neequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja dat pod icoontje, weet jij wat dat is?
crew repport in carreer. geen idee wat het doet in sandboxquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja dat pod icoontje, weet jij wat dat is?
Kan je die er dan vaker in doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
crew repport in carreer. geen idee wat het doet in sandbox
Dat doen ze nu ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
Kunnen ze niet eens wat nieuwe landingspoten introduceren? Een paar die automatisch corrigeren voor oneffenheden in het landschap? Mijn maanlander flikkert steeds om.
Automatisch corrigeren? Hoe dan? Die van mij kunnen in- en uitklappen, meer niet.quote:
Nah, het werkt absoluut nog niet goed, maar er zitten in ieder geval hydraulics in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Automatisch corrigeren? Hoe dan? Die van mij kunnen in- en uitklappen, meer niet.
Ben je belg geworden rez?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Jezus, naar Eelo zien te geraken duurt lang zeg.
Alt+F12quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Als ik in space ben is mn brandstof op
Amai, ik zie het nu, nondedju.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het duurde dan ook echt 5 jaar of zo en een cheat om er te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Eeloo ... Ben ik nog nooit geweest.![]()
Binnenkort effe een nieuwe videokaartje scoren (GTX650 of 660 denk ik) en het spel weer eens aanslingeren. Moeilijkste planeet om te bereiken vind ik toch wel Moho; heb geregeld meegemaakt dat ik de invloedssfeer binnenging en gewoon dik 4 km/s moest wegfikken.
Moho, man man man. Wat een treurnis is dat hé. Ik ben er nu mee bezig en na 6 keer launchen is mijn raket nog niet uit kerbin orbit gekomen. Constant catastrofic failures.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Eeloo ... Ben ik nog nooit geweest.![]()
Binnenkort effe een nieuwe videokaartje scoren (GTX650 of 660 denk ik) en het spel weer eens aanslingeren. Moeilijkste planeet om te bereiken vind ik toch wel Moho; heb geregeld meegemaakt dat ik de invloedssfeer binnenging en gewoon dik 4 km/s moest wegfikken.
geen idee, je kan ook een crew rapport manueel doen door rechts te klikken op de command modulequote:
manouversquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk op andere planeten zonder cheats? Het lukt me er niet eens om er te komen, laat staan terug te keren.
Heb wel op de wiki opgezocht wat de beste stand van andere planeten is tov kerbin om te vertrekken, maar verder dan een bemande lander op duna ben ik niet geweest. Speel wel zonder mods etc. Maar Mun, Minmus en Duna zijn tot nu toe enkele reisjes geweest. En een probe naar Jool gekregen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk op andere planeten zonder cheats? Het lukt me er niet eens om er te komen, laat staan terug te keren.
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kerbal-engineer-redux-v0-5/quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk op andere planeten zonder cheats? Het lukt me er niet eens om er te komen, laat staan terug te keren.
Nice, vanavond even proberen als ik tijd heb.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kerbal-engineer-redux-v0-5/
Probeer het. Het is wel een mod, maar het enige wat je ermee ziet is hoeveel delta V je hebt per trap. Je kan ook instellen wat dat aan delta V betekent in bepaalde atmo's en noem maar op.
Met de KSP delta V sheet ernaast kun je hiermee dus een raket bouwen die het technisch gezien kan halen. Vervolgens is het je eigen engineering skill die beslist of jouw raket uberhaupt de lucht in gaat of niet.
Die laatste moet ik eerst onderzoeken dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef Kutmanager het volgende:
Even een note. Belangrijke dingen zijn: TWR hoger dan 1 als je in een atmosfeer bent. Ongeveer 4500 delta V om uberhaupt in orbit om Kerbin te komen, en atomic engines voor interplanetary stages gebruiken. Dan kom je een heel eind.
Preciesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef Kutmanager het volgende:
Even een note. Belangrijke dingen zijn: TWR hoger dan 1 als je in een atmosfeer bent. Ongeveer 4500 delta V om uberhaupt in orbit om Kerbin te komen, en atomic engines voor interplanetary stages gebruiken. Dan kom je een heel eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |