Hoe zou jouw opstelling eruit zien dan? Een lopende middenvelder zou aardig zijn maar is die er ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:12 schreef PIETR het volgende:
Benieuwd naar de basis. Koeman zal echt wat moeten veranderen wil hij geloofwaardig blijven.
7-0quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Feyenoord dit gaat verliezen.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 25-08-2013 om 10:35:38Feyenoord zal vandaag een record verbeteren. Nooit kwamen er zoveel toeschouwers kijken naar een duel van de hekkensluiter in de eredivisie. reageer retweet
Mulderquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zou jouw opstelling eruit zien dan? Een lopende middenvelder zou aardig zijn maar is die er ook
Manu is nog geschorst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat - Van Beek - De Vrij - Nelom
Clasie
Sleegers - Tony
Manu - Pelle - Armenteros
Mulderquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zou jouw opstelling eruit zien dan? Een lopende middenvelder zou aardig zijn maar is die er ook
Ik weet niet of dat de oplossing is, Armenteros en Pelle zijn min of meer dezelfde types, vullen elkaar niet echt aan, zelfde geldt voor Clasie en Vormerquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat - de Vrij - Mathijsen - Indi
Clasie - Vilhena - Vormer
Armenteros
Schaken - Pelle
I know, maar zo zou mijn opstelling er vanaf dag 1 uitzien.quote:
twitter:fr12live twitterde op zondag 25-08-2013 om 13:00:37Opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Vilhena, Immers; Schaken, Pellè en Armenteros. #feynac reageer retweet
Janmaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:02 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:fr12live twitterde op zondag 25-08-2013 om 13:00:37Opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Vilhena, Immers; Schaken, Pellè en Armenteros. #feynac reageer retweet
Is te hopen. Al zal die blinde Hagenees wel blijven spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt het niet wanneer boetius terugkeert
Boetius - pelle - schaken
clasie - armenteros - vilhena
Hij wil z'n gelijk halen met Immers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat ziet die Koeman in Immers wat vele van ons niet zien?
Evenaren wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:35 schreef Hamilcar het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Immers, maar dit dieptepunt zal hij nooit gaan 'verbeteren'.
2-0 of 3-0 moet makkelijk lukken. NAC hoort in de Jupiler League. Wie weet wordt het wel een leuke slachtig a la 6-1.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Feyenoord dit gaat verliezen.
Ik heb meer vertrouwen in De Gio.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:35 schreef PIETR het volgende:
Koeman mag wat mij betreft zn spullen pakken. Laat van Gastel het maar afmaken. Immers presteert nooit maar staat er altijd in. Kansloos.
Omdat hij gaat scoren. Ronald stelt hem niet zomaar op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom Immers weer?
Nja wordt een hele magere overwinning, 1-0 of 2-1.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/693134/
BMI en Mathijsen zijn beide slecht. Nelom op LB is wel een verbetering imo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:51 schreef Happel het volgende:
Mathijsen weer niet. Nou dat wordt dus niks vandaag
Eens met alles, dacht precies hetzelfde. Immers continu met domme vertragende aannames en dom lopen, om te janken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers weer met z'n aanname van niks.Verder vind ik Armenteros wel lekker ballen tot nu toe. Wisselen van kant met Schaken ook prima. En Janmaat is echt een verademing.
Ja, het gaat niet slecht. Maar NAC kan er dan ook helemaal niets van dit jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Lekkere crosspasses elke keer hoor, lang geleden dat ik Feyenoord zo dominant heb zien spelen
Heb toch liever Mathijsenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
BMI en Mathijsen zijn beide slecht. Nelom op LB is wel een verbetering imo.
Ik wilde nog inzetten op een rode kaartquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef Windwalker88 het volgende:
Iedereen gaat helemaal los joh, hopen dat er geen rood valt straks..
Je kunt niet 4-0 winnen als je 0-1 achterkomt nee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef Hamilcar het volgende:
Dit is zo'n wedstrijd waar je 4-0 wint als je 1-0 voor komt.
Woehahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt niet 4-0 winnen als je 0-1 achterkomt nee.
Kees kroket groet lurlingquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Vasion het volgende:
Wat staat er op dat witte doek bij Mulder? Iets met kees kroket?
Moet je sowieso niet willen komen joh. Alleen maar trollende haakneuzen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik post hier wel verder. Live topic is weer van een bedenkelijk niveau.
Eens, kinderachtige PSV'ers en Ajacieden verpesten de boel altijd. Ik post nooit in het live-topic.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies, gewoon gezellig hier.
De voorzetten van de Schaak blijven nog steeds droevig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Vrjie trappen en corners leveren ook eindelijk iets op
Het is wachten op Boetius op rechts en Armenteros op links.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef TC03 het volgende:
Zou wel een keer Manu op links en Armenteros op rechts willen zien.
Dan hebben we best een beestenaanval ineensquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wachten op Boetius op rechts en Armenteros op links.
Het is wachten op Armenteros op de plek van Immers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wachten op Boetius op rechts en Armenteros op links.
Eerst maar afwachten hoe Boëtius terugkomt, heeft vorig seizoen geniale wedstrijden afgewisseld met dramatische.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan hebben we best een beestenaanval ineens
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het is wachten op Armenteros op de plek van Immers.
Zou het middenveld dan niet heel makkelijk weggespeeld worden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het is wachten op Armenteros op de plek van Immers.
Viel wel mee imo. Gewoon wedstrijden waar ook genoeg anderen door de ondergrens zakten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten hoe Boëtius terugkomt, heeft vorig seizoen geniale wedstrijden afgewisseld met dramatische.
Alsof Immers nu zoveel ballen verovert. Valt best mee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou het middenveld dan niet heel makkelijk weggespeeld worden?
Zulke spelers moet je CVM zetten en niet op 10 hebben lopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers is wel belangrijk op middenveld. Die zorgt ervoor dat tegenstanders hun been terugtrekken want je weet nooit wiens poot die giraf breekt.
Is thuis tegen Willem II toch een keer voor de rust gewisseld omdat hij alle ballen verspeelde? Tegen Willem II...quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Viel wel mee imo. Gewoon wedstrijden waar ook genoeg anderen door de ondergrens zakten.
Dan pakt ie elke wedstrijd roodquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zulke spelers moet je CVM zetten en niet op 10 hebben lopen.
Altijd lastig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is thuis tegen Willem II toch een keer voor de rust gewisseld omdat hij alle ballen verspeelde? Tegen Willem II...
Hield zijn handen toch voor zijn gezicht?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kwakman hands maar goed, wat maakt 't ook uit he.
Niemand verwachtte ook dat een voorzet bij Pelle aan zou komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vooral Pelle niet dekken bij een voorzet.
Ik vrees (voor hem) dat we Mathijsen voorlopig niet terugzien in de basis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Nelom is trouwens zo-veel fijner op LB dan BMI
En terecht. Eerst BMI in de etalage zetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vrees (voor hem) dat we Mathijsen voorlopig niet terugzien in de basis.
BMI wordt niet meer verkocht hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht. Eerst BMI in de etalage zetten.
Ok Martin.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
BMI wordt niet meer verkocht hoor
Laten we 'm een paar tikken geven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet die gozer daar nou bij Mulder?
Agressief zag dat eruit.
http://www.onlineluisteren.nl/quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
Wie heeft een goede stream voor mij?
HD stream: http://foxsports.nl/wedstrijd/693134/quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
Wie heeft een goede stream voor mij?
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat roepen ze bij Ten Rouwelaar? Bassie?
Van Feyenoord wel ja. Van de eredivisie Finnbogason (6 doelpunten).quote:
Precies lulring samen met dat doek in beeld. Prachtig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kees Kroket Groet Lurling groot in beeld na opstootje.
Tnxquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:27 schreef tja77 het volgende:
Proficiat met de 3 punten en de 14e plaats.
12 punten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:30 schreef PIETR het volgende:
Niks aan het handje, gezien het komende speelschema. Roda thuis, NEC uit en daarna Utreg en Ado thuis.
Vond je? Ik vond hem maar erg zwak, die drang naar voren was overigens wel welkom, maar wat hij met de bal deed was teleurstellend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Nelom is trouwens zo-veel fijner op LB dan BMI
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 25-08-2013 om 16:49:09Graziano Pellè is ziek en staat na zijn drie goals daarom de media niet te woord. #feynac reageer retweet
Ik lag echt in een deuk van dat shot, heerlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Precies lulring samen met dat doek in beeld. Prachtig.
Ik zou niet blij zijn als je als club zijnde totaal afhankelijk bent van een spits. Zonder Pelle zakt het hele circus in elkaar.quote:
Truequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje niveau van al die netwerk sites
Idd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje niveau van al die netwerk sites
Of iig de burgemeester een excuus opleveren om de komende 5 jaar zonder uit publiek de klassieker te spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:09 schreef Toekito het volgende:
Die spandoeken tegen Lurling zullen wel weer boetes opleveren.
Lurling heeft lopen matten bij Kees kroket pas geleden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:10 schreef Celeritas het volgende:
Wat bedoelden ze ook echt met dat spandoek. Snappe nie
Ok.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:17 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord weer eens gewonnen, niet meer op plaats 18, Pelle scoort weer. Het lek is boven, Feyenoord wordt kampioen. Plan B (dat vorig jaar plan A was) is weer plan A geworden en in ere hersteld: Alle ballen op Pelle
En Plan B is niet alle ballen op Pellé. Zie ik De Boer niet uit zijn hoedje toveren hoor!quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:17 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord weer eens gewonnen, niet meer op plaats 18, Pelle scoort weer. Het lek is boven, Feyenoord wordt kampioen. Plan B (dat vorig jaar plan A was) is weer plan A geworden en in ere hersteld: Alle ballen op Pelle
Zoveel energie in een andere club stoppen. Je zal maar niks te doen hebben op je vrije zondag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:17 schreef Shreyas het volgende:
Mee eens, hoe meer tijd hij krijgt om iets te doen, hoe beroerder de uitvoering.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond hem maar erg zwak, die drang naar voren was overigens wel welkom, maar wat hij met de bal deed was teleurstellend.
Dat is toch plan A?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:30 schreef Toekito het volgende:
Plan B is Armenteros op 10 en Immers in de maas
waarom stonden ze dan niet zo? Omdat JP niet fit is?quote:
Best verontrustend hoe vaak jij het over Immers hebt. Dat kan nooit gezond zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:36 schreef PIETR het volgende:
Immers was voor zijn doen niet eens zo slecht vandaag. Maarjah, hij kan gewoon niet voetballen. Zelfs een bal aannemen heeft ie moeite mee.
Koeman zal toch weer tegen Krasnodar Immers opstellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
Deze wedstrijd heeft idd wederom bevestigd dat je aan Immers gewoon niks hebt. Genoeg andere spelers die eventueel op 10 uit de voeten kunnen.
Hij stond gewoon heel de wedstrijd stil, dan kan je ook niet zoveel fout doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:36 schreef PIETR het volgende:
Immers was voor zijn doen niet eens zo slecht vandaag. Maarjah, hij kan gewoon niet voetballen. Zelfs een bal aannemen heeft ie moeite mee.
Je wilt gewoon die 3 punten binnen hebben en dan haal je niet je belangrijkste speler eruit. Als je dan verliest of gelijkspeelt krijg je dat een heel seizoen te horen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap niet zo goed dat Koeman niet wat probeert na die 3 0. Je weet gewoon dat Pelle het wel best vindt en dat je hard nodig hebt donderdag. Zet dan eens zo'n Te Vreede er in om die jongen ook te laten wennen, of laat Armenteros eens achter de spits spelen en breng Manu nog een paar minuten. Veel van dit soort zwakke tegenstanders gaande niet te treffen dit seizoen.
Je ziet vandaag eigenlijk ook de zwakte van ons middenveld. Doordat de tegenstander zo slecht is kan Clasie vrijuit voetballen, Vilhena en Immers voegden voetballend niet veel toe. En juist dat laatste breekt je keer op keer op bij sterkere tegenstanders..quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mee eens, hoe meer tijd hij krijgt om iets te doen, hoe beroerder de uitvoering.![]()
Clasie trouwens eindelijk weer goed, nu benieuwd naar donderdag.
Nee joh, tegen dit NAC kan je echt wel een kwartiertje zonder Pelle. Die deed toch niet veel meer na z'n derde doelpunt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt gewoon die 3 punten binnen hebben en dan haal je niet je belangrijkste speler eruit. Als je dan verliest of gelijkspeelt krijg je dat een heel seizoen te horen.
Immers is gewoon de zwakke schakel. Voegt gewoon niets toe. Probleem is of dat wat je er in de plek van gaat neerzetten rendeert met Clasie en Vilhena op een middenveld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je ziet vandaag eigenlijk ook de zwakte van ons middenveld. Doordat de tegenstander zo slecht is kan Clasie vrijuit voetballen, Vilhena en Immers voegden voetballend niet veel toe. En juist dat laatste breekt je keer op keer op bij sterkere tegenstanders..
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoveel energie in een andere club stoppen. Je zal maar niks te doen hebben op je vrije zondag.
Als je het nieuws een beetje volgt, zal je weten dat we Armenteros gehuurd hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zou niet blij zijn als je als club zijnde totaal afhankelijk bent van een spits. Zonder Pelle zakt het hele circus in elkaar.
Armenteros, Vilhena en Immers ook dichtbij geweest op doelpunten vandaag. Jammor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, tegen dit NAC kan je echt wel een kwartiertje zonder Pelle. Die deed toch niet veel meer na z'n derde doelpunt.
Dat is inderdaad het grote probleem. Vilhena is drie klassen beter dan Lex op de 10 maar wie er moet dan naast Clasie komen te staan? Mokotjoquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Immers is gewoon de zwakke schakel. Voegt gewoon niets toe. Probleem is of dat wat je er in de plek van gaat neerzetten rendeert met Clasie en Vilhena op een middenveld.
En wat voor 1quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je het nieuws een beetje volgt, zal je weten dat we Armenteros gehuurd hebben.
Dat is ook een spits.
Ja vind je?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wat voor 1nieuwe Guidetti maar dan 3x zo goed
Het was gewoon niks idd. Minder fout dan gebruikelijk, maar ook niks goeds.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:28 schreef eight het volgende:
Immers viel me reuze mee vandaag. Zorgde tenminste voor gevaar in een verder zeer matige wedstrijd
Kan je eigenlijk wel lezen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was gewoon niks idd. Minder fout dan gebruikelijk, maar ook niks goeds.
Dat klopt als een bus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dominee Gremdaat heeft dit niet goed gezien.
Dat van Ten Rouwelaar heb ik dus compleet gemist, was 30 seconden voor het einde ofzo las ik. Zo hard gelachen, mis ik precies het mooiste stukje omdat ik zo nodig nog naar de wedstrijd moest kijken..quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:57 schreef Maastoren het volgende:
Pelle![]()
Ten Rouwelaar die zijn broek naar beneden trok![]()
Waar die nu ook staat gok ik. Op links, kan Boetius eindelijk op z'n eigen stekkie: rechts. En dan kan Schaken gaan schaken op 't bankie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heerlijk ook dat sfeertje na dat opstootje met Clasie en daarna Immers die er als een gek in kleumt.
Vond Armenteros prima spelen vandaag. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen als straks Boetius weer fit is. Waar zal Koeman Armenteros dan neer gaan zetten?
Bakkal stond er in de wedstrijden die er om gingen, maar ik heb mij vaak genoeg kapot geërgerd aan hem ja. Combinatie Bakkal/Immers zou mooi zijn: werklust van Immers, kwaliteiten van Bakkalquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:08 schreef Sejt het volgende:
Bakkal speelde vaak genoeg verstoppertje in de minder belangrijke wedstrijden. Ik kan me nog genoeg gezeik in dit topic herinneren. In de belangrijke wedstrijden leek hij beter z'n best te doen.
Armenteros speelde inderdaad prima. Welkome versterking.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heerlijk ook dat sfeertje na dat opstootje met Clasie en daarna Immers die er als een gek in kleumt.
Vond Armenteros prima spelen vandaag. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen als straks Boetius weer fit is. Waar zal Koeman Armenteros dan neer gaan zetten?
Schaken speelde inderdaad iets beter vandaag, maar was ook te danken aan Janmaat, die ook een puike pot speelde en aanvallend veel brengt. Armenteros op rechts zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Armenteros speelde inderdaad prima. Welkome versterking.
Zodra Boetius weer speelklaar is verwacht ik dat Armenteros de plaats van Schaken gaat innemen. Armenteros kan namelijk ook vanuit rechts uit de voeten, en ik vond Schaken vandaag opnieuw niet overtuigend, al deed hij vandaag al meer goed dan de 3 voorgaande competitiewedstrijden bij elkaar.
Niemand trouwens die vreest dat Pellè alsnog vertrekt voor het sluiten van de transfermarkt? Bij FC Rijnmond leken ze daar even op te hinten.
Pellè schijnt na afloop van de wedstrijd de media niet te woord hebben gestaan omdat hij ziek zou zijn, zo luidde de verklaring, en Koeman zei nogal nadrukkelijk in een interview dat ze "niet voor niets Pellè zo graag behouden" of woorden van gelijke strekking.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Schaken speelde inderdaad iets beter vandaag, maar was ook te danken aan Janmaat, die ook een puike pot speelde en aanvallend veel brengt. Armenteros op rechts zou niet verkeerd zijn.
Wat zeiden ze precies bij FC Rijnmond? Denk wel dat er voor Pelle een flink bedrag op tafel moet komen. Hoop niet dat ie daadwerkelijk gaat vertrekken overigens.
Degradatiekandidaat ja, wat een onzin die ik vandaag al veel voorbij heb horen komen. Zwolle speelde gisteren de sleutelwedstrijd voor het kampioenschap zeker dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef Shreyas het volgende:
Hahaha die Ronald Koeman
"We hebben vanaf het eerste moment laten zien dat er niet te spotten valt met Feyenoord, we speelden met de juiste agressiviteit."
Hilarisch gewoon, direct grootspraak van Koeman wanneer de ene degradatiekandidaat wint van de andere
http://foxsports.nl/video(...)eerste-hattrick.htmlquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pellè schijnt na afloop van de wedstrijd de media niet te woord hebben gestaan omdat hij ziek zou zijn, zo luidde de verklaring, en Koeman zei nogal nadrukkelijk in een interview dat ze "niet voor niets Pellè zo graag behouden" of woorden van gelijke strekking.
Daaruit concludeerden de heren analitici bij FC Rijnmond dat er wellicht wat transferperikelen spelen rondom Pellè, mede omdat Koeman nooit dingen zomaar zonder bedoeling roept.
Uiteraard allemaal volkomen speculatief, maar ik moet bekennen dat ik het niet zo'n vergezochte gedachte vind.
Pellè heeft alleen FOX te woord gestaan, de andere media niet. Hij schijnt zelf gezegd te hebben dat hij zich niet lekker voelde (oid), kwam bij de NOS ook naar vorenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)eerste-hattrick.html
Hier stond Pelle wel de pers te woord, dus geloof eigenlijk ook niet dat hij ziek was dan.
Met Barbara Barend wil iedereen praten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pellè heeft alleen FOX te woord gestaan, de andere media niet. Hij schijnt zelf gezegd te hebben dat hij zich niet lekker voelde (oid), kwam bij de NOS ook naar voren
Het is Shreyas, de trollende jood. Geen aandacht geven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Degradatiekandidaat ja, wat een onzin die ik vandaag al veel voorbij heb horen komen. Zwolle speelde gisteren de sleutelwedstrijd voor het kampioenschap zeker dan?
Het is net zo overdreven als Koeman die zeg: ''Met Feyenoord valt niet te spotten"quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Degradatiekandidaat ja, wat een onzin die ik vandaag al veel voorbij heb horen komen. Zwolle speelde gisteren de sleutelwedstrijd voor het kampioenschap zeker dan?
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is net zo overdreven als Koeman die zeg: ''Met Feyenoord valt niet te spotten"
PEC, Twente, Ajax en Koeban hebben met Feyenoord gespot en gesold in het veld (Twente zelfs in de Kuip) maar dat is Koeman zeker al weer vergeten.
Alles om Feyenoord uit het betaalde voetbal te krijgen ja.quote:
Misschien kun je beter een scc nemen en je eigen ploeg gaan steunen, in plaats van schijtlollig doen op een internetforum.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alles om Feyenoord uit het betaalde voetbal te krijgen ja.
Het lijkt me nogal wiedes dat hij, als hem na deze wedstrijd naar deze wedstrijd gevraagd wordt, hij over deze wedstrijd praat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is net zo overdreven als Koeman die zeg: ''Met Feyenoord valt niet te spotten"
PEC, Twente, Ajax en Koeban hebben met Feyenoord gespot en gesold in het veld (Twente zelfs in de Kuip) maar dat is Koeman zeker al weer vergeten.
Feyenoord was beter dan NAC en heeft terecht gewonnen. Daar valt niets op af te dingen. Ook het spel, inzet, mentaliteit etc. van Feyenoord was goed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal wiedes dat hij, als hem na deze wedstrijd naar deze wedstrijd gevraagd wordt, hij over deze wedstrijd praat.
En hoe is wat hij gezegd heeft dan niet gewoon waar dan? Jij vond ze deze wedstrijd niet overheersen? Jij vond ze niet duidelijk beter dan NAC? Jij vond NAC eigenlijk wel de agressieve van het stel?
Ok, we zullen het doorgevenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord was beter dan NAC en heeft terecht gewonnen. Daar valt niets op af te dingen. Ook het spel, inzet, mentaliteit etc. van Feyenoord was goed.
Alleen ik vind het vrij sullig om na één gewonnen wedstrijd thuis tegen de nummer 17 van de competitie te gaan roepen: ''Kijk eens met Feyenoord valt niet te spotten''...met Feyenoord valt wel degelijk te spotten en elke subtopper in Nederland/Rusland en elke topploeg in Nederland heeft dat tot dusver gedaan.
Don't... feed... the... trolls.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal wiedes dat hij, als hem na deze wedstrijd naar deze wedstrijd gevraagd wordt, hij over deze wedstrijd praat.
En hoe is wat hij gezegd heeft dan niet gewoon waar dan? Jij vond ze deze wedstrijd niet overheersen? Jij vond ze niet duidelijk beter dan NAC? Jij vond NAC eigenlijk wel de agressieve van het stel?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord was beter dan NAC en heeft terecht gewonnen. Daar valt niets op af te dingen. Ook het spel, inzet, mentaliteit etc. van Feyenoord was goed.
Alleen ik vind het vrij sullig om na één gewonnen wedstrijd thuis tegen de nummer 17 van de competitie te gaan roepen: ''Kijk eens met Feyenoord valt niet te spotten''...met Feyenoord valt wel degelijk te spotten en elke subtopper in Nederland/Rusland en elke topploeg in Nederland heeft dat tot dusver gedaan.
Hij zegt anders exact hetzelfde als jij. Deze wedstrijd viel er niet te spotten met Feijenoord. Dat hebben ze van het eerste moment laten zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef Shreyas het volgende:
Hahaha die Ronald Koeman
"We hebben vanaf het eerste moment laten zien dat er niet te spotten valt met Feyenoord, we speelden met de juiste agressiviteit."
Hilarisch gewoon, direct grootspraak van Koeman wanneer de ene degradatiekandidaat wint van de andere
Bovendien Ronald Koeman moet niet doen of hij de rasechte Feyenoorder is in hart en nieren, die gast speelde en traint schaamteloos Ajax, PSV, en Feyenoord. Hij weet totaal niet wat clubgevoel inhoudt.quote:
Hoezo is het hypocriet om als ze er niets van bakken te zeggen dat ze er niets van bakken en als er niet met ze te spotten valt, dus als de tegenstander niets in te brengen heeft, dát te zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bovendien Ronald Koeman moet niet doen of hij de rasechte Feyenoorder is in hart en nieren, die gast speelde en traint schaamteloos Ajax, PSV, en Feyenoord. Hij weet totaal niet wat clubgevoel inhoudt.
Eerst geeft die pipo af op zijn eigen spelers, dan valt er ineens niet met ze te spotten. Hilarisch hypocriet.
Kssst!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bovendien Ronald Koeman moet niet doen of hij de rasechte Feyenoorder is in hart en nieren, die gast speelde en traint schaamteloos Ajax, PSV, en Feyenoord. Hij weet totaal niet wat clubgevoel inhoudt.
Eerst geeft die pipo af op zijn eigen spelers, dan valt er ineens niet met ze te spotten. Hilarisch hypocriet.
Een speler mag toch maar 1 transfer per periode maken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Niemand trouwens die vreest dat Pellè alsnog vertrekt voor het sluiten van de transfermarkt? Bij FC Rijnmond leken ze daar even op te hinten.
tijdens Holland Sport liet hij eens merken dat hij het meeste had met Feyenoord, zal rond 2005 zijn geweest.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |