck yeah![]()
Wat is dik :$quote:
VINNEH HETE BOI HOESTMETJOUMANGGGquote:
als je iemand beter kan rollen dan dat ze loopt is ze dik jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is dik :$
Ik ben geen chubbychaser iig, maar alsnog hangt het van je definitie van dik af :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |