Onzin trouwens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:45 schreef Ashley. het volgende:
Ik weet wel dat je maagdenvlies in kan scheuren door vingeren, paardrijden, en andere dingen.
Daar kan ik verder niks aan doen dus als je het vervelend vindt klik er dan niet op?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:58 schreef HulkHeld het volgende:
Godverdomme, ben jij dat nou alweer? Dat is al het derde ontmaagd door vingeren topic.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:59 schreef Ashley. het volgende:
[..]
Daar kan ik verder niks aan doen dus als je het vervelend vindt klik er dan niet op?
http://www.netdokter.nl/i(...)&subthema=21&info=40quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:55 schreef Ashley. het volgende:
[..]
http://www.kindertelefoon(...)ic=10885&topic=10893
3e van onder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las disco bus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef ejfaar het volgende:
Ik ben omtmaagd door een deobus. Dat was echt fantastisch!
Ik denk dat diegene gewoon op een verkeerde manier je gevingerd heeft, niet goed heeft geweten wat hij deed, want door penetratie moet het toch echt gebeurd zijn dat je ontmaagd bent.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:45 schreef Ashley. het volgende:
Heey,
Tijdens mijn ontmaagding had ik helemaal geen pijn, wat ik zeker wel verwacht had, ook verloor ik geen bloed. (Ik weet dat dit lang niet bij iedereen gebeurd maar had verwacht dat t bij mij wel zou gebeuren want nou ja..)
Ook de tweede keer had ik geen last.
Nu begon iemand laatst me te vingeren en toen ging het opeens echt heel pijn doen. Precies de pijn wat ik eigenlijk bij mn ontmaagding had verwacht. Ik was ongesteld dus kon niet zien of ik dus bloedde..
Ik weet wel dat je maagdenvlies in kan scheuren door vingeren, paardrijden, en andere dingen. (Je vagina weet immers niet of het nu een lul of bijv. een dildo toegediend krijgt)
Dus mijn vraag is, zou mijn maagdenvlies in kunnen scheuren door vingeren zelfs al na dat ik sex heb gehad?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:22 schreef Luxuria het volgende:
Ontmaagding is gewoon de allereerste keer dat je gepenetreerd wordt door een piemel.
Niks anders, een vinger is geen ontmaagding.
En dat maagdenvlies wil ook helemaal niks zeggen.
Dus lesbo's blijven altijd maagd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:22 schreef Luxuria het volgende:
Ontmaagding is gewoon de allereerste keer dat je gepenetreerd wordt door een piemel.
Niks anders, een vinger is geen ontmaagding.
En dat maagdenvlies wil ook helemaal niks zeggen.
Ja, dit. Dankje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:04 schreef Pakspul het volgende:
Ontmaagding is een concept waar je zelf enige waarde aan kan geven.
quote:
Ja, dit. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat dit dan niet is gebeurd bij penetratie door een penis en daarna pas door iemands vinger. Maar goed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:37 schreef hetejongen het volgende:
Ontmaagding is wat anders dan het scheuren van je vlies, dat eerste is namelijk symbolisch. En ja, het maagdenvlies zou kunnen scheuren door vingeren.
Ehm, dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus lesbo's blijven altijd maagd?
En mannelijke hetero's ook?
Kan een hele kleine piemel zijn geweestquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:41 schreef Anmer het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat dit dan niet is gebeurd bij penetratie door een penis en daarna pas door iemands vinger. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |