Doe maar een crashjequote:Op zaterdag 7 september 2013 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zitten we er klaar voor, Vettelfans?
Van mij mag Webber ook winnen. Als het maar een RB isquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zitten we er klaar voor, Vettelfans?
Jawel hoor. Alleen nog weinig spannends gebeurd tot zover.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft niemand zin om te kijken ofzo?
Ik heb me er al een aantal races terug bij neergelegd dat Vettel hoogstwaarschijnlijk kampioen gaat worden. En er is weinig op af te dingen als hij het wordt. Rijdt een goed seizoen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben bang dat het kampioenschap morgen beslist is.
Doet het prima ja, maar ik vind dat Alonso ook niet slecht rijdt. Vind dat die ook nog wel een 3e titel verdient op basis van zijn prestaties bij Ferrari, maar ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb me er al een aantal races terug bij neergelegd dat Vettel hoogstwaarschijnlijk kampioen gaat worden. En er is weinig op af te dingen als hij het wordt. Rijdt een goed seizoen.
Voorlopig is de Ferrari gewoon te vaak net niet. En de kwalificatie is naar mijn mening te vaak een zwakte geweest.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet het prima ja, maar ik vind dat Alonso ook niet slecht rijdt. Vind dat die ook nog wel een 3e titel verdient op basis van zijn prestaties bij Ferrari, maar ja.
Dat zou inderdaad leuker zijn, maar daar kan Vettel natuurlijk weinig aan doen. Moeten de andere teams maar beter hun best doen om dichterbij RBR te komen of sneller te zijn.quote:Ik zou ook gewoon een spannender kampioenschap willen. Als Vettel dan op het eind wint, tsja, dan is het maar Vettel. Maar races die hij wint zijn vaak niet spannend.
Mee eens hoor. Als je de kans krijgt moet je m niet laten liggen natuurlijk. Het helpt niet mee dat ik sinds Turkije - Hongarije 2010 Vettel een naar mannetje vind (daarvoor vond ik m eigenlijk ok), maar hij is wel gewoon de beste.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Voorlopig is de Ferrari gewoon te vaak net niet. En de kwalificatie is naar mijn mening te vaak een zwakte geweest.
[..]
Dat zou inderdaad leuker zijn, maar daar kan Vettel natuurlijk weinig aan doen. Moeten de andere teams maar beter hun best doen om dichterbij RBR te komen of sneller te zijn.
Yep. Iedereen mag dat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mag Ferrari nu ook haasje over rijden zoals in de training straks?
Hier kan ik me ook wel in vinden. Al durf ik niet precies te zeggen wanneer ik hem wat minder symphatiek begon te vinden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Als je de kans krijgt moet je m niet laten liggen natuurlijk. Het helpt niet mee dat ik sinds Turkije - Hongarije 2010 Vettel een naar mannetje vind (daarvoor vond ik m eigenlijk ok), maar hij is wel gewoon de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |