Fixed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Begint toh nu pas
Klacht: verkeerde tijd in OP
Zou ie zelf fokker zijn?quote:
Was dat het "hij is een beetje dom"-interview? Dan had ik geweten dat het rood wasquote:Op zondag 1 september 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De kleur van Maxima's jurk bij de verlovingsbekendmaking.
Oh ik dacht dat ie geel was.quote:Op zondag 1 september 2013 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Rode jurk had Máxima aan tijdens de verloving met WA
De FPquote:
Draaien ze gelukkig niet op Sky.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draaien ze gelukkig niet op Sky.
Wie niet.quote:Op zondag 1 september 2013 21:05 schreef Piles het volgende:
Hij wordt gek van het gekakeld van Carolien volgens mij
Ik ook trouwens
fokkers hebben een IQ van 160quote:
Dat moest je toch niet op zoeken?quote:Op zondag 1 september 2013 21:11 schreef vuvuzela het volgende:
Amsterdam RAI (Rijwiel- en Automobiel-Industrie) is een evenementenorganisatie en een beurscomplex in Amsterdam-Zuid.
Zeker, en dan die Engelsen er maar mee pronken. Het is niet eerlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef BobW het volgende:
Wat die Lee Towers toch allemaal bereikt heeft.
Met z'n tweeën lopen is ook wel gezelliger.quote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een Feyenoord supporter, die dacht dat A niet kon.
hand in hand, de kappers.quote:Op zondag 1 september 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met z'n tweeën lopen is ook wel gezelliger.
Zomergasten. Kijk gezellig even mee.quote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Wat is er nu voor bijzonders op tv?
Dat viel mij vorige week ook pas op.quote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef Walter81 het volgende:
Zie ik nu voor het eerst pas dat er buiten de 100 spelers ook publiek achter Caroline zit..
Kwaliteitsvoorstelling.quote:
Gaston die Goedenavond zegt terwijl het niet eens donker is bij hemquote:Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef remcoP het volgende:
Nuttige zin: U kijkt naar één tegen 100!
No shit sherlock
Dat is ook wel minder ja.quote:Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaston die Goedenavond zegt terwijl het niet eens donker is bij hem
Syntix adorerenquote:
Zullen wel allemaal mensen wonen die het hard nodig hebben.quote:Op zondag 8 september 2013 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
Geld mogen uitreiken in een dorp aan de rand van de Veluwe
Ik denk dat er allemaal mensen wonen die vinden dat de postcodeloterij duivels is.quote:Op zondag 8 september 2013 21:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
Zullen wel allemaal mensen wonen die het hard nodig hebben.
Mag Gaston dan wel op zondag langskomen?quote:Op zondag 8 september 2013 21:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik denk dat er allemaal mensen wonen die vinden dat de postcodeloterij duivels is.
We kwamen vorige week tot de conclusie dat hij Syntix is.quote:
Oh dat weet ik al niet meer. Drukke week gehad.quote:Op zondag 8 september 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We kwamen vorige week tot de conclusie dat hij Syntix is.
en gaat meestal met niks naar huisquote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Je moet maar zo zien je komt met niks binnen
Daar denkt ie mee dus hij moet wel.quote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef marcodej het volgende:
Hij moet ook wat minder met zn lul vooruit gaan staan.
Ja schouders borst buik ook.quote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef marcodej het volgende:
Voorhoofd, neus en kin vormen toch een T?
Dat is bij mij een vierkant.quote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja schouders borst buik ook.
Ja dan is voorhoofd, neus, kin een I. Met pootjes.quote:
Want jij hebt een enorme kin?quote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dan is voorhoofd, neus, kin een I. Met pootjes.
Mijn kin is geen puntje nee.quote:
Precies, als je nooit filosofie op school gehad hebt weet je dit nooit.quote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe zou ik het moeten weten dan? Heb nooit filosofie gehad.
Ik ook niet. Ook geen Grieks.quote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Precies, als je nooit filosofie op school gehad hebt weet je dit nooit.
Dat ook nog eens niet nee.quote:Op zondag 8 september 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook geen Grieks.
Wat was de vraag precies?quote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke filosoof "Ik ben de wijste man die er is, want ik weet een ding en dat is dat ik niets weet." zei.quote:Op zondag 8 september 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat was de vraag precies?
x2quote:Op zondag 8 september 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, daar had je dus geen zak aan.
Had zelf denk ik getwijfeld tussen B en C.quote:Op zondag 8 september 2013 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke filosoof "Ik ben de wijste man die er is, want ik weet een ding en dat is dat ik niets weet." zei.
Aristoteles, Plato of Socrates.
Bij mij welquote:Op zondag 8 september 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de stream op npo.nl doet het niet.
Ja dat je A stemt snap ik helemaal niet.quote:Op zondag 8 september 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had zelf denk ik getwijfeld tussen B en C.
En de stream op npo.nl doet het niet.
quote:
Insert die Lucky nog maar een keer.quote:
Voor een grotere tuin ofzo, deze is vrij klein.quote:Op zondag 8 september 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
zij kunnen het geld vast goed gebruiken
Of Blurred Lines, die zit ook overal als achtergrondmuziekje.quote:Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Insert die Lucky nog maar een keer.
bakermat - vandaagquote:Op zondag 8 september 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of Blurred Lines, die zit ook overal als achtergrondmuziekje.
Ohja. Heb er nu al sin in.quote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bakermat - vandaag
avicii - wake me up
doet me eraan denken dat ik morgen skyradio weer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |