Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Geen idee, ik ga polshoogte nemen. Bereid me voor op het ergste. Steun mij.quote:
Zou dit een kloon zijn van die andere? Of is die andere een kloon van deze?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga polshoogte nemen. Bereid me voor op het ergste. Steun mij.
Nee, reetkeverquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te soppen op de bank, wachtende tot jij beneden komt om een potje te batsen, terwijl jij achter je pc'tje zit en wilt pittenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kloon?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zou dit een kloon zijn van die andere? Of is die andere een kloon van deze?
succes met je bril zoeken daarnaquote:
Kijk vooral niet achter de bank.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
succes met je bril zoeken daarna
Die ligt er naast!quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
succes met je bril zoeken daarna
dan succes met je lenzendoosje niet omstoten tijdens het grijpen van je brilquote:
ik zou ook niet naast zo'n zeiksnor willen slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Zaktabak het volgende:
Vrouwlief is in slaap gevallen op de bank, godskolere zeg.
Ow nou sla je slag. Goedkoper dan GHB.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Zaktabak het volgende:
Vrouwlief is in slaap gevallen op de bank, godskolere zeg.
Ik denk dat jij direct in slaap zou vallen naast hem hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou ook niet naast zo'n zeiksnor willen slapen
nee, dat gejank zou me wakker houdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij direct in slaap zou vallen naast hem hoor.
Ik denk dat hij wel een monotone stem heeft waardoor je direct wegsukkelt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat gejank zou me wakker houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |