Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Geen idee, ik ga polshoogte nemen. Bereid me voor op het ergste. Steun mij.quote:
Zou dit een kloon zijn van die andere? Of is die andere een kloon van deze?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga polshoogte nemen. Bereid me voor op het ergste. Steun mij.
Nee, reetkeverquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te soppen op de bank, wachtende tot jij beneden komt om een potje te batsen, terwijl jij achter je pc'tje zit en wilt pittenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kloon?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zou dit een kloon zijn van die andere? Of is die andere een kloon van deze?
succes met je bril zoeken daarnaquote:
Kijk vooral niet achter de bank.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
succes met je bril zoeken daarna
Die ligt er naast!quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
succes met je bril zoeken daarna
dan succes met je lenzendoosje niet omstoten tijdens het grijpen van je brilquote:
ik zou ook niet naast zo'n zeiksnor willen slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Zaktabak het volgende:
Vrouwlief is in slaap gevallen op de bank, godskolere zeg.
Ow nou sla je slag. Goedkoper dan GHB.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Zaktabak het volgende:
Vrouwlief is in slaap gevallen op de bank, godskolere zeg.
Ik denk dat jij direct in slaap zou vallen naast hem hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou ook niet naast zo'n zeiksnor willen slapen
nee, dat gejank zou me wakker houdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij direct in slaap zou vallen naast hem hoor.
Ik denk dat hij wel een monotone stem heeft waardoor je direct wegsukkelt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat gejank zou me wakker houden
Google eens op HTC Heroquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iedereen heeft tegenwoord een full hd ready camera op zak.
Die doe ik altijd eerst dicht voordat ik mijn bril op zetquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan succes met je lenzendoosje niet omstoten tijdens het grijpen van je bril
snikken en je neus ophalen blijft dan nog vervelendquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een monotone stem heeft waardoor je direct wegsukkelt.
Ik ben net zo lui als jij ...quote:
Doet hij dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snikken en je neus ophalen blijft dan nog vervelend
verstandig. Ervaring?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Google eens op HTC Hero
[..]
Die doe ik altijd eerst dicht voordat ik mijn bril op zet
Dan ga je er voor liggen op de grondquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ze ligt er wel heel lief bij overigens.... Maar de bak is niet breed genoeg om met z'n 2en te gaan liggen.
Bang dat je haar lekprikt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ze ligt er wel heel lief bij overigens.... Maar de bak is niet breed genoeg om met z'n 2en te gaan liggen.
Godjah, stel dat zou gebeuren.quote:
Telefoon van 4 jaar oud ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben net zo lui als jij ...
[..]
Doet hij dat?
Jepquote:
Ik weet niet hoe jij jankt, maar meestal snikken en snotteren mensen daarbijquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben net zo lui als jij ...
[..]
Doet hij dat?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nou sla je slag. Goedkoper dan GHB.
Hm je hebt janken en je hebt janken wat jij omschrijft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij jankt, maar meestal snikken en snotteren mensen daarbij
Krijg ik weer een stoot in mijn ribbenkast.quote:
of aanlaten terwijl je slaaptquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ventilator aangezet. Heerlijk koel
Beetje jammer dat ik óf de nacht door moet halen, óf ik uit bed moet om m weer uit te zetten
Half standje, win win.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ventilator aangezet. Heerlijk koel
Beetje jammer dat ik óf de nacht door moet halen, óf ik uit bed moet om m weer uit te zetten
Ik kan niet slapen met dat geratelquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of aanlaten terwijl je slaapt
Hoezo weer? Jij laat je mishandelen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Krijg ik weer een stoot in mijn ribbenkast.
Ik heb geen monotone stem man, ik ben logopedist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een monotone stem heeft waardoor je direct wegsukkelt.
Ik zou hem gewoon uit laten en onder een laken gaan pitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat staat ie al, anders maakt ie helemaal een kabaal
Owquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb geen monotone stem man, ik ben logopedist.
Beroep: Mediavormgever.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb geen monotone stem man, ik ben logopedist.
Het punt is dat het zonder laken/deken al warm zat isquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon uit laten en onder een laken gaan pitten.
[..]
Ow
Ik val altijd in slaap met de tv aan, die meer lawaai maaktdan mn ventilatorquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen met dat geratelTenzij ik 'per ongeluk' in slaap val
Tjah, dan lig je er half op, weet ik 't. Hoezo is het daar trouwens zo warm. Halve dag was het bewolkt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef Vinniiee het volgende:
Het punt is dat het zonder laken/deken al warm zat is
Mediavormgever is niet fulltime. Maar wel wat ik hoofdzakelijk doe. Freelance, you know.quote:
Ah en logopedie hobbymatig?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mediavormgever is niet fulltime. Maar wel wat ik hoofdzakelijk doe.
Soort van, maar ik run het zaakje niet zelf in de praktijk. Doet iemand anders.quote:
Dat is wel handig jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap met de tv aan, die meer lawaai maaktdan mn ventilator
Omdat het een zolderkamer is en het was gewoon 27 graden hier buitenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, dan lig je er half op, weet ik 't. Hoezo is het daar trouwens zo warm. Halve dag was het bewolkt.
Ok.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mediavormgever is niet fulltime. Maar wel wat ik hoofdzakelijk doe. Freelance, you know.
Tijd om de kamer van je zusje in te pikken dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
Omdat het een zolderkamer is en het was gewoon 27 graden hier buiten
Overigens, ik weet niet of het wat uit maakt wat ik verder allemaal in mijn vrije tijd doe (quote:
Ik kan echt niet zonder family guy, american dad en the simpsons hoor. Die horen bij het in slaap vallen ritueel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja
Ik kijk eigenlijk vrijwel nooit tvWel een aantal keer in slaap gevallen met laptop
[..]
Omdat het een zolderkamer is en het was gewoon 27 graden hier buiten
[..]
Ok.
Nou geen seks iig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Overigens, ik weet niet of het wat uit maakt wat ik verder allemaal in mijn vrije tijd doe (), maar hé. Ik ben gelukkig...
Vanavond niet nee godverdomme.quote:
Nee nee, tijd om te verhuizenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd om de kamer van je zusje in te pikken dus.
Jij liever dan ik. Ik vind dat echt geen reet aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder family guy, american dad en the simpsons hoor. Die horen bij het in slaap vallen ritueel.
Hoelang sta je al ingeschreven?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
Nee nee, tijd om te verhuizen
Maandag even op de site kijken van de woningcorporatie om te kijken op welke plek ik geëindigd ben
Heb ik seks ja?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef muhahaha het volgende:
Zelfs faxie heeft meer seks tegenwoordig
Gewoon wakker beffen, dan is ze gelijk in tha moodquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga m'n meis nu niet speciaal wakker maken voor de seks. Wordt niet op prijs gesteld op dit moment, is ook vrij logisch. Ze slaapt! En waarom slapen mensen, juist ja, omdat ze moe zijn.
Oke man dat wordt rukken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga m'n meis nu niet speciaal wakker maken voor de seks. Wordt niet op prijs gesteld op dit moment, is ook vrij logisch. Ze slaapt! En waarom slapen mensen, juist ja, omdat ze moe zijn.
Je kan niet anders dan een slechte jeugd gehad hebben. En geen geef nooit op kennen en niet van the simpsons houdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee nee, tijd om te verhuizen
Maandag even op de site kijken van de woningcorporatie om te kijken op welke plek ik geëindigd ben
[..]
Jij liever dan ik. Ik vind dat echt geen reet aan
Hm klinkt kort ja, ik ben benieuwd of je wordt uitgeloot.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1.5 jaar denk ik nu. Maar heb op loting-huizen gereageerd
Jezus. Is dit echt? Nee toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
Als ik alleen zou slapen wanneer ik moe ben, zou ik vrij weinig slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
Tja sorry, kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan niet anders dan een slechte jeugd gehad hebben. En geen geef nooit op kennen en niet van the simpsons houden
Ze heeft een best zware week achter de rug joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jezus. Is dit echt? Nee toch?
Voor loting maakt dat niet uit héquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm klinkt kort ja, ik ben benieuwd of je wordt uitgeloot.
Wat doe je nog op FOK! als ze wakker is?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze heeft een best zware week achter de rug joh.
Ik neem dit je ouders echt kwalijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja sorry, kan er ook niks aan doen
Je hebt veel gejankt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze heeft een best zware week achter de rug joh.
Dat weet ik toch, daarom zeg ik het juist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor loting maakt dat niet uit héAlleen voor meettijd
Ik denk dat ze deed alsof ze sliep en nu maar doet alsof ze wakker wordt omdat ze jouw neurotische gestaar naar haar strontirritant vind.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
Ze is wakker, ik herhaal. Ze is wakker.
Ach ik mis het nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik neem dit je ouders echt kwalijk.
Ah oke, dan begreep ik het even verkeerdquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt veel gejankt?
[..]
Dat weet ik toch, daarom zeg ik het juist.
Woehoe neuken!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
Ze is wakker, ik herhaal. Ze is wakker.
Loting hebben we hier ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ah oke, dan begreep ik het even verkeerd
Weet ik veel wat ze allemaal zegt hierquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Waarom lult ze dan zo dom hier ?
Het erge is dat ik aan de andere kant van de salon tafel met mijn mobieltje verslag stond te doen, hier op Fok.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deed alsof ze sliep en nu maar doet alsof ze wakker wordt omdat ze jouw neurotische gestaar naar haar strontirritant vind.
Dat ze met jou lag te ballen o.a.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat ze allemaal zegt hier
Daarom juist!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ik mis het niet
[..]
Ah oke, dan begreep ik het even verkeerd
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het erge is dat ik aan de andere kant van de salon tafel met mijn mobieltje verslag stond te doen, hier op Fok.
Link?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ze met jou lag te ballen o.a.
Het was gisterenavond na 8e iig dat ze dat kwam rapporteren. Ik weet het nog want ik was blij voor je.quote:
Lolquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was gisterenavond na 8e iig dat ze dat kwam rapporteren. Ik weet het nog want ik was blij voor je.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het erge is dat ik aan de andere kant van de salon tafel met mijn mobieltje verslag stond te doen, hier op Fok.
Dat laatste natuurlijk, ik zou op de bank blijven pitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:11 schreef Zaktabak het volgende:
Ze is in een onstuimige naar de slaapkamer gegaan met het bericht 'jij, slaapkamer, binnen nu en 5 minuten'.
Dit kan 2 dingen betekenen. Of ze wil wilde seks met me, of ze is bijzonder kwaad omdat ik haar heb laten zitten.
Dat ja ^quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk, ik zou op de bank blijven pitten.
Niks. In therapie gaan is het beste denk ikquote:
"wilde" ook gewoonquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:11 schreef Zaktabak het volgende:
Ze is in een onstuimige naar de slaapkamer gegaan met het bericht 'jij, slaapkamer, binnen nu en 5 minuten'.
Dit kan 2 dingen betekenen. Of ze wil wilde seks met me, of ze is bijzonder kwaad omdat ik haar heb laten zitten.
Ow heb je je keu in de tafel gestoken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ze bedoelde dat ik aan het poolen was man
Toch? ...
Maar maar maar...quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks. In therapie gaan is het beste denk ik
Ja. Leuk. Een opblaaspop kan niet lopen. En een echte vrouw zou het nooit met zo'n stalker uithouden, dus niet geloofwaardig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:11 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zou je moeder even bellen en dit dilemma voorleggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ben in een zeer onzekere staat nu. Dit wordt kiezen of delen. Ga ik af op mijn gevoel of toch op mijn verstand.
Neuken of niet hmmm....quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ben in een zeer onzekere staat nu. Dit wordt kiezen of delen. Ga ik af op mijn gevoel of toch op mijn verstand.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou je moeder even bellen en dit dilemma voorleggen.
Jij neukt een crackhoer nog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuken of niet hmmm....
Ik wil wel ff langskomen, dan neuk ik d'r wel voor je
Je blieft met je vuile peauten van d'r oaf!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuken of niet hmmm....
Ik wil wel ff langskomen, dan neuk ik d'r wel voor je
Ooit wordt je schreeuwend en zwetend midden in de nacht wakker omdat je eindelijk beseft wat je allemaal gemist hebt in je jeugd.quote:
Dit dialect van u spreek ik niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je blieft met je vuile peauten van d'r oaf!
Ik was ze altijd na het fappenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je blieft met je vuile peauten van d'r oaf!
Wat een boer niet kent vreet ie niet he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ooit wordt je schreeuwend en zwetend midden in de nacht wakker omdat je eindelijk beseft wat je allemaal gemist hebt in je jeugd.
We gaan heus nog wel kiten, verder geen ideequote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met dat Puttense kitemeisje?
Onmogelijk, dat ben ik dan allang weer vergetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ooit wordt je schreeuwend en zwetend midden in de nacht wakker omdat je eindelijk beseft wat je allemaal gemist hebt in je jeugd.
Oh, ja. Mams, die is zo lekker met zulke situaties. Die is zelf manisch depressief, ik ga haar niet opscheppen met mijn relatieproblemen als ze al problemen heeft met mijn ouwe pa.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou je moeder even bellen en dit dilemma voorleggen.
Ow dit verklaart alles.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh, ja. Mams, die is zo lekker met zulke situaties. Die is zelf manisch depressief, ik ga haar niet opscheppen met mijn relatieproblemen als ze al problemen heeft met mijn ouwe pa.
Je vind het verder niks?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
We gaan heus nog wel kiten, verder geen idee
Nee.. Dit blijft je hauntenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onmogelijk, dat ben ik dan allang weer vergeten
Wat ga je maandag doen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik rook nog een peukie en dan ga ik naar bed. Anders verslaap ik me morgen
Ik ben wel benieuwd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het heeft wel potentie wat mij betreft.
Gheghe kan je nog wat tijd rekkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik rook nog een peukie en dan ga ik naar bed. Anders verslaap ik me morgen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat ga je maandag doen?
hihaho wat een grap
Er zijn al 10 minuten voorbij. Slechte trollquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:21 schreef Zaktabak het volgende:
5 minuten zijn bijna voorbij. Ik moet nu haasten. Als een eckte man moet ik gewoon mezelf verantwoordelijk stellen voor mijn daden. Niks aan te doen.
Thanks! En dat tijd rekken.. Nee.. Dan heb ik een chaggie zusquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe kan je nog wat tijd rekken
Have fun and sleep well
Dat moet je niet hebben neequote:Op zondag 25 augustus 2013 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Thanks! En dat tijd rekken.. Nee.. Dan heb ik een chaggie zus
Hij zakt af naar een 2/10, gefaalde poging en dan nog vol blijven houden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn al 10 minuten voorbij. Slechte troll
Net klaar met ochtendrit, ff auto door de wasstraat rossen maar die gaat pas om 10 uur open..quote:
ik zou in elk geval niet blijven fokkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef Zaktabak het volgende:
zie je, komt door dat fokken...quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:32 schreef Zaktabak het volgende:
Ze is boos. Nee, niet boos, razend. En terecht. Nu lig ik op de bank.
Weltrusten.
Het is een (zeer slechte) trollquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou in elk geval niet blijven fokken
Leuk schat dat je denkt dat dit een troll is. Dat is jou probleem. Niet de mijne, ik zit vooral in een jammerlijke situatie.quote:
alsof mij dat wat kan schelenquote:
Tja, mijn probleem is niet dat jouw "relatie" zo verlooptquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Leuk schat dat je denkt dat dit een troll is. Dat is jou probleem. Niet de mijne, ik zit vooral in een jammerlijke situatie.
Hmm, niet mee eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
alsof mij dat wat kan schelen![]()
Het is vaak leuker om dingen te geloven dan om dat niet te doen
Dat klopt, dat is mijn fok.nl verslaving.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, mijn probleem is niet dat jouw "relatie" zo verloopt
dat moet jij weten, ik geloof dingen liever dan dat ik achterdochtig ben over alles.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, mijn probleem is niet dat jouw "relatie" zo verloopt
[..]
Hmm, niet mee eens
das iig niet goed voor je relatie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is mijn fok.nl verslaving.
Je moet niet alles geloven wat op FOK! staatquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat moet jij weten, ik geloof dingen liever dan dat ik achterdochtig ben over alles.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon n vis die Vinnie heet, maar denk er nu over hem te hernoemen.
serieus? Goh...quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat op FOK! staat
Tokkies?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:28 schreef JamesTKirk het volgende:
Onze nieuwe buren sporen niet helemaal. Zitten telkens in de deuropening in hun badjassen re roken en te bellen. En dan liggen er ook nog 1 of 2 mobieltjes op de grond te rinkelen.
Nou die kerel is echt apart. Zit de hele dag achter zijn spelcomputer. Werken hoeft niet geloof ik. Maar waar hij dan het huis van betaalt is mij een raadsel.quote:
uitkering?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou die kerel is echt apart. Zit de hele dag achter zijn spelcomputer. Werken hoeft niet geloof ik. Maar waar hij dan het huis van betaalt is mij een raadsel.
en dan een huis van 250k?quote:
Vanmiddag F1 kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Straks nog ff een wedstrijd spelen![]()
godverdomme ik heb spierpijn
dat lijkt me vreemd inderdaadquote:
ik kan dus niet kijken vanmiddagquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmiddag F1 kijken![]()
nu start gp2 kijken
hier ook ff afhankelijk van de jongste. Neem het sowieso wel opquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat lijkt me vreemd inderdaad
[..]
ik kan dus niet kijken vanmiddagvanavond pas
ik zou eerst vandaag vrij zijn, maar moet onverwacht toch om 1 uur spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook ff afhankelijk van de jongste. Neem het sowieso wel op
torrentje en dan vanavond kijken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zou eerst vandaag vrij zijn, maar moet onverwacht toch om 1 uur spelenkan het dus niet zien
Je kan ook 'nee' zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zou eerst vandaag vrij zijn, maar moet onverwacht toch om 1 uur spelenkan het dus niet zien
dat gaat hem waarschijnlijk worden jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
torrentje en dan vanavond kijken?
Als keeper? beetje lullig welquote:
Ja, ik neem aan dat het niet je eigen team is, want waarom zou je 3 wedstrijden in een weekend moeten spelen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat gaat hem waarschijnlijk worden ja
[..]
Als keeper? beetje lullig wel
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat het niet je eigen team is, want waarom zou je 3 wedstrijden in een weekend moeten spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ApartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gohquote:
Wie regelt dat dan? Kan je niet als team nee zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goh![]()
maar is niet te doen ook
gister bij de 3e wedstrijd was iedereen kapot en vol met spierpijn enzo
en dan vandaag nog 1
![]()
is een toernooiquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie regelt dat dan? Kan je niet als team nee zeggen?
Hmm, sterktequote:Op zondag 25 augustus 2013 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is een toernooiMaarja vandaag de laatste match, dan lekker een biertje en met de voeten omhoog
Thanksquote:
Ik hoop dat ze allemáál crashen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu ga ik ervandoor![]()
fijne dag allen en veel plezier met F1Go alonso
in de allerlaatste bochtquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan is het zo snel voorbij
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw voetbalclub helemaal kapot geschopt word
Hehe hap hapquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw voetbalclub helemaal kapot geschopt word
Lover.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lach net zo hard als jij
Hater
Wat heb je nog meer afgeschaft?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.. doe ik ook niet meer aan![]()
![]()
Ik heb strijken afgeschaft in huize Evie
mannen euhm.. geen koffie ... euhm blowen en drugsgebruik behalve sigaretten en drank ... euhm dat was t welquote:
Kinderen met gekreukte tshirtsquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Geen koffie zo wordt het nooit tussen onsquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
mannen euhm.. geen koffie ... euhm blowen en drugsgebruik behalve sigaretten en drank ... euhm dat was t wel
Ik doe niet aan geen koffie.. dubbele ontkenning he?!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen koffie zo wordt het nooit tussen ons
Als het buiten gehangen heeft kan dat welquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef Evie het volgende:
[..]
gewoon goed uithangen..
btw ik heb geen kinderen![]()
Mensen die niet aan koffie doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan geen koffie.. dubbele ontkenning he?!
In dat gevalquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok koffie is verplicht in huize Evie.. missch dat je het dan snapt
Met een koekje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok koffie is verplicht in huize Evie.. missch dat je het dan snapt
Goed om te horen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag!Doe ik zelf even niet
![]()
Maar jij mag altijd een koekje bij de koffie
Drink al twee jaar geen echte koffie meer. Alleen cafeinevrij. Doet wonderen voor mijn buikquote:
koffie zonder caffeine.. what's next.. sigaretten zonder nicotine?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:19 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Drink al twee jaar geen echte koffie meer. Alleen cafeinevrij. Doet wonderen voor mijn buik
Omdat dat spul zorgt voor overprikkeling. Niet fijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
koffie zonder caffeine.. what's next.. sigaretten zonder nicotine?
Waarom geen caffeine meer?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Omdat dat spul zorgt voor overprikkeling. Niet fijn.
Ik houd wel van overprikkelingquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Autistquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergesteldequote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Ik moet welquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Je kunt altijd nog met je grote teen gaan spelen.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog met je grote teen gaan spelen.
Warum?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heywil jij wel eens heel snel naalden weghouden bij Evie.
Oh, liever fappen dan?quote:
Met de 9 andere tenen toch ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog met je grote teen gaan spelen.
Omdat Evie en naalden een zeer gevaarlijke combinatie is.quote:
Niets mis met acupunctuurquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat Evie en naalden een zeer gevaarlijke combinatie is.
Laat je niet misleiden door dat lieve uiterlijk.
Kei veel heroïne?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat Evie en naalden een zeer gevaarlijke combinatie is.
Laat je niet misleiden door dat lieve uiterlijk.
Wordt ook schraal...quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verveelt ook als je dat de hele dag doet
Needleplay boeit me niks hoor, vind ik niet tofquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
Het gaat over naalden en Dqod komt het topic binnen.
Hoiquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Needleplay boeit me niks hoor, vind ik niet tof
Maar bloedprikken OMFG.. Spontaan nat geworden :$
Hoi trouwens
Daar zijn oplossingen voorquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi trouwens
Naalden brrrrrquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi trouwens
Alleen maandag maar?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:47 schreef Dqod het volgende:
Dit was ik afgelopen maandag
[ afbeelding ]
Bangalijstquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:48 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Naalden brrrrrqod van bangalijst haalt*
Verlanglijstje dan.quote:
Huile :$quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:48 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Naalden brrrrrqod van bangalijst haalt*
Toen ging ik bloedprikken, snap je?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:48 schreef Macrador het volgende:
Jij ook met je oneindige bron aan gifjes
Wie staan er nog meer op?quote:
Heb de zuster aangerandquote:
Nee, viel tegen.. Niet lelijk hoor, maar niet zo bijzonderquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, je had een aantrekkelijke zuster. Dat is altijd goed
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, viel tegen.. Niet lelijk hoor, maar niet zo bijzonder
Maar goed, k werd wild.. Oerinstincten plus nattigheid.. Ga je rare dingen van doen :$
Genoeg personen. Hoezo, wil je een plekje op de lijstquote:
Gewoon zo'n standaard ziekenhuismuts dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, viel tegen.. Niet lelijk hoor, maar niet zo bijzonder
Maar goed, k werd wild.. Oerinstincten plus nattigheid.. Ga je rare dingen van doen :$
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Genoeg personen. Hoezo, wil je een plekje op de lijst
quote:
Dus datquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zo'n standaard ziekenhuismuts dus
Raar? Dat is toch normaal voor jou?
Make me an offer I cant refusequote:
Ik wilde zeggen 'bel de doktor', maarja, daar was je al in de buurt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dus dat
Ja, I know.. Maar er is iets met mij en bloedprikken.. Dunno man :$
TAMME ASSER, PRIK MIJN BLOEDquote:
Ja, maar nu niet meerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'bel de doktor', maarja, daar was je al in de buurt.
Na mij wil je nooit meer een anderquote:
Dat is heel makkelijk te regelen hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet meer
Ik mocht niet blijven
quote:
Je wil me het ziekenhuis in slaan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk te regelen hoor
Ho ho, ik zei niets over welke actie ik of iemand anders zou moeten gaan doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je wil me het ziekenhuis in slaan?![]()
Oh, hoezo dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na mij wil je nooit meer een ander
Nee ok ,dan is het goed.. Ik werd al helemaal bangquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ho ho, ik zei niets over welke actie ik of iemand anders zou moeten gaan doen.
Bang voor mij wordenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ok ,dan is het goed.. Ik werd al helemaal bang
Diep van binnen ben ik een heel fragiel en gevoelig meisjequote:
Hoe diep moet je dan graven?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik een heel fragiel en gevoelig meisje
Bij te hard stoten doet het pijn
Weenie :$quote:
Lastig aanvoelen natuurlijk, met zo'n voorbindlul.quote:
Jij laat je toch nooit stoten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik een heel fragiel en gevoelig meisje
Bij te hard stoten doet het pijn
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Lastig aanvoelen natuurlijk, met zo'n voorbindlul.
Hele vuisten Faxie, hele vuistenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |