Dit dus. Bij skull crushers is de barbellbeweging alles behalve vertikaal: hoe de neuk kun je die nou in een Smith doen?quote:
je moet heen en weer schuiven met je bank tijdens de bewegingquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. Bij skull crushers is de barbellbeweging alles behalve vertikaal: hoe de neuk kun je die nou in een Smith doen?
jackiechanwhat?.jpgquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik doe sinds kort good mornings in de smith. En military press in het squatrek
Dat ik daar zelf niet aan dachtquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
je moet heen en weer schuiven met je bank tijdens de beweging
Doe maar even een video van je Smith skullcrushers.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe altijd m'n skullcrushers daar. Mensen kijken wel altijd raar als ik een bankje ernaartoe sleep.
Nog steeds te duur voor OATS.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:15 schreef no1uknow het volgende:
http://www.bodyenfitshop.nl/supersale/
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doe maar even een video van je Smith skullcrushers.
Dat kan iedereen van heinde en verre toch wel zien dat het een trollpost is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Neem je die arme arme man nou in de maling?
Nee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
M.a.w.: je geeft toe dat het een poeppost was?
Bro: je hebt wel vaker 100% onzin gepost, dus het verschil tussen een "normale" en een trollpost is bij jou niet te ontdekken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat kan iedereen van heinde en verre toch wel zien dat het een trollpost is.
[..]
Nee.
Mijn gym heeft één squatrack, 0 powerracks en 0 smithsquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: je hebt wel vaker 100% onzin gepost, dus het verschil tussen een "normale" en een trollpost is bij jou niet te ontdekken.
Persoonlijk denk ik dat je serieus skullcrushers doet in een Smith Machine, maar nu de imagoschade probeert te beperken door te doen alsof het een trollpost was.
haha honger hahah!quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
Carbonator kom op man, ik snap dat je honger hebt maar dit wordt echt te simpel.
Ronnie rijdt tegenwoordig alleen wat rond op zijn vorkheftruck in zijn supplementenmagazijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk zn plaatje. Heeft zeker 8k kcal nodig per dag.
Bodylabquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:28 schreef Curlbrah het volgende:
ewa
zijn er nog meer goede winkels naast XXL en BF shop? Probeer wat van Optimum nutrition te kopen maar hij is bij beide uitverkocht.
Wat wil je hebben van ON? Op zich best goed spul, maar nogal duur.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:28 schreef Curlbrah het volgende:
ewa
zijn er nog meer goede winkels naast XXL en BF shop? Probeer wat van Optimum nutrition te kopen maar hij is bij beide uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |