quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil Emilia Clarke naakt op mijn kamer. Je kan niet alles hebben hè.
Wie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil Emilia Clarke naakt op mijn kamer. Je kan niet alles hebben hè.
Waar moet ik die van kennen?quote:
Nope.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kijkt dus geen GoT
[ afbeelding ]
wat een moppiequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kijkt dus geen GoT
[ afbeelding ]
Zijn ellebogen zijn wel in actie geweest vandaag. Ongelofelijk hoe hij daar mee blijft wegkomen. Feit dat hij bij Man Utd speelt maakt natuurlijk wel wat uit. Die mogen net wat meer (zie ook Valencia).quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zijn ellebogen zijn wel in actie geweest vandaag. Ongelofelijk hoe hij daar mee blijft wegkomen. Feit dat hij bij Man Utd speelt maakt natuurlijk wel wat uit. Die mogen net wat meer (zie ook Valencia).
Wat heeft Valencia nou weer met Man Utd. te maken?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zijn ellebogen zijn wel in actie geweest vandaag. Ongelofelijk hoe hij daar mee blijft wegkomen. Feit dat hij bij Man Utd speelt maakt natuurlijk wel wat uit. Die mogen net wat meer (zie ook Valencia).
Treurige jongen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ah jij bent een Arsenal-calimero?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft Valencia nou weer met Man Utd. te maken?
Het zit nog steeds diep he.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft Valencia nou weer met Man Utd. te maken?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niets tegen in te brengen kennelijk.quote:
Meer een ontzettende ''kijk-mij-eens-stoer-zijn-en-huilen-omdat-robin-naar-de-''rivaal''-van-arsenal-gegaan-is'' post.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niets tegen in te brengen kennelijk.
Mourinho kan moeilijk poepen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
waarom zit daar een meneer met een roze latex handschoen achter Mourinho
Nee. Het is gewoon duidelijk dat United meer mag dan de rest. Smerige tackle van Valencia, niet eens een kaart, de Bruyne krijgt een bewuste elleboog van Van Persie en krijgt geel.quote:
Ja is allemaal voor het seizoen al afgesproken onderling met de scheidsrechters, wist je dat niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon duidelijk dat United meer mag dan de rest. Smerige tackle van Valencia, niet eens een kaart, de Bruyne krijgt een bewuste elleboog van Van Persie en krijgt geel.
Was gewoon geel voor Valencia maar die scheids geeft 'm niet en daar kunnen wij niks aan veranderen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon duidelijk dat United meer mag dan de rest. Smerige tackle van Valencia, niet eens een kaart, de Bruyne krijgt een bewuste elleboog van Van Persie en krijgt geel.
Ik denk niet dat ik Gaston zie langskomenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie Gaston al loten verkopen hoor
Cole, Terry, Lampard?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef donroyco het volgende:
Drie Engelsen in je wedstrijdselectie. Way to go, Chelsea!
Want Engeland speelt zo goed het laatste decenniumquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef donroyco het volgende:
Drie Engelsen in je wedstrijdselectie. Way to go, Chelsea!
Oh 4, trouwens, Cahill ook nogquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Cole, Terry, Lampard?
Man United
Jones, Ferdinand, Carrick, Cleverley, Rooney, Welbeck.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Vidic zo'n baas hè. Wint echt élk luchtduel.
Klein trofeetje? Verlicht me.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh jeetje. Ron Jans is boos. Voor je het weet neemt hij weer een klein trofeetje mee of steekt hij zijn middelvinger op.
Heb jij aandelen in Sky Sports?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Sky sports analyses met bij elkaar 1100+ wedstrijden bij Liverpool en Man U, beat that Fox Sports Jan van Halst
Dat was een mopje van hem tijdens een persconferentie met Adriaanse. Echt superleuk, al lachte hij voornamelijk om zichzelf.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klein trofeetje? Verlicht me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |