quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:35 schreef JackieBrown het volgende:
Vind ik ook, er zijn leukere seizoenen geweest maar dat is altijd.is dit serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk jij?
Walt schiet Marie neer in deze ep.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:10 schreef seto het volgende:
[..]
wat een waardeloze voorspelling mon chéri
en nee levolution heb hem nog niet gezien
ja bij nader inzien moet ik je gelijk gevenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:10 schreef seto het volgende:
[..]
wat een waardeloze voorspelling mon chéri
en nee levolution heb hem nog niet gezien
hoe vet zou dat zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Walt schiet Marie neer in deze ep.
Wat zei je dan, foeleh foes affek mwah seeswah?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:18 schreef seto het volgende:
ik heb een fout gemaakt in mijn poging zwoel over te komen met een stukje frans
[ afbeelding ]
ik zag het en heb er niet eens wat van gezegd zo graag mag ik je en zo goedhartig ben ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:18 schreef seto het volgende:
ik heb een fout gemaakt in mijn poging zwoel over te komen met een stukje frans
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik doe sinds kort good mornings in de smith. En military press in het squatrek
Ik weet wat good mornings zijn, maar waarom zou je die in een smith doen?quote:
Vind ik veiliger!! En is beter voor me rugquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik weet wat good mornings zij , maar waarom zou je die in een smith doen?
Is goed voor je rug.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik weet wat good mornings zijn, maar waarom zou je die in een smith doen?
Ik doe altijd m'n skullcrushers daar. Mensen kijken wel altijd raar als ik een bankje ernaartoe sleep.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe altijd m'n skullcrushers daar. Mensen kijken wel altijd raar als ik een bankje ernaartoe sleep.
Mooie hont raymon is die van jou??quote:
Aardig fitte vrouw, btw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |