quote:
Samenwerking! shirtjes van Danie, sieraden van Yolanthe Cabau -YC!quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oorbellen van dany dinges !
of verkoopt die alleen shirtjes
Ah!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Samenwerking! shirtjes van Danie, sieraden van Yolanthe Cabau -YC!
[ afbeelding ]
Haha, arme James!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
Chihuahua bijna gevouwen
Wel leuk zo samen
Alsof die zussen in de afdankertjes van Yo passenquote:I have to admit that I love to spoil them with beautiful items that I hardly wear.
Dat is toch ook haar stylist?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof die zussen in de afdankertjes van Yo passen
Hooguit die middelste op de foto.
quote:za 31 aug 2013, 05:30
Parijse brug bezwijkt onder de liefde
door Eveline Bijlsma
PARIJS -
De leuningen van de Parijse Pont des Arts dreigen te bezwijken onder het gewicht van de duizenden hangslotjes die zijn opgehangen door verliefde stellen. De burgemeester van het zesde arrondissement wil de loeizware liefdesbetuigingen het liefst verwijderen, omdat hij bang is dat ze op een dag boven op een rondvaartboot zullen storten.
Onder toeziend oog van zijn vriendin Sabrina (19) gooit Thomas (22) met een boogje het sleuteltje in de Seine. „Ze zeggen dat als je hier een slotje ophangt, je voor eeuwig samenblijft”, zegt de Française verliefd. Het stel uit de Parijse voorstad bezegelde gisteren hun liefde op de romantische Pont des Arts met een klein, goudkleurig hangslotje.
Sabrina schreef er met een zwarte stift hun koosnamen op, ‘Doudou et Namour’. Als het aan Jean-Pierre Lecoq ligt, burgemeester van het zesde arrondissement van Parijs, wordt de brug te lijf gegaan met een flinke ijzerschaar. „Dit wordt te gek, sommigen hangen hun slot maar aan een ander omdat er geen plek meer is”, briest de burgervader.
Traditie= armoequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Het is Jessey, dat is traditie namelijk. Jeffrey, Rodney, Wesley...
Nou, geloof me, de dames zitten er bovenop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Adelante het volgende:
Het is stil in dit kamp: geen schandalen die Sylvie kunnen overtreffen?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:27 schreef static het volgende:
[..]
Nou, geloof me, de dames zitten er bovenop.
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 1 september 2013 17:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Yolanthe Cabau komt met eigen mode krant.
Morgen, op maandag 2 september stuurt Yolanthe Cabau (28) haar eerste online nieuwsbrief uit.
Het belooft een e-mailing te worden boordevol fashion nieuws, een modeblog, wetenswaardigheden en foto's van Yolanthe en haar entourage.
[ afbeelding ]
quote:Jan en Yolanthe zijn Tarzan en Jane
Jan Kooijman en Yolanthe Sneijder-Cabau zijn allebei te horen in de nieuwe animatiefilm Tarzan 3D. Dat laat Independent Films maandag weten.
Kooijman neemt de stem van Tarzan voor zijn rekening. “Tarzan is een legendarisch personage en ik zie het als een grote eer dat ik hem van een Nederlandse stem mag voorzien. Ik kijk ernaar uit om aan lianen door de geluidsstudio te slingeren!”
Ook Sneijder-Cabau is blij de stem van Jane, het liefje van Tarzan, te mogen inspreken. “Ik verheug me enorm dat ik haar voor de Nederlandse versie met mijn stem mag voorzien en om op deze manier de avonturen van Jane een klein beetje te mogen beleven.”
Tarzan 3D draait vanaf 18 december 2013 uit in de Nederlandse bioscopen.
(BuzzE)
En haar wimpers zijn inmiddels zo lang dat het dient als zonwering. Ze kijkt er down van.quote:
Ik las Jan ipv Janequote:om op deze manier de avonturen van Jane een klein beetje te mogen beleven.”
Bij deze hires:quote:Op maandag 2 september 2013 17:19 schreef Ole het volgende:
Ze wordt steeds blonder
[ afbeelding ]
[..]
Medusaquote:
Wat een wansmaakquote:
Marlies Dekkers?quote:Op maandag 2 september 2013 19:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Yo werkt vanuit haar bed![]()
[ afbeelding ]
Ik vond Wesley erg warrig overkomen, zinnen niet afmakend.. nerveus... onzeker. Maar het ging echt alleen over voetbal. Wel vertelde hij in het blok "privé " dat Yootje hem het "licht "heeft laten zien en hem na de moeilijke tijd van de scheiding erg heeft geholpen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:59 schreef MOETIG het volgende:
Iemand het diepteinterview van Wes met Johan D gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |