Je moet de draad naar voren brengen om averechts te breien. En weer naar achter om rechts te breien. Maar het filmpje van Angel zal dat wel laten zien (heb het niet bekeken).quote:Op woensdag 4 september 2013 18:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kwam erachter dat ik de averecht(s)e steek verkeerd deed...maar nu kom ik in de knoop met de draad. Ik snap even niet waar ik de draad vandaan moet halen en hoe ik steeds moet wisselen met het insteken van de naald.
Al 3x opnieuw begonnen....het opzetten gaat wel goed![]()
wat een schatjes <3 en wat een mooie kleuren, die linker!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Angelof9 het volgende:
Oh, en deze heb ik ook nog even tussendoor gedaan:
[ afbeelding ]
Leuk om zulke dingen met restjes wol te doenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ze zijn allebei met dezelfde wol gebreid, restje over van de shwal van een tijdje geleden. Het is kleurverloop, dus zijn ze allebei anders geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bijvoorbeeld: http://www.ravelry.com/pa(...)ss-design-supplement:)
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Leuk om zulke dingen met restjes wol te doen![]()
Ik kwam al patroontjes tegen voor jurkjes voor knuffels, die heb ik maar opgeslagen voor restjes hierMijn dochter heeft een knuffel die volgens mij precies van het juiste formaat is.
Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bijvoorbeeld: http://www.ravelry.com/pa(...)ss-design-supplement
Deze vind ik ook heel erg leuk. Ook heel erg leuk om restjes wol mee op te maken.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
Hahaha ik ben kampioen in direct moeilijke dingen uitzoeken. Waarom makkelijk doen als het ook makkelijk kan ?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:22 schreef blabbel6 het volgende:
Mooie Multnomah en leuke beestjes.
Pff ja beginnen met breien is best lastig. Dapper dat je dan gelijk al met een muts begint!
Mijn shawl vordert gestaag. Ik ben nu steeds grotere ladders aan het trekken. Leuk om te doen!
t zweet staat me nog op mn voorhoofd van t maken van die ene fotoquote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef Angelof9 het volgende:
Good getimed ook, nu het zo koud is buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |