Een correct verouderingsproces is key.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja, oudere mannen die er uit zien als een jonge god!
Eens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een correct verouderingsproces is key.
Enige positieve aan zo'n breezersletjes is hun HIV test.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:14 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]![]()
Enige positief aan 17 jarige chicks is wellicht het strakke kutje. Voor de rest zijn ze alles behalve 'vrouw'.
Ik heb ergens gelezen dat een man op zijn hoogtepunt van aantrekkelijkheid is als hij rond de 25 jaar oud is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Over 20 jaar ben je er blij mee dat je 10 jaar jonger wordt geschat.
Nou ik persoonlijk vind rimpeltjes zo rondom mijn ogen en dergelijke niet misstaan, zeker niet als man. Dus ik denk dat de man wat ouder op zijn aantrekkelijkst is, anders ben je nog meer een jongen eigenlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:05 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat een man op zijn hoogtepunt van aantrekkelijkheid is als hij rond de 25 jaar oud is.
Is dat waar denk je?
Voor de babyfaces onder ons. Een oudere karaktervolle kop word door wulpse dames als veel aantrekkelijker geacht dan een Beta-babyfacerquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Jij vindt een gezicht met rimpels en grijze haren beter?![]()
Wtf is een manletquote:Op maandag 26 augustus 2013 06:25 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik heb ook een babyface maar ik ben lang dus ik hoef ik vaak alsnog niet mijn ID te laten zien. Ben je een manlet TS?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:56 schreef female81 het volgende:
Eerder dit jaar, ergens aan een kassa, toen ik m'n portemonnee opende: "wat heb jij veel centjes!" Op zo'n Sesamstraat-toon, weet je wel.
Eerder dit jaar, ergens aan een kassa, toen ik m'n portemonnee opende: "wat heb jij veel centjes!" Op zo'n Sesamstraat-toon, weet je wel.
Ik weet wel dat ik er wát jonger uit zie dan ik ben, maar wel gewoon als een meerderjarige, en het is ook niet dat ik in K3-achtige kleding over straat ga. Dus praat a.u.b. normaal.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:47 schreef chroestjov het volgende:
Jongere chimeids willen ook gewoon oudere mannen, stelletje onwetenden.
Ik weet wel dat ik er wát jonger uit zie dan ik ben, maar wel gewoon als een meerderjarige, en het is ook niet dat ik in K3-achtige kleding over straat ga. Dus praat a.u.b. normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |