neequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een haalbare streef (natty)?
Hey Weissmanquote:
Challenge accepted, volgende keer weer een neppe foto.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Volgende keer een onbewerkte, natural foto.
Bewerkte foto ha! U.O.E.N.O.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Volgende keer een onbewerkte, natural foto.
hey scheetjequote:
Was wel goed deze (wat is goed, Br Ba is niet meer zo goed als eerst maar toch).quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
is t een goede ep? heb het idee dat ik vanaf nu al het eind kan voorspellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk jij?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:35 schreef JackieBrown het volgende:
Vind ik ook, er zijn leukere seizoenen geweest maar dat is altijd.Heb je de laatste ep al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk jij?
Ik weet niet wat het gaat worden, ik speculeer niet echt en laat me verrassen, sowieso weet ik zeker dat ik verkeerd ga speculeren want de serie is nooit voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb je de laatste ep al gezien?
Ik weet niet wat het gaat worden, ik speculeer niet echt en laat me verrassen, sowieso weet ik zeker dat ik verkeerd ga speculeren want de serie is nooit voorspelbaar.Ja dat is wel zo, ik heb de laatste niet gezien, die van vorige week wel. Volgende vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nooit voorspelbaar geweest, zou jammer zijn als dat nu wel zo zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |