Waar heb jij hem gehaald? Ik kan het nergens meer vinden omdat Apple de maker hiervan (linkje van RolStaart-Beer) heeft aangeklaagd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit was mijn iPhone 4S:
[ afbeelding ]
Die backplate heb ik nog liggen trouwens, de koper wilde hem origineel.
Heb een witte iPhone 4S, denk dat dat niet zal gaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Geen idee meer, eerlijk gezegd. cnn.cn of sw-box.com waarschijnlijk.. Je mag die van mij voor een tientje hebben.
Ik heb ook een wittequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Heb een witte iPhone 4S, denk dat dat niet zal gaan.
Als ik thuis ben check ik die sites wel even! Dank!
Dat is fijn! Is zo'n backplate waarvoor mijn iPhone los voor moet gaan schroeven? Ben niet zo supertechnisch namelijk. En heeft die metalen backplate gevolgen voor het bereik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb ook een witteWas voor m'n vriendin, maar die besloot dat ze liever een knalroze 4S wilde.
Nee, geen gevolgen voor het bereik (in tegenstelling tot het zwarte frame dat ik op mijn 4S had). Het zijn twee schroefjes aan de onderkant, waarna je de backplate er gewoon vanaf kunt schuiven. Dit is nog geen 2 minuten werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat is fijn! Is zo'n backplate waarvoor mijn iPhone los voor moet gaan schroeven? Ben niet zo supertechnisch namelijk. En heeft die metalen backplate gevolgen voor het bereik?
Welk schroevendraaier heb ik dan nodig? Ben wel geïntereseerd om hem van je over te nemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, geen gevolgen voor het bereik (in tegenstelling tot het zwarte frame dat ik op mijn 4S had). Het zijn twee schroefjes aan de onderkant, waarna je de backplate er gewoon vanaf kunt schuiven. Dit is nog geen 2 minuten werk.
Klopt. Het is dan ook niet de bedoeling om iets te vermommen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef Murmeli het volgende:
Je kunt een 4s niet als 5 vermommen want 4s is veel dikker toch?
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat ik terug moet naar iOS6quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:38 schreef Droathoah het volgende:
Ik vind iOS 7 steeds mooier worden.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is een standaard functionaliteit van iCloud.
Instellingen -> iCloud -> Contacten.
Ik snap niet hoe je dit niet kan weten, want het staat standaard aan, dus je hebt het bewust uit gezet, dus je moet van het bestaan af hebben geweten.
Of het staat wel gewoon aan maar je wist het niet, dat kan ook.
Jep. Je kan ook op iCloud.com inloggen en daar je hele adressenbestand naar een universeel formaat exporteren en het dan ergens anders importeren (zoals Gmail).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik wist dat het aanstond (backuppen) maar wist niet dat je dingen aan en uit kon zetten. Want iedere keer na een verse install installeert ie al mijn Apps automatisch en alle instellingen en bestanden, foto's enzo.
Ik wil dus gewoon een hele schone telefoon waar ik alleen mijn contacten neerzet en van daar uit zelf opbouw maar heb nu alles uitgezet behalve contacten dus het moet gaan lukken denk ik.
Thanks
Ik heb deze besteld http://dx.com/p/iphone-5-(...)ne-4-4s-black-186162quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:25 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gehaald? Ik kan het nergens meer vinden omdat Apple de maker hiervan (linkje van RolStaart-Beer) heeft aangeklaagd.
Whut??????quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jep. Je kan ook op iCloud.com inloggen en daar je hele adressenbestand naar een universeel formaat exporteren en het dan ergens anders importeren (zoals Gmail).
Al es geprobeerd iPhone opnieuw op te starten (home en aan/uitknop tien seconden indrukken).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:05 schreef Norrage het volgende:
Ik heb een probleem. De Wifi van mijn iphone doet het niet meer. Iemand bekend met dit probleem?
Eerst deed het wifi het nog wel, maar ging het steeds aan en uit en aan en uit. Heel raar. Maar dat lag geloof ik aan het wifi netwerk waar het toen op zat. Sindsdien kan ik echter mijn wifi totaal niet meer aanzetten. In het Wifi menu kan ik nergens meer op klikken en staat er alleen een "gefade" aan/uit-knopje van mijn wifi. Daaronder staat "Locatie wordt nauwkeuriger bepaald als Wi-fi is ingeschakeld". Maar daar heb ik niks aan....
iemand?
Ik heb hem al opnieuw opgestart, ge-restored, firmware geupdate. Niks werkt. Het lijkt alsof het wifi kapot is, maar ik snap niet waarom ik uberhaupt niet op die knop kan drukken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al es geprobeerd iPhone opnieuw op te starten (home en aan/uitknop tien seconden indrukken).
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar laatste tijd niet meer... Opnieuw opstarten hielp dan bij mij. Als je de mogelijkheid hebt, zou ik bij de Apple Store in Amsterdam proberen een afspraak te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb hem al opnieuw opgestart, ge-restored, firmware geupdate. Niks werkt. Het lijkt alsof het wifi kapot is, maar ik snap niet waarom ik uberhaupt niet op die knop kan drukken.
Ik ben net bij de NYC apple store vandaan, maar zit nu niet meer in NYC hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar laatste tijd niet meer... Opnieuw opstarten hielp dan bij mij. Als je de mogelijkheid hebt, zou ik bij de Apple Store in Amsterdam proberen een afspraak te maken.
Van IOS7 terug naar IOS6 wordt sowieso niet aangeraden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:24 schreef no1uknow het volgende:
Voor iedereen met een iOS 7 beta zonder UDID registratie, ik krijg verschillende meldingen van verschillende kanten dat toestellen worden geblokkeerd, waarna de iPhone hersteld moet worden naar iOS 6 en dat het vervolgens niet mogelijk is om een backup terug te zetten.
Je contacten alleen in iCloud zetten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij (nOOb) kan helpen?
Ik wil van iPhone ENKEL mijn contactpersonen backuppen zodat ik na een verse install enkel contactpersonen hoef terug te zetten in plaats van dat ie alle Apps en instellingen terug zet.
Is er een app voor of andere mogelijkheid?
Nee maar je hebt weinig keus als je telefoon geblokkeerd is hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef DenS het volgende:
[..]
Van IOS7 terug naar IOS6 wordt sowieso niet aangeraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |