quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
***************WARNING********************
HET VOLGENDE EVENT IS WOENSDAG 28 AUGUSTUS
http://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-condit-kampmann2
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee express niet meegedaan omdat ik er geen tijd voor had en je van Hooi er maar drie mag missen.
Crap, doordeweeks sucks. Tnx voor de headsup!quote:
Dana White doet geen moer. Silva boekt gewoon die fight en Rory heeft niks te willen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Kan iemand me even een plausibel scenario schetsen voor Rory MacDonald? Die wilde toch never tegen GSP knokken? Maar hij is #3 of #4 contender ofzo... Wat doet Dana White dan?
GSP verliest van Ben Askren, nadat Dana hem heeft binnen gehengeld en Rory wint van Ben. Zoiets?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Kan iemand me even een plausibel scenario schetsen voor Rory MacDonald? Die wilde toch never tegen GSP knokken? Maar hij is #3 of #4 contender ofzo... Wat doet Dana White dan?
Dan krijgen we natuurlijk eerst een GSP vs Askren 2 die GSP met een beter gameplan van Greg Jackson gaat winnen. Daarna krijgen we GSP vs Askren 3 en dan is het 2015...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:09 schreef Happel het volgende:
GSP verliest van Ben Askren, nadat Dana hem heeft binnen gehengeld en Rory wint van Ben. Zoiets?
Geo was je al voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef Happel het volgende:
Zal ik maar vast starten:
[ afbeelding ]
Ik ga meequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:23 schreef Fyodor het volgende:
Carlos Condit vs. Martin Kampmann
Donald Cerrone vs. Rafael dos Anjos
Kelvin Gastelum vs. Brian Melancon
Court McGee vs. Robert Whittaker
Takeya Mizugaki vs. Erik Perez
Brad Tavares vs. Robert McDaniel
Johny Hendricks heeft binnenkort een nieuwe riem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:07 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dana White doet geen moer. Silva boekt gewoon die fight en Rory heeft niks te willen.
Of hij blijft gewoon lekker blessures faken.
Bonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:23 schreef Fyodor het volgende:
Carlos Condit vs. Martin Kampmann
Donald Cerrone vs. Rafael dos Anjos
Kelvin Gastelum vs. Brian Melancon
Court McGee vs. Robert Whittaker
Takeya Mizugaki vs. Erik Perez
Brad Tavares vs. Robert McDaniel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |