gewoon je contacten opslaan in Google Contacts en dan syncenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij (nOOb) kan helpen?
Ik wil van iPhone ENKEL mijn contactpersonen backuppen zodat ik na een verse install enkel contactpersonen hoef terug te zetten in plaats van dat ie alle Apps en instellingen terug zet.
Is er een app voor of andere mogelijkheid?
Huh wat? Is dat een app? Of moet ik naar een site?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:02 schreef very het volgende:
[..]
gewoon je contacten opslaan in Google Contacts en dan syncen
http://ipod.about.com/od/(...)-Google-And-More.htmquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Huh wat? Is dat een app? Of moet ik naar een site?
Dit is een standaard functionaliteit van iCloud.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij (nOOb) kan helpen?
Ik wil van iPhone ENKEL mijn contactpersonen backuppen zodat ik na een verse install enkel contactpersonen hoef terug te zetten in plaats van dat ie alle Apps en instellingen terug zet.
Is er een app voor of andere mogelijkheid?
Eh, je weet dat je dat cloudgebeuren niet per onderdeel uitzet normaal gesproken he, laat staan dat apple je fatsoenlijk op de hoogte brengt bij dergelijke aanpassingen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is een standaard functionaliteit van iCloud.
Instellingen -> iCloud -> Contacten.
Ik snap niet hoe je dit niet kan weten, want het staat standaard aan, dus je hebt het bewust uit gezet, dus je moet van het bestaan af hebben geweten.
Of het staat wel gewoon aan maar je wist het niet, dat kan ook.
Wordt je wel van op de hoogte gebracht, als je je iPhone voor het eerst aanzet krijg je instructies voor het configureren van iCloud. En hoe bedoel je, 'normaal gesproken'? Je kan het gewoon per onderdeel aan en uit zetten, waarom zou je dat niet doen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, je weet dat je dat cloudgebeuren niet per onderdeel uitzet normaal gesproken he, laat staan dat apple je fatsoenlijk op de hoogte brengt bij dergelijke aanpassingen.
Alle onderdelen ineens ja, niet per onderdeel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wordt je wel van op de hoogte gebracht, als je je iPhone voor het eerst aanzet krijg je instructies voor het configureren van iCloud. En hoe bedoel je, 'normaal gesproken'? Je kan het gewoon per onderdeel aan en uit zetten, waarom zou je dat niet doen?
Volgens mij ook per onderdeel hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alle onderdelen ineens ja, niet per onderdeel.
Anyway, ik ben niet zo cloudgeil en hekel elke afhankelijkheid ervan wat voor mij de reden is het allemaal lokaal op te slaan.
Als je huis affikt, heb je niks meer. Vind ik al een mooie reden om digitale alternatieven wel te gebruiken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Om dezelfde reden dat ik een harde schijf vol muziek, een kast vol boeken en DVD's en fysieke games prefereer boven downloads: ik vind het niet nodig en niet bij Apple thuishoren.
Nee, je kan het per onderdeel aan of uit zettenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alle onderdelen ineens ja, niet per onderdeel.
Ja, dát snap ik nog welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, je kan het per onderdeel aan of uit zetten
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, je kan het per onderdeel aan of uit zetten
[ afbeelding ]
Dit was post 100.000 btw
Ja echt verschrikkelijk! Tot grote irritatie van mijn vriend, die roept dat sinds ik mijn iphone heb ik alleen nog maar met dat ding in mijn hand zit. Hij heeft er zelf geen, dat begrijp je.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh wat gek, ik kreeg juist geen dubbele vinkjes als t alleen in het homescreen was gekomen. Vaag.... De mysterieuze wegen van appel hihi. Maar wel fijn spul, ben jij ook een blije gup met je iPhone?
iPhone 4 heeft geen Siri en krijgt ook geen Siri meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:10 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk! Tot grote irritatie van mijn vriend, die roept dat sinds ik mijn iphone heb ik alleen nog maar met dat ding in mijn hand zit. Hij heeft er zelf geen, dat begrijp je.
Nog een vraagje, ik las ergens over Siri. Ik kan het zelf niet vinden op mijn iphone, en las ergens dat het er ook niet opzit (iPhone 4) klopt dat? Of valt het er toch og op te krijgen?
Het moet gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:41 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik wil voor mijn 4s een iphone 5 case hebben (waardoor de achterkant op die van de i5 lijkt, vind het enorm mooi!). Na een paar veel te slechte namaak gezien te hebben op vakantie wilde ik het zoeken op eBay, echter weet ik niet wat ik moet zoeken. iPhone 4S iPhone 5 case geeft niet de gewenste resultaten op. Iemand een idee hoe het wel moet?
Een case? Is een backplate niet makkelijker/mooier?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:41 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik wil voor mijn 4s een iphone 5 case hebben (waardoor de achterkant op die van de i5 lijkt, vind het enorm mooi!). Na een paar veel te slechte namaak gezien te hebben op vakantie wilde ik het zoeken op eBay, echter weet ik niet wat ik moet zoeken. iPhone 4S iPhone 5 case geeft niet de gewenste resultaten op. Iemand een idee hoe het wel moet?
Als ik het woord backplate vervang voor case krijg ik ook niet het gewenste resultaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een case? Is een backplate niet makkelijker/mooier?
http://9to5mac.com/2012/0(...)-back-plate-mod-kit/quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:45 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als ik het woord backplate vervang voor case krijg ik ook niet het gewenste resultaat.
Dit was mijn iPhone 4S:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:41 schreef Vaatwastablet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |