Heb 'm gereserveerd bij de Bieb! Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef Molleman het volgende:
Hee TS,
Is dit boek toevallig wat voor jou?
Klik
Waarom denk je zo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef MAJESTICS het volgende:
Zo'n opdracht op FOK! beginnen, damn. Dit kan een serieus spannende strijd worden.
TVP voor in de 22e eeuw.
Heb je al een kat gekocht?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef helplesssss het volgende:
Jeej, een 2e bijbaan erbij als journalist/redacteur voor de magazine van mijn school![]()
Ik weet mijn jaar wel goed te benutten. Heb al een hoop nieuwe doelen en bezigheden erbij. Ik voel me als persoon steeds rijker worden en de behoefte aan een man neemt steeds meer af.
Er zijn wel een hoop contacten die ik expres laat verwateren ivm mijn ontwikkeling op moment. Ik vermoed dat ze niet meer passen in het nieuwe plaatje van de persoon die ik aan het worden ben. Maar met een paar houd ik goed contact. Dat zijn de vrienden die met mij meegroeien. Daarnaast spreek ik veel nieuwe mensen op oppervlakkig niveau die ik casual tegen kom. Ik ben op moment veelal bezig met mijn studie, sport, lezen, werk en ontspanning...
Ik dacht serieus dat het heel moeilijk zou zijn alleen, maar na een maandje valt het reuze mee
Misschien moet je je bril laten vervangen. Als je 'bril' goed was dan zou je leuke relaties hebben gehad en niet een jaar vrijgezel willen zijn persé.. dan zou je je ook hebben 'ontplooit' terwijl je relaties had... het vrijgezel zijn een tijd is geen oplossing lijkt mij (ook al kan het vast wel helpen voor het richten op andere zaken, misschien), beter filteren en nadenken voordat je in een relatie stapt kan wel een oplossing zijn denk ik. Niet een jaar maar vrijgezel blijven en jezelf op allerlei gebieden veranderen (contacten laten verwateren die niet meer bij je 'nieuwe ik' passen e.d.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:09 schreef helplesssss het volgende:
kijk ik niet meer naar mannen met de potentiebril.
Lees de voorgaande reeks over helplessss nog eens doorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Misschien moet je je bril laten vervangen. Als je 'bril' goed was dan zou je leuke relaties hebben gehad en niet een jaar vrijgezel willen zijn persé.. dan zou je je ook hebben 'ontplooit' terwijl je relaties had... het vrijgezel zijn een tijd is geen oplossing lijkt mij (ook al kan het vast wel helpen voor het richten op andere zaken, misschien), beter filteren en nadenken voordat je in een relatie stapt kan wel een oplossing zijn denk ik. Niet een jaar maar vrijgezel blijven en jezelf op allerlei gebieden veranderen (contacten laten verwateren die niet meer bij je 'nieuwe ik' passen e.d.
Te drastisch, te weinig gericht op wat het probleem is, naar mijn mening.
Brillen heb je in soorten en maten, maar vaak past het bij je hoofd en zijn de sterktes aangepast op je ogen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Misschien moet je je bril laten vervangen. Als je 'bril' goed was dan zou je leuke relaties hebben gehad en niet een jaar vrijgezel willen zijn persé.. dan zou je je ook hebben 'ontplooit' terwijl je relaties had... het vrijgezel zijn een tijd is geen oplossing lijkt mij (ook al kan het vast wel helpen voor het richten op andere zaken, misschien), beter filteren en nadenken voordat je in een relatie stapt kan wel een oplossing zijn denk ik. Niet een jaar maar vrijgezel blijven en jezelf op allerlei gebieden veranderen (contacten laten verwateren die niet meer bij je 'nieuwe ik' passen e.d.
Te drastisch, te weinig gericht op wat het probleem is, naar mijn mening.
Bedanktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:00 schreef Koral het volgende:
[..]
Lees de voorgaande reeks over helplessss nog eens door
Voor sommigen komt een balans tussen eq en iq niet aanwaaien. Ben van mening dat ts erg goed bezig is en naar haar mogelijkheden handeld. Respect!
Zolang ze er maar voor zorgt dat 'de vervangers' uiteindelijk zorgen dat bepaalde dingen makkelijker te accepteren zijn voor haarzelf, en niet een continue vlucht worden
Ik ben inderdaad aan het afkicken van afhankelijkheid en ga de goede richting naar (emotionele) zelfstandigheid toe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
TS kan niet zoveel alleen volgens mij. Kon ook al niet alleen stoppen met social media en zocht medestanders, nu ook al single blijven. Mens, doe toch eens wat je zelf wilt zonder je gesterkt te voelen doordat anderen hetzelfde doen; daar word je een stuk gelukkiger van. Als je al gelukkig zou worden van een jaar geforceerd vrijgezel blijven, ondanks eventuele leuke potentiële partners die op je pad komen.
Dank jequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:53 schreef complicate het volgende:
Ik vind het heel knap dat TS op zoek is naar zichzelf ( algemene doel).
Dat kan ik alleen maar bewonderen.
Ik ben nu ook in zo een fase van op zoek naar mijzelf, maar mijn achtergrond en aanpak ,zijn in veel maten anders.
Maar wat de aanpak of achtergrond ook is, het beste leert men met :vallen en opstaan.
En in geval van TS zal 1 jaar single zijn (= doel 1), haar toestaan niet meer te "vallen" in haar oude patroon.
Nadien zal TS om zich echt te ontwikkelen andere manieren ondervinden (=doel 2).
Ik wens TS veel succes en heb toch zo te lezen het vertrouwen dat het haar zal lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |