Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Geen idee, ik ga polshoogte nemen. Bereid me voor op het ergste. Steun mij.quote:
Zou dit een kloon zijn van die andere? Of is die andere een kloon van deze?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga polshoogte nemen. Bereid me voor op het ergste. Steun mij.
Nee, reetkeverquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te soppen op de bank, wachtende tot jij beneden komt om een potje te batsen, terwijl jij achter je pc'tje zit en wilt pittenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kloon?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zou dit een kloon zijn van die andere? Of is die andere een kloon van deze?
succes met je bril zoeken daarnaquote:
Kijk vooral niet achter de bank.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
succes met je bril zoeken daarna
Die ligt er naast!quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
succes met je bril zoeken daarna
dan succes met je lenzendoosje niet omstoten tijdens het grijpen van je brilquote:
ik zou ook niet naast zo'n zeiksnor willen slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Zaktabak het volgende:
Vrouwlief is in slaap gevallen op de bank, godskolere zeg.
Ow nou sla je slag. Goedkoper dan GHB.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Zaktabak het volgende:
Vrouwlief is in slaap gevallen op de bank, godskolere zeg.
Ik denk dat jij direct in slaap zou vallen naast hem hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou ook niet naast zo'n zeiksnor willen slapen
nee, dat gejank zou me wakker houdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij direct in slaap zou vallen naast hem hoor.
Ik denk dat hij wel een monotone stem heeft waardoor je direct wegsukkelt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat gejank zou me wakker houden
Google eens op HTC Heroquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iedereen heeft tegenwoord een full hd ready camera op zak.
Die doe ik altijd eerst dicht voordat ik mijn bril op zetquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan succes met je lenzendoosje niet omstoten tijdens het grijpen van je bril
snikken en je neus ophalen blijft dan nog vervelendquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een monotone stem heeft waardoor je direct wegsukkelt.
Ik ben net zo lui als jij ...quote:
Doet hij dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snikken en je neus ophalen blijft dan nog vervelend
verstandig. Ervaring?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Google eens op HTC Hero
[..]
Die doe ik altijd eerst dicht voordat ik mijn bril op zet
Dan ga je er voor liggen op de grondquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ze ligt er wel heel lief bij overigens.... Maar de bak is niet breed genoeg om met z'n 2en te gaan liggen.
Bang dat je haar lekprikt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ze ligt er wel heel lief bij overigens.... Maar de bak is niet breed genoeg om met z'n 2en te gaan liggen.
Godjah, stel dat zou gebeuren.quote:
Telefoon van 4 jaar oud ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben net zo lui als jij ...
[..]
Doet hij dat?
Jepquote:
Ik weet niet hoe jij jankt, maar meestal snikken en snotteren mensen daarbijquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben net zo lui als jij ...
[..]
Doet hij dat?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nou sla je slag. Goedkoper dan GHB.
Hm je hebt janken en je hebt janken wat jij omschrijft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij jankt, maar meestal snikken en snotteren mensen daarbij
Krijg ik weer een stoot in mijn ribbenkast.quote:
of aanlaten terwijl je slaaptquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ventilator aangezet. Heerlijk koel
Beetje jammer dat ik óf de nacht door moet halen, óf ik uit bed moet om m weer uit te zetten
Half standje, win win.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ventilator aangezet. Heerlijk koel
Beetje jammer dat ik óf de nacht door moet halen, óf ik uit bed moet om m weer uit te zetten
Ik kan niet slapen met dat geratelquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of aanlaten terwijl je slaapt
Hoezo weer? Jij laat je mishandelen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Krijg ik weer een stoot in mijn ribbenkast.
Ik heb geen monotone stem man, ik ben logopedist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een monotone stem heeft waardoor je direct wegsukkelt.
Ik zou hem gewoon uit laten en onder een laken gaan pitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat staat ie al, anders maakt ie helemaal een kabaal
Owquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb geen monotone stem man, ik ben logopedist.
Beroep: Mediavormgever.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb geen monotone stem man, ik ben logopedist.
Het punt is dat het zonder laken/deken al warm zat isquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon uit laten en onder een laken gaan pitten.
[..]
Ow
Ik val altijd in slaap met de tv aan, die meer lawaai maaktdan mn ventilatorquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen met dat geratelTenzij ik 'per ongeluk' in slaap val
Tjah, dan lig je er half op, weet ik 't. Hoezo is het daar trouwens zo warm. Halve dag was het bewolkt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef Vinniiee het volgende:
Het punt is dat het zonder laken/deken al warm zat is
Mediavormgever is niet fulltime. Maar wel wat ik hoofdzakelijk doe. Freelance, you know.quote:
Ah en logopedie hobbymatig?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mediavormgever is niet fulltime. Maar wel wat ik hoofdzakelijk doe.
Soort van, maar ik run het zaakje niet zelf in de praktijk. Doet iemand anders.quote:
Dat is wel handig jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap met de tv aan, die meer lawaai maaktdan mn ventilator
Omdat het een zolderkamer is en het was gewoon 27 graden hier buitenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, dan lig je er half op, weet ik 't. Hoezo is het daar trouwens zo warm. Halve dag was het bewolkt.
Ok.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mediavormgever is niet fulltime. Maar wel wat ik hoofdzakelijk doe. Freelance, you know.
Tijd om de kamer van je zusje in te pikken dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
Omdat het een zolderkamer is en het was gewoon 27 graden hier buiten
Overigens, ik weet niet of het wat uit maakt wat ik verder allemaal in mijn vrije tijd doe (quote:
Ik kan echt niet zonder family guy, american dad en the simpsons hoor. Die horen bij het in slaap vallen ritueel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja
Ik kijk eigenlijk vrijwel nooit tvWel een aantal keer in slaap gevallen met laptop
[..]
Omdat het een zolderkamer is en het was gewoon 27 graden hier buiten
[..]
Ok.
Nou geen seks iig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Overigens, ik weet niet of het wat uit maakt wat ik verder allemaal in mijn vrije tijd doe (), maar hé. Ik ben gelukkig...
Vanavond niet nee godverdomme.quote:
Nee nee, tijd om te verhuizenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd om de kamer van je zusje in te pikken dus.
Jij liever dan ik. Ik vind dat echt geen reet aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder family guy, american dad en the simpsons hoor. Die horen bij het in slaap vallen ritueel.
Hoelang sta je al ingeschreven?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
Nee nee, tijd om te verhuizen
Maandag even op de site kijken van de woningcorporatie om te kijken op welke plek ik geëindigd ben
Heb ik seks ja?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef muhahaha het volgende:
Zelfs faxie heeft meer seks tegenwoordig
Gewoon wakker beffen, dan is ze gelijk in tha moodquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga m'n meis nu niet speciaal wakker maken voor de seks. Wordt niet op prijs gesteld op dit moment, is ook vrij logisch. Ze slaapt! En waarom slapen mensen, juist ja, omdat ze moe zijn.
Oke man dat wordt rukken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga m'n meis nu niet speciaal wakker maken voor de seks. Wordt niet op prijs gesteld op dit moment, is ook vrij logisch. Ze slaapt! En waarom slapen mensen, juist ja, omdat ze moe zijn.
Je kan niet anders dan een slechte jeugd gehad hebben. En geen geef nooit op kennen en niet van the simpsons houdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee nee, tijd om te verhuizen
Maandag even op de site kijken van de woningcorporatie om te kijken op welke plek ik geëindigd ben
[..]
Jij liever dan ik. Ik vind dat echt geen reet aan
Hm klinkt kort ja, ik ben benieuwd of je wordt uitgeloot.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1.5 jaar denk ik nu. Maar heb op loting-huizen gereageerd
Jezus. Is dit echt? Nee toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
Als ik alleen zou slapen wanneer ik moe ben, zou ik vrij weinig slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
Tja sorry, kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan niet anders dan een slechte jeugd gehad hebben. En geen geef nooit op kennen en niet van the simpsons houden
Ze heeft een best zware week achter de rug joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jezus. Is dit echt? Nee toch?
Voor loting maakt dat niet uit héquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm klinkt kort ja, ik ben benieuwd of je wordt uitgeloot.
Wat doe je nog op FOK! als ze wakker is?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze heeft een best zware week achter de rug joh.
Ik neem dit je ouders echt kwalijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja sorry, kan er ook niks aan doen
Je hebt veel gejankt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze heeft een best zware week achter de rug joh.
Dat weet ik toch, daarom zeg ik het juist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor loting maakt dat niet uit héAlleen voor meettijd
Ik denk dat ze deed alsof ze sliep en nu maar doet alsof ze wakker wordt omdat ze jouw neurotische gestaar naar haar strontirritant vind.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
Ze is wakker, ik herhaal. Ze is wakker.
Ach ik mis het nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik neem dit je ouders echt kwalijk.
Ah oke, dan begreep ik het even verkeerdquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt veel gejankt?
[..]
Dat weet ik toch, daarom zeg ik het juist.
Woehoe neuken!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
Ze is wakker, ik herhaal. Ze is wakker.
Loting hebben we hier ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ah oke, dan begreep ik het even verkeerd
Weet ik veel wat ze allemaal zegt hierquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Waarom lult ze dan zo dom hier ?
Het erge is dat ik aan de andere kant van de salon tafel met mijn mobieltje verslag stond te doen, hier op Fok.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deed alsof ze sliep en nu maar doet alsof ze wakker wordt omdat ze jouw neurotische gestaar naar haar strontirritant vind.
Dat ze met jou lag te ballen o.a.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat ze allemaal zegt hier
Daarom juist!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ik mis het niet
[..]
Ah oke, dan begreep ik het even verkeerd
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het erge is dat ik aan de andere kant van de salon tafel met mijn mobieltje verslag stond te doen, hier op Fok.
Link?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ze met jou lag te ballen o.a.
Het was gisterenavond na 8e iig dat ze dat kwam rapporteren. Ik weet het nog want ik was blij voor je.quote:
Lolquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was gisterenavond na 8e iig dat ze dat kwam rapporteren. Ik weet het nog want ik was blij voor je.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het erge is dat ik aan de andere kant van de salon tafel met mijn mobieltje verslag stond te doen, hier op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |