Moeten ze eens dringend gaan veranderen.quote:8-jarige schiet oppas dood na spelen gewelddadige game
Een jongetje van 8 jaar heeft in Louisiana een vrouw van 90 jaar doodgeschoten nadat hij een potje Grand Theft Auto had gespreeld. Dat meldt nieuwssite WAFB.com.
Het beroemde computerspel is volgens de politie gewelddadig, omdat spelers mensen moeten ombrengen en bestelen. De knul zou de vrouw, die op hem pastte, in haar achterhoofd hebben geschoten toen ze tv aan het kijken was.
Naar eigen zeggen schoot de jongen per ongeluk, maar de politie gelooft dat hij opzettelijk de trekker overhaalde. De jongen wordt niet vervolgd, omdat de staat Louisiana geen kinderen onder de 10 jaar berecht.
Bron: AD
Misschien keek hij wel sesamstraat, terwijl hij patat at. Dodelijk combi.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:48 schreef ems. het volgende:
Gaan we weer. Ik begreep dat de verdachte ook regelmatig patat at?
Dit dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat een achtjarige toegang heeft tot een geladen pistool heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Precies!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat een achtjarige toegang heeft tot een geladen pistool heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Iets met kinderen en dronken mensen.quote:Naar eigen zeggen schoot de jongen per ongeluk, maar de politie gelooft dat hij opzettelijk de trekker overhaalde
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nee, het schuld ligt bij Rockstar. Moeten ze maar niet van dit soort gewelddadige spelletjes maken. Bij Manhunt gingen mensen ook massaal elkaar de hersens inslaan met een hamer. Nee, rondslingerende wapens heeft nergens mee te maken. Dat je m16 of een AK47 mag hebben is volkomen begrijpelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Typisch ook weer dat daar in het hele bericht niet over gerept wordtquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze zíjn daarom ook 18+ spellen hequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:08 schreef DeToffifee het volgende:
Amerika met zijn wapens![]()
Overigens geloof ik er wel in dat die gewelddadige games niet bepaald een goede invloed op kinderen hebben.
Sja, de ouders hebben het niet bepaald goed gedaan. Wapen in de buurt, zo'n game laten spelen...zucht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ze zíjn daarom ook 18+ spellen he
Waarschijnlijk luisterde hij ook naar Dries Roelvink.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:14 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Sja, de ouders hebben het niet bepaald goed gedaan. Wapen in de buurt, zo'n game laten spelen...zucht.
Is Manhunt 2 wat? Zag 'm liggen voor 8 euro, maar ik ben niet zo van de martelfilms/gamesquote:
en tot een 18+ spelquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik vond m niks aan. Waarom dat weet ik niet meer. Je kan beter 1 spelen of die ander van Rockstar. The Warriors. Veel humor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
En geen woord over hoe dat kind aan een pistool komt
[..]
Is Manhunt 2 wat? Zag 'm liggen voor 8 euro, maar ik ben niet zo van de martelfilms/games
Geen idee, heb 1 uitgespeeld en 2 laten liggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Is Manhunt 2 wat? Zag 'm liggen voor 8 euro, maar ik ben niet zo van de martelfilms/games
Dit... Wtf manquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
daarom , als 8 jarige aan een wapen komen en dan nog eens GTA mogen spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef kristalhelder het volgende:
Dat joch was gewoon niet goed snik en had toegang tot een wapen.
Vrij makkelijk om GTA de schuld te geven
Coquettequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef Re het volgende:
je had het spel pas de schuld kunnen geven als die met deze over oma was heengereden![]()
[ afbeelding ]
Zo leuk lijkt het me allemaal niet...quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:38 schreef SchavuitPiet het volgende:
90 jarige oppas. Dus gewoon de oma
Je wilt een ventje van 8 een paar jaar laten brommen, of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Moeten ze eens dringend gaan veranderen.
Of de ouders waren halfbejaard toen ze hun dochter kregenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:48 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Zo leuk lijkt het me allemaal niet...
En als je het dan toch in de familie sferen gaat zoeken, zal het dan eerder de overgrootmoeder zijn geweest, met een 8 jarig kind.
Neu, niemand wordt als moordenaar geboren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Of de ouders waren halfbejaard toen ze hun dochter kregen
Het kind is wel een geboren moordenaar, dat wel.
Waarom is een kind dat per ongeluk schiet een geboren moordenaar?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Of de ouders waren halfbejaard toen ze hun dochter kregen
Het kind is wel een geboren moordenaar, dat wel.
Dat ook inderdaad. En ik weet niet hoor, maar een trekker overhalen en ook nog is goed richten, dat is nogal zwaar voor een kind dat 8 isquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
GTA 4 is een 18+ spel,waarom de neuk speelt een 8 jarige het???
Omdat hij wel goed kan richtenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Waarom is een kind dat per ongeluk schiet een geboren moordenaar?
Soms wel als psychopaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Neu, niemand wordt als moordenaar geboren.
Ik was 9 toen ik voor het eerst speelde en ik heb er nooit aan gedacht om iemand neer te knallenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
GTA 4 is een 18+ spel,waarom de neuk speelt een 8 jarige het???
Ahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik was 9 toen ik voor het eerst speelde en ik heb er nooit aan gedacht om iemand neer te knallen
Even opgezocht, wel interessant. We hebben beide een beetje gelijk denk ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |