Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee, doet zeer ;s.. Straks krijg ik bekkeninstabiliteitquote:
Oke geen vuist dan. Gewoon een good'ol'fashioned kloppende penisquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, doet zeer ;s.. Straks krijg ik bekkeninstabiliteit
Dat ben ik dan wel met je eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef JamesTKirk het volgende:
De enige goede naalden zijn naaldhakken.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke geen vuist dan. Gewoon een good'ol'fashioned kloppende penis
Pardon?quote:
JE STAAT TOCH IN DE TTquote:
tattoo naaldenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef JamesTKirk het volgende:
De enige goede naalden zijn naaldhakken.
Ja ik zag em niet helemaal en internet kut en pfoeeehquote:
Lobiquote:
Pff ik zag vrijdag een dame in het poolcafe die ik wel vaker tegenkom... ze had eens een keer naaldhakken aan. OMG 2/3 been 1/3 rompquote:
Er komt een dag dat ik door dit soort nare toestanden een hartaanval krijgquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik zag em niet helemaal en internet kut en pfoeeeh
ik snap deze post niet faxerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ik zag vrijdag een dame in het poolcafe die ik wel vaker tegenkom... ze had eens een keer naaldhakken aan. OMG 2/3 been 1/3 romp
Heb je toen je korte keu aangeboden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ik zag vrijdag een dame in het poolcafe die ik wel vaker tegenkom... ze had eens een keer naaldhakken aan. OMG 2/3 been 1/3 romp
Getattoeerde LoLa op naaldhakkenquote:
Nah d'r gezicht staat me niet aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je toen je korte keu aangeboden?
Boeit toch niet? Gewoon zak eroverheenquote:
Haha je begint wel op te vallen zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je toen je korte keu aangeboden?
Mja dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Gewoon zak eroverheen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Getattoeerde LoLa op naaldhakken
Whehe.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha je begint wel op te vallen zo.
Ja nogal hequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha je begint wel op te vallen zo.
Natuurlijk is dat zo.. Alsof er te twijfelen valt aan de Dkutquote:
Al jaren, gvd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nogal heDat doet ze al jaren, ik ben er wel aan gewend ondertussen
![]()
Gewoon lekker negeren
Je hebt haar jaren geleden afgewezen en daar is ze nog steeds kwaad om?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nogal heDat doet ze al jaren, ik ben er wel aan gewend ondertussen
![]()
Gewoon lekker negeren
Hoeft ook niet. Gewoon zitten en mooi wezen. Of beter nog, liggenquote:
ook zonde van het geld..... dan heeft dat toch geen effect, die hakken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon zitten en mooi wezen. Of beter nog, liggen
Oh jawel hoor! Mevrouw Kirk scoort er altijd bonuspunten meequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook zonde van het geld..... dan heeft dat toch geen effect, die hakken?
misschien heb ik die bonus punten wel heul niet nodigquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Mevrouw Kirk scoort er altijd bonuspunten mee
Hmm dat kan ik zo niet beoordelen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien heb ik die bonus punten wel heul niet nodig
Wat is deze! Twijfel jij aan mijn instabiele automuniteit?quote:
dat hangt er vanaf wat er onder bonuspunten valt natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hmm dat kan ik zo niet beoordelen...
Aww dat is zo lief van je! Dat je dat nog weetquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Macrador het volgende:
Hoe zit het met leren Tamashii? Filosofie ging hier gelukkig schitterend.
Extra motivatie tot bevrediging der partnerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf wat er onder bonuspunten valt natuurlijk
Smeerlapquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar goed dat ik een paar zakken op voorraad heb
Niet van die moeilijke woorden gebruiken op zondagmiddagquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is deze! Twijfel jij aan mijn instabiele automuniteit?
Het was een fopje ;$quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken op zondagmiddag
oh dat heb ik heul niet nodigquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Extra motivatie tot bevrediging der partner
Kusje, kutjequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Tamashii het volgende:
Dqodje liefde voor jou hoor, dit topic. Solly voor mn internet :$
Kusje kutje? Dacht dat we wel verder water dan dit geemancipeerde fetishen gedoequote:
Waterquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kusje kutje? Dacht dat we wel verder water dan dit geemancipeerde fetishen gedoe
Ik ook niet. Maar is wel extra leuk. Ieder zijn ding. Ik bedoel, waar word jij dan kletsnat van?quote:
Nasleep jwzquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Water
Emancipatie
Ik (h)erken mijn rol als kutjekusser, hoewel ik eigenlijk gewoon bedoelde dat je een kutje bent, maar wel een lieve![]()
Oei ik ben liefquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aww dat is zo lief van je! Dat je dat nog weetik heb een paar dagen gefeest en vanaf 4 uur zo ga ik weer leren tot een uur of 7 denk ik
Ja, gooi het daar maar op :$quote:
Van de douchequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar is wel extra leuk. Ieder zijn ding. Ik bedoel, waar word jij dan kletsnat van?
Ohja eh algemeen maatschappelijk?quote:
Kut he, ik ben brak maar ik ga dit gewoon hosselenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oei ik ben lief![]()
Ik moet hier ook nog aan de bak, maar ik heb er geen zin in want ben ziekjes.
Komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, gooi het daar maar op :$
Still jelly tho.. I WAAAAAAAAAAAAAANT
*proest*quote:
Nee daar weet ik niet zoveel vanafquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja eh algemeen maatschappelijk?
schandaligquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef Dqod het volgende:
Potverdomme ja
EN 1500 EN een naamtopique
Ik voel me duizendmaal vereerd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef Dqod het volgende:
Potverdomme ja
EN 1500 EN een naamtopique
Oeh ik wil haar gevenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihi :$
[ afbeelding ]
[..]
MOT TOG NIE GEKKUR WORDAH
Wat een leuk meisje, en die gordijnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihi :$
[ afbeelding ]
[..]
MOT TOG NIE GEKKUR WORDAH
Jij wilt iedereen geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je met haar overleggen, als zij niet wil.. Tja.. :$quote:
Ik ook, meisje.. Ik ookquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilt iedereen geven.VoorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, je zult t met mij moeten doen.. No pun btwquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje, en die gordijnen
Ik las het even als dat jij mij gewoon ging hosselen in de plaats van je studeren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kut he, ik ben brak maar ik ga dit gewoon hosselen
Verf je haar dan bruinquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, je zult t met mij moeten doen.. No pun btw
Nee je bent bezet toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik las het even als dat jij mij gewoon ging hosselen in de plaats van je studeren.
Wil ik je niet aan doen, dan word ik ZO aantrekkelijk met m'n harses die opzwellen.. Kun je jezelf niet meer in bedwang houden enzo.. Hele buurt wordt dan bij elkaar gegild.. Kom je duizend keer, ben je helemaal schraal daarna.. Nee, dat kunnen we niet hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verf je haar dan bruin![]()
Higi grapjeeee
Je klinkt als die gast van gisteren met zijn wijf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin in BBQ. Nu kon ik gisteren BBQ'en, maar dan had ik verplicht zo'n 7 uur op een verjaardag moeten zitten van m'n nichtje en neefje
Relatie =/= verjaardagquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je klinkt als die gast van gisteren met zijn wijf.
Hahahhahha mi!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil ik je niet aan doen, dan word ik ZO aantrekkelijk met m'n harses die opzwellen.. Kun je jezelf niet meer in bedwang houden enzo.. Hele buurt wordt dan bij elkaar gegild.. Kom je duizend keer, ben je helemaal schraal daarna.. Nee, dat kunnen we niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |