Oh het is A Serbian Film, die ga ik niet kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeslagen, maar ga hem denk ik niet kijken. Misschien ooit
Met mij ook, want ik ga nu macaroni etenquote:
Ik post alleen maar kwaliteitquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt meer op het verkloten van een reeks door een aantal
Hoe is het met jou kerel?
Ik heb je nooit geblokkeerd op het forum, alleen voor DM. Datzelfde geldt voor Toto.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb je me al ontblokt?
haha hypocrietjewel lief hoor
Ja een vader die zijn zoon verkracht is wel kwaliteit inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind dat je die film minstens 1x in je leven gezien moet hebben
Eet smakelijk VAquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mij ook, want ik ga nu macaroni eten![]()
![]()
tot zo mensen
Neequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind dat je die film minstens 1x in je leven gezien moet hebben
Dat weet ik tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik post alleen maar kwaliteit![]()
Ja goed hoor met jou?
Dit dus ja, hoeft van mij niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja een vader die zijn zoon verkracht is wel kwaliteit inderdaad
als je het zo bekijktquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja een vader die zijn zoon verkracht is wel kwaliteit inderdaad
Jij bent nog steeds degene die acht jaar ouder is en geen discussie aan durft met een 'jochie'quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb je nooit geblokkeerd op het forum, alleen voor DM. Datzelfde geldt voor Toto.
Ik hypocriet? Grappig dat jij dat zegt, ik klaag immers niet over jullie over in andere topics
Kut film manquote:
Mijn dm negeerde jequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef Ashley. het volgende:
[..]
neh ik praat met mensne in dm en moet zo eten
Minder last van, maarja ik heb veel shit gezien op de interwebsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut film manKreeg echt kotsneigingen op een gegeven moment
Oh, doe eens DMen dan.. Eet smakelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef Ashley. het volgende:
[..]
neh ik praat met mensne in dm en moet zo eten
Wat is nou eigenlijk het `moraal'' achter die film dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Minder last van, maarja ik heb veel shit gezien op de interwebs
Het is opmerkelijk dat jij jezelf zo noemt. En nee, ik hoef geen discussie aan te gaan met mensen die zich alleen maar negatief uitlaten over anderen in andere topics. Daarnaast was je zoeken naar oude topics samen met Sof wel heel sneu. Maar ach joh, kan jou het verrotten, letterlijk over lijken gaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds degene die acht jaar ouder is en geen discussie aan durft met een 'jochie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |