Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee, doet zeer ;s.. Straks krijg ik bekkeninstabiliteitquote:
Oke geen vuist dan. Gewoon een good'ol'fashioned kloppende penisquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, doet zeer ;s.. Straks krijg ik bekkeninstabiliteit
Dat ben ik dan wel met je eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef JamesTKirk het volgende:
De enige goede naalden zijn naaldhakken.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke geen vuist dan. Gewoon een good'ol'fashioned kloppende penis
Pardon?quote:
JE STAAT TOCH IN DE TTquote:
tattoo naaldenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef JamesTKirk het volgende:
De enige goede naalden zijn naaldhakken.
Ja ik zag em niet helemaal en internet kut en pfoeeehquote:
Lobiquote:
Pff ik zag vrijdag een dame in het poolcafe die ik wel vaker tegenkom... ze had eens een keer naaldhakken aan. OMG 2/3 been 1/3 rompquote:
Er komt een dag dat ik door dit soort nare toestanden een hartaanval krijgquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik zag em niet helemaal en internet kut en pfoeeeh
ik snap deze post niet faxerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ik zag vrijdag een dame in het poolcafe die ik wel vaker tegenkom... ze had eens een keer naaldhakken aan. OMG 2/3 been 1/3 romp
Heb je toen je korte keu aangeboden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ik zag vrijdag een dame in het poolcafe die ik wel vaker tegenkom... ze had eens een keer naaldhakken aan. OMG 2/3 been 1/3 romp
Getattoeerde LoLa op naaldhakkenquote:
Nah d'r gezicht staat me niet aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je toen je korte keu aangeboden?
Boeit toch niet? Gewoon zak eroverheenquote:
Haha je begint wel op te vallen zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je toen je korte keu aangeboden?
Mja dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Gewoon zak eroverheen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Getattoeerde LoLa op naaldhakken
Whehe.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha je begint wel op te vallen zo.
Ja nogal hequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha je begint wel op te vallen zo.
Natuurlijk is dat zo.. Alsof er te twijfelen valt aan de Dkutquote:
Al jaren, gvd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nogal heDat doet ze al jaren, ik ben er wel aan gewend ondertussen
![]()
Gewoon lekker negeren
Je hebt haar jaren geleden afgewezen en daar is ze nog steeds kwaad om?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nogal heDat doet ze al jaren, ik ben er wel aan gewend ondertussen
![]()
Gewoon lekker negeren
Hoeft ook niet. Gewoon zitten en mooi wezen. Of beter nog, liggenquote:
ook zonde van het geld..... dan heeft dat toch geen effect, die hakken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon zitten en mooi wezen. Of beter nog, liggen
Oh jawel hoor! Mevrouw Kirk scoort er altijd bonuspunten meequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook zonde van het geld..... dan heeft dat toch geen effect, die hakken?
misschien heb ik die bonus punten wel heul niet nodigquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Mevrouw Kirk scoort er altijd bonuspunten mee
Hmm dat kan ik zo niet beoordelen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien heb ik die bonus punten wel heul niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |