Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee, doet zeer ;s.. Straks krijg ik bekkeninstabiliteitquote:
Oke geen vuist dan. Gewoon een good'ol'fashioned kloppende penisquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, doet zeer ;s.. Straks krijg ik bekkeninstabiliteit
Dat ben ik dan wel met je eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef JamesTKirk het volgende:
De enige goede naalden zijn naaldhakken.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke geen vuist dan. Gewoon een good'ol'fashioned kloppende penis
Pardon?quote:
JE STAAT TOCH IN DE TTquote:
tattoo naaldenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef JamesTKirk het volgende:
De enige goede naalden zijn naaldhakken.
Ja ik zag em niet helemaal en internet kut en pfoeeehquote:
Lobiquote:
Pff ik zag vrijdag een dame in het poolcafe die ik wel vaker tegenkom... ze had eens een keer naaldhakken aan. OMG 2/3 been 1/3 rompquote:
Er komt een dag dat ik door dit soort nare toestanden een hartaanval krijgquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik zag em niet helemaal en internet kut en pfoeeeh
ik snap deze post niet faxerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ik zag vrijdag een dame in het poolcafe die ik wel vaker tegenkom... ze had eens een keer naaldhakken aan. OMG 2/3 been 1/3 romp
Heb je toen je korte keu aangeboden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ik zag vrijdag een dame in het poolcafe die ik wel vaker tegenkom... ze had eens een keer naaldhakken aan. OMG 2/3 been 1/3 romp
Getattoeerde LoLa op naaldhakkenquote:
Nah d'r gezicht staat me niet aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je toen je korte keu aangeboden?
Boeit toch niet? Gewoon zak eroverheenquote:
Haha je begint wel op te vallen zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je toen je korte keu aangeboden?
Mja dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Gewoon zak eroverheen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Getattoeerde LoLa op naaldhakken
Whehe.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha je begint wel op te vallen zo.
Ja nogal hequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha je begint wel op te vallen zo.
Natuurlijk is dat zo.. Alsof er te twijfelen valt aan de Dkutquote:
Al jaren, gvd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nogal heDat doet ze al jaren, ik ben er wel aan gewend ondertussen
![]()
Gewoon lekker negeren
Je hebt haar jaren geleden afgewezen en daar is ze nog steeds kwaad om?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nogal heDat doet ze al jaren, ik ben er wel aan gewend ondertussen
![]()
Gewoon lekker negeren
Hoeft ook niet. Gewoon zitten en mooi wezen. Of beter nog, liggenquote:
ook zonde van het geld..... dan heeft dat toch geen effect, die hakken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon zitten en mooi wezen. Of beter nog, liggen
Oh jawel hoor! Mevrouw Kirk scoort er altijd bonuspunten meequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook zonde van het geld..... dan heeft dat toch geen effect, die hakken?
misschien heb ik die bonus punten wel heul niet nodigquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Mevrouw Kirk scoort er altijd bonuspunten mee
Hmm dat kan ik zo niet beoordelen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien heb ik die bonus punten wel heul niet nodig
Wat is deze! Twijfel jij aan mijn instabiele automuniteit?quote:
dat hangt er vanaf wat er onder bonuspunten valt natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hmm dat kan ik zo niet beoordelen...
Aww dat is zo lief van je! Dat je dat nog weetquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Macrador het volgende:
Hoe zit het met leren Tamashii? Filosofie ging hier gelukkig schitterend.
Extra motivatie tot bevrediging der partnerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf wat er onder bonuspunten valt natuurlijk
Smeerlapquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar goed dat ik een paar zakken op voorraad heb
Niet van die moeilijke woorden gebruiken op zondagmiddagquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is deze! Twijfel jij aan mijn instabiele automuniteit?
Het was een fopje ;$quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken op zondagmiddag
oh dat heb ik heul niet nodigquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Extra motivatie tot bevrediging der partner
Kusje, kutjequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Tamashii het volgende:
Dqodje liefde voor jou hoor, dit topic. Solly voor mn internet :$
Kusje kutje? Dacht dat we wel verder water dan dit geemancipeerde fetishen gedoequote:
Waterquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kusje kutje? Dacht dat we wel verder water dan dit geemancipeerde fetishen gedoe
Ik ook niet. Maar is wel extra leuk. Ieder zijn ding. Ik bedoel, waar word jij dan kletsnat van?quote:
Nasleep jwzquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Water
Emancipatie
Ik (h)erken mijn rol als kutjekusser, hoewel ik eigenlijk gewoon bedoelde dat je een kutje bent, maar wel een lieve![]()
Oei ik ben liefquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aww dat is zo lief van je! Dat je dat nog weetik heb een paar dagen gefeest en vanaf 4 uur zo ga ik weer leren tot een uur of 7 denk ik
Ja, gooi het daar maar op :$quote:
Van de douchequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar is wel extra leuk. Ieder zijn ding. Ik bedoel, waar word jij dan kletsnat van?
Ohja eh algemeen maatschappelijk?quote:
Kut he, ik ben brak maar ik ga dit gewoon hosselenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oei ik ben lief![]()
Ik moet hier ook nog aan de bak, maar ik heb er geen zin in want ben ziekjes.
Komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, gooi het daar maar op :$
Still jelly tho.. I WAAAAAAAAAAAAAANT
*proest*quote:
Nee daar weet ik niet zoveel vanafquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja eh algemeen maatschappelijk?
schandaligquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef Dqod het volgende:
Potverdomme ja
EN 1500 EN een naamtopique
Ik voel me duizendmaal vereerd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef Dqod het volgende:
Potverdomme ja
EN 1500 EN een naamtopique
Oeh ik wil haar gevenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihi :$
[ afbeelding ]
[..]
MOT TOG NIE GEKKUR WORDAH
Wat een leuk meisje, en die gordijnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihi :$
[ afbeelding ]
[..]
MOT TOG NIE GEKKUR WORDAH
Jij wilt iedereen geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je met haar overleggen, als zij niet wil.. Tja.. :$quote:
Ik ook, meisje.. Ik ookquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilt iedereen geven.VoorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, je zult t met mij moeten doen.. No pun btwquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje, en die gordijnen
Ik las het even als dat jij mij gewoon ging hosselen in de plaats van je studeren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kut he, ik ben brak maar ik ga dit gewoon hosselen
Verf je haar dan bruinquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, je zult t met mij moeten doen.. No pun btw
Nee je bent bezet toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik las het even als dat jij mij gewoon ging hosselen in de plaats van je studeren.
Wil ik je niet aan doen, dan word ik ZO aantrekkelijk met m'n harses die opzwellen.. Kun je jezelf niet meer in bedwang houden enzo.. Hele buurt wordt dan bij elkaar gegild.. Kom je duizend keer, ben je helemaal schraal daarna.. Nee, dat kunnen we niet hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verf je haar dan bruin![]()
Higi grapjeeee
Je klinkt als die gast van gisteren met zijn wijf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin in BBQ. Nu kon ik gisteren BBQ'en, maar dan had ik verplicht zo'n 7 uur op een verjaardag moeten zitten van m'n nichtje en neefje
Relatie =/= verjaardagquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je klinkt als die gast van gisteren met zijn wijf.
Hahahhahha mi!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil ik je niet aan doen, dan word ik ZO aantrekkelijk met m'n harses die opzwellen.. Kun je jezelf niet meer in bedwang houden enzo.. Hele buurt wordt dan bij elkaar gegild.. Kom je duizend keer, ben je helemaal schraal daarna.. Nee, dat kunnen we niet hebben
Love you too, curly boyquote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je klinkt als die gast van gisteren met zijn wijf.
Anyways, ik ga zo maar eens lerenquote:
Bobby gaat afwassen. En met Nala spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Anyways, ik ga zo maar eens lerenpas je goed op bobby
Smakelijk kerelquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ik ga even wat te eten zoeken![]()
quote:
K zal goed voor m zorgen en m op tijd eten geven, don't worryquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Anyways, ik ga zo maar eens lerenpas je goed op bobby
Bobby moet niet over zichzelf spreken in de 3e persoon, dat kan Dkut niet handelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bobby gaat afwassen. En met Nala spelen.
quote:
Dat maakt Bobby zelf wel uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
K zal goed voor m zorgen en m op tijd eten geven, don't worry
Jij succes met leren alvast
[..]
Bobby moet niet over zichzelf spreken in de 3e persoon, dat kan Dkut niet handelen
[..]
Kun je er geen chick van bouwen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:
Ik ga met m'n nieuwe Lego spelen
Jaja blabla 't is wel een mooie set hoor
Bobby moet niet zo recalcitrant doen.. Wil Bobby even bij z'n nekje gepakt worden ofzo?quote:
Lego.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:
Ik ga met m'n nieuwe Lego spelen
Jaja blabla 't is wel een mooie set hoor
Mja het loopt een beetje uit de hand hier...quote:
LOLquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja het loopt een beetje uit de hand hier...
Sinds 15 jaar weer eens een Technic set gehaald, die nieuwe kraan. En daarna gelijk maar die nieuwe helicopter. En toen toch ook maar de nieuwe graafmachine en vliegtuig.
En nu toch ook maar de Tower Bridge gehaald, want die wilde ik ook nog hebben
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sinds 15 jaar weer eens een Technic set gehaald, die nieuwe kraan. En daarna gelijk maar die nieuwe helicopter. En toen toch ook maar de nieuwe graafmachine en vliegtuig.
Gewoon een fleshlight inbouwenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er bestaan geen Lego Slimey steentjes
*Help, mijn man heeft een hobby!*quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij heeft geen vrouw hequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Help, mijn man heeft een hobby!*
Wij hebben nog allemaal oude lego in bakken liggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's geld waard manquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wij hebben nog allemaal oude lego in bakken liggenallemaal verschillende setjes van dingen. Helaas ook dingen kwijtgeraakt mja toch proberen alle lego op te bouwen
![]()
quote:
quote:
Ja en ik wist het hoor. Zodra ik weer een doos zou kopen wil ik gelijk alles weer hebben, net als vroegerquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Help, mijn man heeft een hobby!*
Ga je ook een rubberen skin eromheen doen? Inclusief scharnierpunten?quote:
gewoon over heen kwattenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er bestaan geen Lego Slimey steentjes
Een virend van mij en ik hebben nog 3 jaar geleden allemaal lego zitten opbouwenquote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja en ik wist het hoor. Zodra ik weer een doos zou kopen wil ik gelijk alles weer hebben, net als vroeger
Doneer het aan mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een virend van mij en ik hebben nog 3 jaar geleden allemaal lego zitten opbouwenwas ff voor de nostalgie. Na een uur waren we het zat
Ook die nieuwe toren?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook hoorik heb nu alles van LOTR in lego
Vroeger (echt heel lang geleden) speelden een vriend en ik altijd met dominostenen. Maar al snel gingen we ervan dingen bouwen (torens enzo) om ze vervolgens weer te slopenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een virend van mij en ik hebben nog 3 jaar geleden allemaal lego zitten opbouwenwas ff voor de nostalgie. Na een uur waren we het zat
Dat is altijd goedquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of aan mij, ik heb 2 jongens
Vinnie krijgt ook nog een fles whiskey van me![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Whehe nee man we houden het sorry.
Dingen opbouwen en vervolgens slopenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger (echt heel lang geleden) speelden een vriend en ik altijd met dominostenen. Maar al snel gingen we ervan dingen bouwen (torens enzo) om ze vervolgens weer te slopen
En dan gingen we kijken welke gebouwen het langste bleven staan
Nog niet, die koop ik wel in december. Geen idee waar ik hem ga neerzetten als ik heb hebquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook die nieuwe toren?![]()
Die vind ik wel tof
domino'squote:Op zondag 25 augustus 2013 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger (echt heel lang geleden) speelden een vriend en ik altijd met dominostenen. Maar al snel gingen we ervan dingen bouwen (torens enzo) om ze vervolgens weer te slopen
En dan gingen we kijken welke gebouwen het langste bleven staan
Opschieten voordat de prijs omhoog schietquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet, die koop ik wel in december. Geen idee waar ik hem ga neerzetten als ik heb heb
Dat is tofquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en dat komt ook echt wel goed als we weer meeten....
LOLquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Opschieten voordat de prijs omhoog schiet
Wat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef JamesTKirk het volgende:
De keuken in. Hutspot met shoarma maken
De Nederlandse-Turkse kuikenquote:
Een combo waar ik nooit aan gedacht heb. Is het echt te vreten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef JamesTKirk het volgende:
De keuken in. Hutspot met shoarma maken
Godsammequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
ik heb wel eens macaroni met shoarma gehad, er was geen gehakt meer
Was best lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme![]()
En? Was het te vreten?
omgwtf man!quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:21 schreef Faxie het volgende:
Waar ben ik aan begonnen?
[ afbeelding ]
Nee je moet het uit je hoofd doen van Legoquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
omgwtf man!
Heb je geen bouwtekening of zo?
Uit je hoofd doen is wel echt baas als je dat kan!quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee je moet het uit je hoofd doen van Lego
Tuurlijk heb ik bouwtekeningen gek
Nou er worden wel mooie dingen gemaakt hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uit je hoofd doen is wel echt baas als je dat kan!![]()
Niks mis mee Faxquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
O god, moet ik ineens denken aan allerlei computer case mods die ik ooit gezien heb op internet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou er worden wel mooie dingen gemaakt hoor
Tower bridge?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:21 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
is heel lekker. Hutspot is zoetig past prima bij kruidige shoarmaquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een combo waar ik nooit aan gedacht heb. Is het echt te vreten?
Er zijn ook Lego casesquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, moet ik ineens denken aan allerlei computer case mods die ik ooit gezien heb op internet.
Een computer ingebouwd in een gitaar en een computer ondergedompeld in olie
Die mogen dat gewoon zien hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
Jesus faxie
Heb je een geheime kamer waar je dates niet komen?
De keu van Faxie?quote:
Hij maakt er zeker een grote dildo van.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah ik weet het al.
Faxie koopt lego zodat zeefje ermee kan spelen
Nou ze hebben het maar te accepteren, net als m'n transformertjesquote:
Daar heeft ie toch al een keu voor?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij maakt er zeker een grote dildo van.
Ja nouja, het is een mening hoor, geen feitquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
Nou ze hebben het maar te accepteren, net als m'n transformertjes
Ik heb gelukkig een paar stoere hobbies om te compenseren
Als ze iets tegen transformers hebben is het sowieso exit hequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ze hebben het maar te accepteren, net als m'n transformertjes
Ik heb gelukkig een paar stoere hobbies om te compenseren
Lekker hoekigquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk in kpd dan weet je hetquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet wat voor een piel Faxie heeft, en hoef ik niet te weten ook
Jij snapt hetquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze iets tegen transformers hebben is het sowieso exit he
Dat weet je heus wel vuigaardquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet wat voor een piel Faxie heeft, en hoef ik niet te weten ook
M'n keu is heiligquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef zeefje het volgende:
Met fax zijn keu mag ik niet spelen. Die is teveel waard
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:21 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Vast niet. Hij moet eerst van iemand houdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag vast wel bij hem intrekken.
Ik woon nog aan de goede kant hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
Mensen die vrijwillig in belgie willen wonen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vast niet. Hij moet eerst van iemand houden
Mond op mond reclame, hihahoquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk.
[..]
Hoe zou ik dat moeten weten dan?
Lijkt me niet handig.. anders had ik dat al lang gedaan natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag vast wel bij hem intrekken.
Dan mag Faxie wel verhuizen naar een groter huisquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig.. anders had ik dat al lang gedaan natuurlijk
Afspraakje via FOK! denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Faxie, hoe ben je eigenlijk in dat gat terecht gekomen??
Nee idd, ik bedoelde natuurlijk zijn huidige woonplaatsquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Afspraakje via FOK! denk ik.
Of bedoel je zeefje niet?
Zou hem dan inderdaad geraden zijn...quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan mag Faxie wel verhuizen naar een groter huis
Kastelen zijn toch alleen maar tochtig en je mag nooit iets verbouwen enzoquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zou hem dan inderdaad geraden zijn...mij niet in een kasteel laten wonen
Incl. hijskraan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]
ach ik ben ook tochtigquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kastelen zijn toch alleen maar tochtig en je mag nooit iets verbouwen enzo
watquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef Evie het volgende:
[..]
ach ik ben ook tochtigEn je mag mij ook niet verbouwen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig.. anders had ik dat al lang gedaan natuurlijk
Woonde 5 km verderop in Ossendrecht. Was een beetje aan het zoeken voor een huisje, en toen zag ik dat er een nieuwbouw startersproject ging starten in Putte. Dus greep m'n kansquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Faxie, hoe ben je eigenlijk in dat gat terecht gekomen??
Mijn huis is een paleisquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Kastelen zijn ook vochtig en stoffigquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef Evie het volgende:
[..]
ach ik ben ook tochtigEn je mag mij ook niet verbouwen
Ah op die manier!quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woonde 5 km verderop in Ossendrecht. Was een beetje aan het zoeken voor een huisje, en toen zag ik dat er een nieuwbouw startersproject ging starten in Putte. Dus greep m'n kans
En tis niet warm te stoken in de winterquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kastelen zijn ook vochtig en stoffig
Faxie bouwt gewoon een kasteel van Legoquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah stoffig ben ik niet..quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kastelen zijn ook vochtig en stoffig
ooohquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Faxie bouwt gewoon een kasteel van Lego
Omgquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Afspraakje via FOK! denk ik.
Of bedoel je zeefje niet?
Antikraak woningen zijn wel tofquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah op die manier!
Mijn starterswoning was een antikraak woning, toch nog krap 3 jaartjes daar volgehouden voor ik in de woning kwam waar ik niet meer uit hoef
Jaloers much?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, jij loopt er steeds mee te koop.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, jij loopt er steeds mee te koop.
Lolquote:
Mijn oude woning was in de winter niet warm te stoken. brrr...in de koude douchenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Antikraak woningen zijn wel tofMaat van me heeft jaren in een oud schoolgebouw gewoond, en later nog in een soort jeugdsoos
Mja da's minderquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn oude woning was in de winter niet warm te stoken. brrr...in de koude douchen![]()
Anders zou je zo niet reageren.quote:
Wat vind je niet leuk dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik moet alles maar leuk vinden?
Ja, heb hierboven al over geschreven.quote:
Ben er mee bezig, gaat redelijk slecht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb hierboven al over geschreven.
Misschien zo nog effe gamen, maar weet niet of ik zin heb weer die 30 kills te gaan halen
Sommigen maken er een sport van te gaan killstealen, wordt steeds ergerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben er mee bezig, gaat redelijk slecht.
Verbaasd mij niks.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen maken er een sport van te gaan killstealen, wordt steeds erger
Confederate, here I come!
Like a baws.quote:
Ja mja veel pijn, heeel veel pijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij ook niet, tis toch effe 300k wat je binnen kan harken
Stomme killstealende tomaten ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja mja veel pijn, heeel veel pijn.
Ik vind de scheldende mensen erger.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stomme killstealende tomaten ook
Ow maar schelden doet voor mij geen pijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind de scheldende mensen erger.
Gheghe, dan maar niet inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Like a baws.
Zin in de rit volgende maand. Mijn zus begon te steigeren, overal afspraken dit dat, volle agenda. Dan niet hoor.
Beetje jammerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
keihard van het veld getikt![]()
DM
Net stond ik strategisch 2 tanks tegen te houden, gillen en janken volgde.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow maar schelden doet voor mij geen pijn
Gister stond ik met m'n KV-2 te campen, stonden er 2 te gillen dat iedereen mij moest gaan reporten. Ik had meer dan 2x zoveel damage gedaan als de nummer 2 van mijn team
Ja, dat geloof ik wel. Jij rijdt de A27 af?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, dan maar niet inderdaadHeenrit is natuurlijk ook wel een behoorlijk eind.
Geen idee. Ik kan het startpunt niet meer vinden, maar ik denk dat ik de A15 pak.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net stond ik strategisch 2 tanks tegen te houden, gillen en janken volgde.
[..]
Ja, dat geloof ik wel. Jij rijdt de A27 af?
Ik dacht hier ergens langs de Rijksweg/N59.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan het startpunt niet meer vinden, maar ik denk dat ik de A15 pak.
Ja dat dacht ik ook. Dan pak ik de A15; 160kmquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht hier ergens langs de Rijksweg/N59.
Dat is wel het kortst ja. Ah joh ik reed met de laatste rit 175km enkele reis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Dan pak ik de A15; 160km
Echt? Ik dacht dat het wel minder ver zou zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel het kortst ja. Ah joh ik reed met de laatste rit 175km enkele reis.
Helaas niet. Toen ik bij jouw kwam had ik er al 100 opzitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat het wel minder ver zou zijn
Hmm dat tikt hard aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helaas niet. Toen ik bij jouw kwam had ik er al 100 opzitten.
haha ik ook tegenwoordig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat tikt hard aan
/edit: Gelukkig kan ik er wel op 1 tank heen rijden
Nicequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vanaf de tankbeurt in Duitsland thuis weten te komen.
Bijna 200 kilometer.
Zei ik tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik was aangenaam verrast. Merkte in Duitsland al dat er minder in ging dan verwacht.
mindmappenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef Tamashii het volgende:
Iemand nog goede leertips? Het is teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |