Haal je jezelf eruit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom sta ik in de OP?
alsof ik geassocieerd met jullie wil worden
Ja ik zie hetquote:
Rukbunker jwzquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zie hetmeteen de rukkertjes online
FAPLEGIOEN IKSDEEquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zie hetmeteen de rukkertjes online
Niet gewoon een kloon?quote:
Meteen in SEX posten is wel erg opvallendquote:
En onder de 11 is voor papa zelfquote:
Ik herinner me nog ons 13-jarige sletje dat zwanger trachtte te zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meteen in SEX posten is wel erg opvallend
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
SWEET DREAMS ARE MADE OF ASHLEY
WHO AM I TO DISAGREE!
Precies.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En onder de 11 is voor papa zelf
Eigenlijk zouden ze gewoon een subforum moeten hebben voor jongeren....quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meteen in SEX posten is wel erg opvallend
Nou een sletje niet want ze had al 1,5 jaar een vriendquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog ons 13-jarige sletje dat zwanger trachtte te zijn
Ha.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon een subforum moeten hebben voor jongeren....
+1quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee op je dertiende neuken is doodnormaal inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou een sletje niet want ze had al 1,5 jaar een vriendEerlijk is eerlijk, dan ben je geen slet
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doodnormaal niet. Maar je bent geen sletquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee op je dertiende neuken is doodnormaal inderdaad.[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah nja, ik stond op m'n vijftiende ook met een chick van zeventien bij random mensen achter de poortquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doodnormaal niet. Maar je bent geen slet
Vind het gewoon zo zielig dat iedereen er meteen opspringt als ze hier een jong meisje tegenkomen die iets seksueels getint postquote:
In dit topic? Misschien weet ze niet hoe ze zomaar naar dit topic moet en dacht ze dat die vorige gewoon op slot was ofzo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Toto69 het volgende:
laatste bezoek: 15 seconden geleden.
Het leest.. het leert.. it's evolving!!!
RUN FOR YOUR POOPERS
Life is hard same as your dick!!! hihihii!!roflcopterienz!!!!eeq1e1313quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het gewoon zo zielig dat iedereen er meteen opspringt als ze hier een jong meisje tegenkomen die iets seksueels getint postTroll of niet, dikke care
Laat gewoon ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |