abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132074305
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef Molleman het volgende:
Hee TS,

Is dit boek toevallig wat voor jou?

Klik
Heb 'm gereserveerd bij de Bieb! Ben erg benieuwd!
  maandag 14 oktober 2013 @ 08:35:21 #277
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_132148019
Ben je het weekend goed doorgekomen?
pi_132148760
Jezus wat een verkapt 'kijk mij eens populair bij mannen zijn' topic :') de triestheid straalt ervan af.
There are only 151 Pokémon.
pi_132149503
Ja :)
pi_132149586
Net een klein kind die trots verkondigt dat ze al een paar uur geen snoep meer gegeten heeft terwijl ze in de snoepwinkel staat. Knap hoor.
pi_132149946
Zoals anderen al hebben gezegd: Je intentie is goed maar qua mentaal doe je het volkomen fout.

Je maakt een fout door te zeggen: 'Zo moet het gaan'.

Er moet geen 'vastgestelde' tijd zijn, haal dat uit je hoofd! Je weet niet hoelang dit gaat duren en je kunt het ook niet berekenen. Doe wat je leuk lijkt, doe wat je wilt doen maar limiteer jezelf niet alleen maar om het verleden, want daarmee ga je de toekomst berekenen, iets wat je nooit moet doen.

Zie je leven als een waterval, kijk hoe alle druppels samen stromen naar beneden. Jij bent 1 van die druppels, je gaat mee met de flow. Je weet niet wat er te wachten staat voor jou en je maakt beslissingen aan de hand waarop mensen met je communiceren en wat jou leuk lijkt.

Ik denk als ik het zo hoor, dat het probleem ergens anders ligt en niet zozeer relaties.
pi_132150322
Ik begrijp je punt en je hebt ook gelijk. Ik wou gewoon van dat dwangmatig streven naar een vriendje af en sinds een maandje kijk ik niet meer naar mannen met de potentiebril. Dat was al een kunst voor mij. Ik sta zeker open voor ontmoetingen en ik leer nog steeds mannen kennen. Voorbeeld: heb afgelopen zaterdag meegetraind met een jongen die priveles kreeg van een personal trainer. Daarna heb ik nog een uurtje met hem gekletst over van alles. Het was gezellig, maar daar bleef het bij. Net als elke random guy atm. Ik maak het niet meer dan het is omdat ik per se liefde moet ervaren. Ik weet wat ik wil en mijn doelgroep heb ik nog niet ontmoet.
pi_132150847

[ Bericht 100% gewijzigd door helplesssss op 14-10-2013 11:38:51 ]
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:35:57 #284
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_132157194
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:24 schreef helplesssss het volgende:
Ja :)
gelukkig maar
pi_132271447
Jeej, een 2e bijbaan erbij als journalist/redacteur voor de magazine van mijn school :)

Ik weet mijn jaar wel goed te benutten. Heb al een hoop nieuwe doelen en bezigheden erbij. Ik voel me als persoon steeds rijker worden en de behoefte aan een man neemt steeds meer af.

Er zijn wel een hoop contacten die ik expres laat verwateren ivm mijn ontwikkeling op moment. Ik vermoed dat ze niet meer passen in het nieuwe plaatje van de persoon die ik aan het worden ben. Maar met een paar houd ik goed contact. Dat zijn de vrienden die met mij meegroeien. Daarnaast spreek ik veel nieuwe mensen op oppervlakkig niveau die ik casual tegen kom. Ik ben op moment veelal bezig met mijn studie, sport, lezen, werk en ontspanning...

Ik dacht serieus dat het heel moeilijk zou zijn alleen, maar na een maandje valt het reuze mee :)
pi_132273210
Zo'n opdracht op FOK! beginnen, damn. Dit kan een serieus spannende strijd worden.

TVP voor in de 22e eeuw.
pi_132275732
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef MAJESTICS het volgende:
Zo'n opdracht op FOK! beginnen, damn. Dit kan een serieus spannende strijd worden.

TVP voor in de 22e eeuw.
Waarom denk je zo?
pi_132284771
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef helplesssss het volgende:
Jeej, een 2e bijbaan erbij als journalist/redacteur voor de magazine van mijn school :)

Ik weet mijn jaar wel goed te benutten. Heb al een hoop nieuwe doelen en bezigheden erbij. Ik voel me als persoon steeds rijker worden en de behoefte aan een man neemt steeds meer af.

Er zijn wel een hoop contacten die ik expres laat verwateren ivm mijn ontwikkeling op moment. Ik vermoed dat ze niet meer passen in het nieuwe plaatje van de persoon die ik aan het worden ben. Maar met een paar houd ik goed contact. Dat zijn de vrienden die met mij meegroeien. Daarnaast spreek ik veel nieuwe mensen op oppervlakkig niveau die ik casual tegen kom. Ik ben op moment veelal bezig met mijn studie, sport, lezen, werk en ontspanning...

Ik dacht serieus dat het heel moeilijk zou zijn alleen, maar na een maandje valt het reuze mee :)
Heb je al een kat gekocht?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132288694
Nope. Geen tijd voor.
pi_132289984
Een beetje rondneuken zou toch zo'n evaluatie niet in de weg staan?
Snap dat je je niet op nieuwe relatie wilt storten, maar zo rigoureus snap ik niet helemaal.
Anyway, succes!
pi_132290811
Al geprobeerd. Werkte niet zo.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:49:55 #292
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132291868
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:09 schreef helplesssss het volgende:
kijk ik niet meer naar mannen met de potentiebril.
Misschien moet je je bril laten vervangen. Als je 'bril' goed was dan zou je leuke relaties hebben gehad en niet een jaar vrijgezel willen zijn persé.. dan zou je je ook hebben 'ontplooit' terwijl je relaties had... het vrijgezel zijn een tijd is geen oplossing lijkt mij (ook al kan het vast wel helpen voor het richten op andere zaken, misschien), beter filteren en nadenken voordat je in een relatie stapt kan wel een oplossing zijn denk ik. Niet een jaar maar vrijgezel blijven en jezelf op allerlei gebieden veranderen (contacten laten verwateren die niet meer bij je 'nieuwe ik' passen e.d.

Te drastisch, te weinig gericht op wat het probleem is, naar mijn mening.
we dan
pi_132292197
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Misschien moet je je bril laten vervangen. Als je 'bril' goed was dan zou je leuke relaties hebben gehad en niet een jaar vrijgezel willen zijn persé.. dan zou je je ook hebben 'ontplooit' terwijl je relaties had... het vrijgezel zijn een tijd is geen oplossing lijkt mij (ook al kan het vast wel helpen voor het richten op andere zaken, misschien), beter filteren en nadenken voordat je in een relatie stapt kan wel een oplossing zijn denk ik. Niet een jaar maar vrijgezel blijven en jezelf op allerlei gebieden veranderen (contacten laten verwateren die niet meer bij je 'nieuwe ik' passen e.d.

Lees de voorgaande reeks over helplessss nog eens door :')

Voor sommigen komt een balans tussen eq en iq niet aanwaaien. Ben van mening dat ts erg goed bezig is en naar haar mogelijkheden handeld. Respect!

Zolang ze er maar voor zorgt dat 'de vervangers' uiteindelijk zorgen dat bepaalde dingen makkelijker te accepteren zijn voor haarzelf, en niet een continue vlucht worden ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_132296047
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Brillen heb je in soorten en maten, maar vaak past het bij je hoofd en zijn de sterktes aangepast op je ogen.
Figuurlijk onderga ik een operatie, waardoor ik die bril straks niet meer nodig heb ;) Daar heb ik tijd voor nodig. Iets met herstel e.d.

Mijn blik was nooit een probleem. Mijn emoties zijn gewoon beschadigd door die emotionele rollercoaster van jarenlang, waardoor ik niet in staat ben om rationele keuzes te maken. Ook al kan ik wel rationeel zijn. Dus je theorie klopt niet in mijn geval. Bedankt voor het meedenken though :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:00 schreef Koral het volgende:

[..]

Lees de voorgaande reeks over helplessss nog eens door :')

Voor sommigen komt een balans tussen eq en iq niet aanwaaien. Ben van mening dat ts erg goed bezig is en naar haar mogelijkheden handeld. Respect!

Zolang ze er maar voor zorgt dat 'de vervangers' uiteindelijk zorgen dat bepaalde dingen makkelijker te accepteren zijn voor haarzelf, en niet een continue vlucht worden ;)
Bedankt :)
pi_132297542
Ik vind het heel knap dat TS op zoek is naar zichzelf ( algemene doel).
Dat kan ik alleen maar bewonderen.
Ik ben nu ook in zo een fase van op zoek naar mijzelf, maar mijn achtergrond en aanpak ,zijn in veel maten anders.
Maar wat de aanpak of achtergrond ook is, het beste leert men met :vallen en opstaan.

En in geval van TS zal 1 jaar single zijn (= doel 1), haar toestaan niet meer te "vallen" in haar oude patroon.
Nadien zal TS om zich echt te ontwikkelen andere manieren ondervinden (=doel 2).
Ik wens TS veel succes en heb toch zo te lezen het vertrouwen dat het haar zal lukken.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132300738
TS kan niet zoveel alleen volgens mij. Kon ook al niet alleen stoppen met social media en zocht medestanders, nu ook al single blijven. Mens, doe toch eens wat je zelf wilt zonder je gesterkt te voelen doordat anderen hetzelfde doen; daar word je een stuk gelukkiger van. Als je al gelukkig zou worden van een jaar geforceerd vrijgezel blijven, ondanks eventuele leuke potentiële partners die op je pad komen.
Ja doei.
pi_132304721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
TS kan niet zoveel alleen volgens mij. Kon ook al niet alleen stoppen met social media en zocht medestanders, nu ook al single blijven. Mens, doe toch eens wat je zelf wilt zonder je gesterkt te voelen doordat anderen hetzelfde doen; daar word je een stuk gelukkiger van. Als je al gelukkig zou worden van een jaar geforceerd vrijgezel blijven, ondanks eventuele leuke potentiële partners die op je pad komen.
Ik ben inderdaad aan het afkicken van afhankelijkheid en ga de goede richting naar (emotionele) zelfstandigheid toe.

Dat ik me niet geobsesseerd bezig houd met liefde betekent trouwens niet dat ik mijn ogen sluit voor mannen. Ik signaleer de leuke mannen nog steeds en ik praat ook met mannen (ook nieuwe). Ik denk wel eens van "Past deze persoon bij mij?". En bij deze vraag ben ik rationeler t.o.v. vroeger. Toen dacht ik "Zal hij mij ook leuk vinden?". Mijn gesprekken met mannen zijn nu ook anders. Ik stel andere vragen en heb daardoor andere gesprekken, waardoor ik iemand leer kennen. Hiervoor had ik wel gezelschap, maar was ik meer gefocust op het naar een romance/relatie toeleven. Dus een grote verandering richting een gezonde toekomst :)
pi_132304753
Hoe kom je aan al die nieuwe contacten overigens als je daar niet naar zoekt?
Rustig aan.
pi_132305079
Ik ben extravert :) Sportschool, school, werk, uitgaan, winkelcentrum, overal eigenlijk. Zelfs in de tram, metro, trein ontmoet ik mensen. Ik onderhoud met 9 van de 10 keer geen contact, maar dat maakt niet veel uit. Het is altijd gezellig.
pi_132305256
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:53 schreef complicate het volgende:
Ik vind het heel knap dat TS op zoek is naar zichzelf ( algemene doel).
Dat kan ik alleen maar bewonderen.
Ik ben nu ook in zo een fase van op zoek naar mijzelf, maar mijn achtergrond en aanpak ,zijn in veel maten anders.
Maar wat de aanpak of achtergrond ook is, het beste leert men met :vallen en opstaan.

En in geval van TS zal 1 jaar single zijn (= doel 1), haar toestaan niet meer te "vallen" in haar oude patroon.
Nadien zal TS om zich echt te ontwikkelen andere manieren ondervinden (=doel 2).
Ik wens TS veel succes en heb toch zo te lezen het vertrouwen dat het haar zal lukken.
Dank je :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')