abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:40:58 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131968172
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:38 schreef helplesssss het volgende:

[..]

De verschillen.. maar druppel van de emmer was toen ik met wat dingen zat en ik ze voor de verandering zelf wou oplossen en hij me gek maakte met zijn overoveroverzorgzaamheid (die ik in mijn onzekere periode wel fijn vond, maar nu zelf wil fixen). Ik gaf al maanden aan dat ik geen ongevraagde advies en tips wil, maar hij bleef dominant zijn gang gaan. Ik heb het vaker aangegeven dat ik daardoor ongelukkig word van hem, maar hij kon niet stoppen (was zijn karakter zei hij).

Doordat het zo kut ging, gingen we ons afvragen wat er meer was. We hadden gewoon bijna niets wat we samen deelden dus hadden we beide gewoon een aparte leventje gekregen. Daarbovenop liet ik hem ook niet meer toe in mijn eigen problemen, waardoor hij helemaal geen aandeel meer had in mijn leven.

Dat was een beetje onze beginbasis geweest: hij was mijn veilige haven, mijn houvast. Ik ben gewoon heel erg gegroeid de afgelopen 2 jaar in onze relatie.

Zelfs op seksueel gebied verschilden we heel erg en dat frustreerde ook heel erg.
Wat is dan nu je top 3 van criteria voor je volgende relatie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_131968560
Iemand van dezelfde religie, afkomst en met een gezonde leefstijl.
pi_131968846
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef helplesssss het volgende:
Succes ermee.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:15:42 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131970924
quote:
En krijg jij dan de ruimte om te groeien, een behoefte die toch wel heel duidelijk naar voren komt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_131971011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En krijg jij dan de ruimte om te groeien, een behoefte die toch wel heel duidelijk naar voren komt?
Bij 99% van de mannen van mijn afkomst niet. Althans niet hier in Nederland. Vandaar dat ik wil experimenteren hoe het leven daar in het buitenland is. Schijnt daar anders te zijn volgens zoveel mensen die daar zijn geweest.
pi_131971075
Mijn beste vriendin en mijn achternicht zijn geemigreerd en zijn niet van plan terug te komen. 1 ervan is recent ook getrouwd.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:35:07 #257
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_131971473
quote:
Religies :')
pi_131972254
quote:
Wat is je afkomst dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132021496
Jij komt erg labiel over. Dus ik zou inderdaad eerst een jaartje op zoek gaan naar jezelf voordat je je problemen weer neerlegt in een relatie.
pi_132059048
Hmm interesting topic!.

Ik ben vorig jaar naar Miami verhuisd om te studeren.. het is toen dus uitgegaan met mijn toenmalige vriendin door de afstand en het tijdverschil. Heb al een jaar geen sex gehad, alleen met een meid gezoend hier in Miami :')...

Het was eigenlijk totaal niet me bedoeling om een jaar niks te doen op het gebied van relaties/sex maar goed.. het is zoals het is :).

Verder.. ja heel veel lopen nadenken over het leven hier, leef gezonder, spaar veel geld :P, veel fitnessen, echt kunnen doen wat jij wilt wanneer jij wilt, hobby kunnen oppikken, en vooral goed kunnen nadenken wat voor persoon ik in mijn leven wil hebben, dus niet meer alles pakken wat je pakken kan omdat ik ergens me penis in wil drukken, maar echt meer de persoon gaan waarderen om karakter dan uiterlijk.

Wat is voor jou het uiteindelijk doel?, en waarom heb je eigenlijk besloten om zoiets te doen?.
Waz met jou!
pi_132059477
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 05:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hmm interesting topic!.

Ik ben vorig jaar naar Miami verhuisd om te studeren.. het is toen dus uitgegaan met mijn toenmalige vriendin door de afstand en het tijdverschil. Heb al een jaar geen sex gehad, alleen met een meid gezoend hier in Miami :')...

Het was eigenlijk totaal niet me bedoeling om een jaar niks te doen op het gebied van relaties/sex maar goed.. het is zoals het is :).

Verder.. ja heel veel lopen nadenken over het leven hier, leef gezonder, spaar veel geld :P, veel fitnessen, echt kunnen doen wat jij wilt wanneer jij wilt, hobby kunnen oppikken, en vooral goed kunnen nadenken wat voor persoon ik in mijn leven wil hebben, dus niet meer alles pakken wat je pakken kan omdat ik ergens me penis in wil drukken, maar echt meer de persoon gaan waarderen om karakter dan uiterlijk.

Wat is voor jou het uiteindelijk doel?, en waarom heb je eigenlijk besloten om zoiets te doen?.
Om jouw ena laatste alinea! Wat me erg goed af gaat overigens!

De reden waarom is dat ik emotioneel gewoon was uitgeput. Ik liet mijn eigenwaarde bepalen door de stand van zaken :') Gewoon omdat ik er zo'n zootje van had gemaakt, dat ik niet meer wist waar ik mee bezig was. Ik was veel te veel gefixeerd op de ander dan op mezelf en mijn eigen leven. Wanneer je achter elkaar rent en niet afkoelt begin je ook vreemd te rennen en abnormaal te hijgen. Ik neem een laaaaange rust zodat liefde op een natuurlijke wijze arriveert.

Ik had af en toe downs deze maand, maar ik geef niet op. Sindsdien heb ik zoveel nieuwe doelen en bezigheden. Ik voel me steeds rationeler worden en daar ben ik zo blij om!
pi_132060583
Hele topic gelezen zo op de vroege(?) ochtend :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:03 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Om jouw ena laatste alinea! Wat me erg goed af gaat overigens!

De reden waarom is dat ik emotioneel gewoon was uitgeput. Ik liet mijn eigenwaarde bepalen door de stand van zaken :') Gewoon omdat ik er zo'n zootje van had gemaakt, dat ik niet meer wist waar ik mee bezig was. Ik was veel te veel gefixeerd op de ander dan op mezelf en mijn eigen leven. Wanneer je achter elkaar rent en niet afkoelt begin je ook vreemd te rennen en abnormaal te hijgen. Ik neem een laaaaange rust zodat liefde op een natuurlijke wijze arriveert.

Ik had af en toe downs deze maand, maar ik geef niet op. Sindsdien heb ik zoveel nieuwe doelen en bezigheden. Ik voel me steeds rationeler worden en daar ben ik zo blij om!
Dat rationeel willen zijn zie ik in meerdere posts van jou terug. Bij mij was het omgekeerd, ik leefde met alleen maar ratio en was me niet eens bewust dat ik ook emoties had (beetje omgekeerde wereld dus :P ).

Tevens verkapte tvp :P
pi_132061745
Hee TS,

Is dit boek toevallig wat voor jou?

Klik
pi_132062641
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hele topic gelezen zo op de vroege(?) ochtend :P

[..]

Dat rationeel willen zijn zie ik in meerdere posts van jou terug. Bij mij was het omgekeerd, ik leefde met alleen maar ratio en was me niet eens bewust dat ik ook emoties had (beetje omgekeerde wereld dus :P ).

Tevens verkapte tvp :P
Lastig he.. de middenweg :) Was jij altijd al zo of heb je jezelf getraind om rationeel te zijn?
pi_132062648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:26 schreef Molleman het volgende:
Hee TS,

Is dit boek toevallig wat voor jou?

Klik
Hmmmm interessant!!!

Bedankt!
pi_132062673
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:05 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Lastig he.. de middenweg :) Was jij altijd al zo of heb je jezelf getraind om rationeel te zijn?
Ik heb mezelf moeten trainen om emotioneel te zijn, dat heb ik echt moeten leren.

De middenweg is niet zo moeilijk hoor, als je hem eenmaal door hebt :)
pi_132062979
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb mezelf moeten trainen om emotioneel te zijn, dat heb ik echt moeten leren.

Vind je het moeilijk om op de middenweg te zitten?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_132063247
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja. Vereist inzichten..

Ik ga dat boek opzoeken! Positieve reviews!
pi_132064204
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vind je het moeilijk om op de middenweg te zitten?
Niet meer, het is jaren geleden dat ik "ineens!" besefte dat er ook zoiets als "gevoel" bestond.
Tegenwoordig ben ik meer een gevoelsmens, maar als mijn gevoel twijfelt, dan neemt m'n verstand het naadloos over en vice versa :)
pi_132064565
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet meer, het is jaren geleden dat ik "ineens!" besefte dat er ook zoiets als "gevoel" bestond.
Tegenwoordig ben ik meer een gevoelsmens, maar als mijn gevoel twijfelt, dan neemt m'n verstand het naadloos over en vice versa :)
Ok, ik vind het zelf wel heel moeilijk en dat gaat misschien ook niet meer weg. We verschillen wat qua starheid denk ik. Ik ben meer star.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_132064618
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ok, ik vind het zelf wel heel moeilijk en dat gaat misschien ook niet meer weg. We verschillen wat qua starheid denk ik. Ik ben meer star.
Kun je leren :*
pi_132065177
Eens met koffie, starheid kun je leren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_132065266
Doe nog maar eens een quote uit de doeken voor alle starre mensen onder ons ;)

Als het denken inzicht krijgt in zichzelf, identificeert het zich niet langer met zijn gedachten. Dan ontstaat een grote open ruimte. Een volgroeid denken kan alle ideeen koesteren.
Als het geen standpunt (of gevoel, zo u wilt) heeft dat verdedigd moet worden en geen identiteit heeft die beschermd moet worden kan het gaan en staan waar het wil!

B. Katie - schrijfster

TL;DR
Starheid belemmert je te volgroeien.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hineni op 11-10-2013 12:59:40 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_132065297
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Eens met koffie, starheid kun je leren.
Godsamme _O-

Maar het klopt wel, maar was niet waar ik op doelde :P
Edit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:51 schreef Koral het volgende:
TL;DR
zie een gevoel of nieuwe/andere denkwijze niet als een bedreiging maar als een kans verder te volgroeien.
Precies, je kunt altijd wel iets oppikken van iemand waar je nog wat van kan leren. Dan voel ik een bepaalde aantrekkingskracvht ofzo :P
pi_132074291
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:51 schreef Koral het volgende:
Doe nog maar eens een quote uit de doeken voor alle starre mensen onder ons ;)

Als het denken inzicht krijgt in zichzelf, identificeert het zich niet langer met zijn gedachten. Dan ontstaat een grote open ruimte. Een volgroeid denken kan alle ideeen koesteren.
Als het geen standpunt (of gevoel, zo u wilt) heeft dat verdedigd moet worden en geen identiteit heeft die beschermd moet worden kan het gaan en staan waar het wil!

B. Katie - schrijfster

TL;DR
Starheid belemmert je te volgroeien.
Thank you :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')