lolquote:
Op bodybuilding.com een andere goede mass gainer uitzoeken en die in NL bestellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:34 schreef Curlbrah het volgende:
Zo'n 4,5kg zak van srs massdoe altijd een schepje vanille smaak bij mijn wheyshake in.
edit: Op elke site uitverkocht.
edit2: Wel gevonden op andere sites maar die zien er nogal onbetrouwbaar uit tbh.
Of even op DBB in de betreffende webshop topics vragen wanneer ze weer een zending verwachtenquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:34 schreef Curlbrah het volgende:
Zo'n 4,5kg zak van srs massdoe altijd een schepje vanille smaak bij mijn wheyshake in.
edit: Op elke site uitverkocht.
edit2: Wel gevonden op andere sites maar die zien er nogal onbetrouwbaar uit tbh.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Gisteren had ik een zwak moment, en ging ( in m'n cut) naar de mac om 12:00
Dus ik loop naar binnen met m'n oogkleppen op, en doe direct bij het eerste de beste meisje m'n bestelling (netjes in m'n IFFYM overigens) Met dat ik het sta op te dreunen al zoekent naar m'n pinpas hoor ik opeens vanachter de balie
"Zo joh hebbie honger joh!" Dus ik dacht WTF
WTF dacht ik, dat zeg je toch niet als Mac D medewerker tegen een klant.
En ik zeg jah, en kijk langzaam omhoog. Was het een gozer van m'n gym waar ik wel eens mee train, die een nieuw bijbaantje had lol![]()
![]()
![]()
Daar kan ik een heeel erg onplezierig persoon van worden als dat gebeurt, SRS lolquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]Wel herkenbaar overigens, als je merkt dat je bloedsuiker te laag wordt dat je denkt: "ik MOET eten, NU!" en nergens meer op let.
Doe mij 10kgquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:35 schreef Drinky het volgende:
6 euro per kilo voor biefstuk, kom haten dan.
Moet je even op komen halen staat al klaar.quote:
Budapest?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Moet je even op komen halen staat al klaar.
Ja man. Uit eten gaan is zowaar goedkoper dan boodschappen doen en zelf koken. Groot bord chinees met kip en bief is ¤2,70. Uit eten met drinken en voorgerecht voor minder dan ¤8 kan overal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Budapest?ook ziek veel biefstuk op daar, paar weken terug.
moraal van het verhaal, eckte gymbazen kom later bij de mac te werkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Gisteren had ik een zwak moment, en ging ( in m'n cut) naar de mac om 12:00
Dus ik loop naar binnen met m'n oogkleppen op, en doe direct bij het eerste de beste meisje m'n bestelling (netjes in m'n IFFYM overigens) Met dat ik het sta op te dreunen al zoekent naar m'n pinpas hoor ik opeens vanachter de balie
"Zo joh hebbie honger joh!" Dus ik dacht WTF
WTF dacht ik, dat zeg je toch niet als Mac D medewerker tegen een klant.
En ik zeg jah, en kijk langzaam omhoog. Was het een gozer van m'n gym waar ik wel eens mee train, die een nieuw bijbaantje had lol![]()
![]()
![]()
Andere hand gebruiken wanneer je een tjik wil laten squirten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Iemand ook last van dat zijn ene triceps/biceps groter lijkt dan de andere?
Masturbatiegrappen kennen we al en zijn ook niet leuk meer omdat grotendeel hier 25+ is, denk zelf dat het door het boksen komt bij mij.
Mijn OP tjik klaart haar jonge.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit is pas een gymchick.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat boksen een goede verklaring is hoor Chest. Net als dat tennissers een beter ontwikkelde arm hebben waarmee ze tennissenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Iemand ook last van dat zijn ene triceps/biceps groter lijkt dan de andere?
Masturbatiegrappen kennen we al en zijn ook niet leuk meer omdat grotendeel hier 25+ is, denk zelf dat het door het boksen komt bij mij.
Je bedoelt Miss Implantaat?quote:
Vrouwen hebben sowieso een betere smaak, krijg liever compliment van een vrouw dan van een man( tenzij gay).quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef ChesterPerry het volgende:
je voelt je pimp omdat je betere internetplaatjes van modellen kan opzoeken? wauw gappiee
Stil jij. Fanta ging mijn OP tjik dissuh op haar kontjuh en dan komt ze met dit aanzetten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef ChesterPerry het volgende:
je voelt je pimp omdat je betere internetplaatjes van modellen kan opzoeken? wauw gappiee
Ok is ook logisch natuurlijk ligt puur aan welk been je voor staat, bedankt voor je serieuze reactiequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Denk dat boksen een goede verklaring is hoor Chest. Net als dat tennissers een beter ontwikkelde arm hebben waarmee ze tennissen
met fanta wil je geen beef nee, dan haalt ze al haar accounts erbijquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Stil jij. Fanta ging mijn OP tjik dissuh op haar kontjuh en dan komt ze met dit aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |