Ja, Context. Zit in de Randstad alleen. Ook daar ontmoet ik mensen. Heb zelfs een vervolgmeet (dames 20-50 jaar) gehad na weken training. Na de zomer volgt een nieuwe meetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In een eerdere post van de TS zag ik de naam Context voorbij komen.
Ik vind het wel geinig om die 'gedachten' zo zwart op wit te zienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef Northside het volgende:
[..]
Of
'Ik zal voor mijn geluk altijd afhankelijk zijn van anderen'
'Ik ben zo in de war dat ik de confrontatie met mezelf niet eens kan aangaan'
'Ik ben echt verslaafd aan aandacht'
Dingen leren over jezelf is niet altijd prettig...
Interessante organisatie...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In een eerdere post van de TS zag ik de naam Context voorbij komen.
Thanks. Dit is echt een hele goede! Op voorwaarde dat ik mezelf ook als een parel zie en hij mij ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 05:22 schreef Mishu het volgende:
De echte man voor jou is een parel die de moeite waard is om langer te bestuderen
Die parel is zo bijzonder dat het lang zou duren voordat je weer zo'n mooie parel zou vinden.
Als je dat als richtlijn neemt ga je goed.
Doe je niet hier precies hetzelfde, hier blijf je ook nogal veel raadvragen en met cursussen volgen en alles doe je dat toch ook eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig om die 'gedachten' zo zwart op wit te zienLaat ik zo zeggen: dat was wel mijn instelling. Alle macht uit handen geven en alles laten afhangen van anderen als uitvlucht om mezelf niet onder de ogen te zien. Maar het is veel minder geworden en ik ben pas klaar voor een relatie als ik emotioneel vrij ben anderen.
Dat zal best maar heb je ook door dat je vragen naar hulp eigenlijk ontzettend dwangmatig is alleen al door het reageren in de post hier in dit topic , ga voor de gein eens na hoeveel je blijft vragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:15 schreef helplesssss het volgende:
Dat is niet helemaal waar. Ik wil een bredere horizon, perspectief. Ik wil me niet beperken totmijn IK. Ik heb nog steeds de keuze hier om aan te nemen wat mij aan staat. Zoals dat ik het niet met al jouw reacties eens bent en met sommige weer wel
Doe ik!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:04 schreef Mishu het volgende:
Je moet hardcore afkicken en dan kom je er achter dat je zonder kunt.
Ik weet niet of je alles hebt gevolgd maar ik word NIET doorverwezen naar een psycholoog, ondanks dat ik erom vroeg. Ze vinden dat het pas nodig is als mijn leven eronder lijdt en ik lichamelijke klachten ondervind. Ik heb geen last van beide. Hooguit dat ik zo nu en dan erover pieker en er een topic over heb geopend.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:14 schreef Wolfs het volgende:
Misschien voor jezelf eens op zoek naar de hechtingsstijl(en) van bowlby, als je aandacht van andere en met in het bijzonder mannen zo erg nodig hebt. Is een interessante(en op theoretisch gebaseerde)en mogelijk verklarend voor jou problemen nu(zoals je zelf al aangeeft ligt het probleem in je jeugd). De oplossing? Ik kan je bij voorbaat vertellen dat een jaar single zijn niet de oplossing is en dat de kans van slagen denk ik zonder externe hulp eigenlijk nihil is. Een goede psycholoog zou je wel verder moeten kunnen helpen, maar dit is niet een probleem die je zelf echt kunt oplossen. Wat je in de openingspost voorstelt lijkt mij dan ook niet echt een goed idee.
Mijn mening, ga eens op zoek naar een psycholoog, klinkt misschien eng en ver gezocht maar die kan je wel verder helpen.
Sorry dat had ik niet mee gekregen. Wie heeft die constatering gedaan? Toch niet de huisarts he?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:20 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik weet niet of je alles hebt gevolgd maar ik word NIET doorverwezen naar een psycholoog, ondanks dat ik erom vroeg. Ze vinden dat het pas nodig is als mijn leven eronder lijdt en ik lichamelijke klachten ondervind. Ik heb geen last van beide. Hooguit dat ik zo nu en dan erover pieker en er een topic over heb geopend.
Ik voel me niet aangetrokken tot je. Dacht dat ik wel duidelijk was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:13 schreef JedimindhaX het volgende:
Mijn piemel is er klaar voordm maar
Oooooh dus daarom ging je jezelf voor me vingeren eerst en vertellen wat je deed. Okay. Nee ik snap vrouwen en hun hints nooit zo. Hahahahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:24 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangetrokken tot je. Dacht dat ik wel duidelijk was.
Wat is dit nou voor onzin, gast?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Oooooh dus daarom ging je jezelf voor me vingeren eerst en vertellen wat je deed. Okay. Nee ik snap vrouwen en hun hints nooit zo. Hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor deze![]()
En dat vind je normaal, om dat dan maar hier op het forum te slingeren?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:28 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
We hebben gewhatsappt, en dat is gebeurdvoor een vrij apart meisje is ze wel lekker!
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef helplesssss het volgende:
Goooood, het is nog geen eens een maand geleden en er kriebelt weer wat. Ik verlang naar spanning, avontuur, seks, een nieuwe ontmoeting. Juist nu moet ik afkicken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |