Oh het is A Serbian Film, die ga ik niet kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeslagen, maar ga hem denk ik niet kijken. Misschien ooit
Met mij ook, want ik ga nu macaroni etenquote:
Ik post alleen maar kwaliteitquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt meer op het verkloten van een reeks door een aantal
Hoe is het met jou kerel?
Ik heb je nooit geblokkeerd op het forum, alleen voor DM. Datzelfde geldt voor Toto.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb je me al ontblokt?
haha hypocrietjewel lief hoor
Ja een vader die zijn zoon verkracht is wel kwaliteit inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind dat je die film minstens 1x in je leven gezien moet hebben
Eet smakelijk VAquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mij ook, want ik ga nu macaroni eten![]()
![]()
tot zo mensen
Neequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind dat je die film minstens 1x in je leven gezien moet hebben
Dat weet ik tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik post alleen maar kwaliteit![]()
Ja goed hoor met jou?
Dit dus ja, hoeft van mij niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja een vader die zijn zoon verkracht is wel kwaliteit inderdaad
als je het zo bekijktquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja een vader die zijn zoon verkracht is wel kwaliteit inderdaad
Jij bent nog steeds degene die acht jaar ouder is en geen discussie aan durft met een 'jochie'quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb je nooit geblokkeerd op het forum, alleen voor DM. Datzelfde geldt voor Toto.
Ik hypocriet? Grappig dat jij dat zegt, ik klaag immers niet over jullie over in andere topics
Kut film manquote:
Mijn dm negeerde jequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef Ashley. het volgende:
[..]
neh ik praat met mensne in dm en moet zo eten
Minder last van, maarja ik heb veel shit gezien op de interwebsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut film manKreeg echt kotsneigingen op een gegeven moment
Oh, doe eens DMen dan.. Eet smakelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef Ashley. het volgende:
[..]
neh ik praat met mensne in dm en moet zo eten
Wat is nou eigenlijk het `moraal'' achter die film dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Minder last van, maarja ik heb veel shit gezien op de interwebs
Het is opmerkelijk dat jij jezelf zo noemt. En nee, ik hoef geen discussie aan te gaan met mensen die zich alleen maar negatief uitlaten over anderen in andere topics. Daarnaast was je zoeken naar oude topics samen met Sof wel heel sneu. Maar ach joh, kan jou het verrotten, letterlijk over lijken gaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds degene die acht jaar ouder is en geen discussie aan durft met een 'jochie'
Dat is inderdaad wel een leuke filmquote:
Een dipje? Hebben we allemaal wel toch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
Met mij ook wel aardig. Voel me de laatste paar dagen wat minder maar dat gaat wel weer over
Je bent dan ook een paar jaar ouder dan de meeste toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volwassener dan de meeste hier zo te zien
Nee, niet zozeer een dipje hoor, meer iets met een mindere weerstandquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een dipje? Hebben we allemaal wel toch.
Oh dat is balen, komt wel goedquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer een dipje hoor, meer iets met een mindere weerstand
Ik bedoelde het meer over die meid waar iedereen gelijk op ging geilen en dmenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent dan ook een paar jaar ouder dan de meeste toch?
Ja, iemand van achttien is een jochie. Maar iemand van 26 die geen discussie aan kan gaan... Dat is een nog véél groter jochiequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk dat jij jezelf zo noemt. En nee, ik hoef geen discussie aan te gaan met mensen die zich alleen maar negatief uitlaten over anderen in andere topics. Daarnaast was je zoeken naar oude topics samen met Sof wel heel sneu. Maar ach joh, kan jou het verrotten, letterlijk over lijken gaan
The Human Centipede (First Sequence) (2009) - IMDbquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Minder last van, maarja ik heb veel shit gezien op de interwebs
dat je het als normaal mens zo slecht nog niet hebtquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het `moraal'' achter die film dan?Waarom wilde die regisseur zo shocken?
Vooral kinderachtig als je iemand erbij betrekt die er inmiddels niet meer is. Dat is meer dan kinderachtig maar ronduit verwerpelijk te noemenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Laat stu's pohi eens met rust![]()
kinderachtig gedrag.
vond de tweede interessanterquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
The Human Centipede (First Sequence) (2009) - IMDb
Laat hem lekker stikken manquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, iemand van achttien is een jochie. Maar iemand van 26 die geen discussie aan kan gaan... Dat is een nog véél groter jochieWat jouw probleem is weet ik niet, maar je had ook gewoon normaal kunnen discussiëren i.p.v. "ROT OP TOTO!!!!!" wat echt super kinderachtig is. Ja, dan kan ik ook kinderachtig terug gaan doen hoor. Ik kan heel volwassen zijn, maar als het zo moet, doe ik maar al te graag kinderachtig.
Als je op mij doelt: ik heb het enkel over je obsessie wat betreft regenpakken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral kinderachtig als je iemand erbij betrekt die er inmiddels niet meer is. Dat is meer dan kinderachtig maar ronduit verwerpelijk te noemen
Ging ook over oorlogstrauma toch ofzo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat je het als normaal mens zo slecht nog niet hebt
Nah, kijken wat zijn argumenten precies zijn. Al vrees ik dat ie zo weer "ROT OP TOTO" als argument gaat gebruikenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat hem lekker stikken manGewoon niet meer op ingaan, naar ventje
Laat eens zien waar ik dat gezegd heb dan! Je roept dat nu wel, maar laat eens zien dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, iemand van achttien is een jochie. Maar iemand van 26 die geen discussie aan kan gaan... Dat is een nog véél groter jochieWat jouw probleem is weet ik niet, maar je had ook gewoon normaal kunnen discussiëren i.p.v. "ROT OP TOTO!!!!!" wat echt super kinderachtig is. Ja, dan kan ik ook kinderachtig terug gaan doen hoor. Ik kan heel volwassen zijn, maar als het zo moet, doe ik maar al te graag kinderachtig.
Mee eens. en misschien iets voor jou om ze gewoon te negeren als ze erover beginnen. ze lokken een reactie uit en die krijgen ze dan ook. als dat stopt stoppen zij ook wssquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral kinderachtig als je iemand erbij betrekt die er inmiddels niet meer is. Dat is meer dan kinderachtig maar ronduit verwerpelijk te noemen
Sprski film? niet dat ik weetquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging ook over oorlogstrauma toch ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |