Ja echt niet ... bij mn Olympusquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tegenwoordig is het universeel, usb A > mini usb B
Geen idee, ik geloof dat er een tijdje terug afspraken over gemaakt zijn. iig voor telefoonsquote:
Ja Apple iig nog niet... Maar goed ik had die kabel besteld en gebruikt... Maar nu weet ik weer niet welke het is,.,, Degene waarvan ik denk dat het hm zou moeten zijn krijg ik niet aangesloten ....quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof dat er een tijdje terug afspraken over gemaakt zijn. iig voor telefoons
Wie er mee doen weet ik ook niet.
Ja ik mag er verder ook niets over zeggen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat Apple nooit zal meedoen, die hebben nog pattent op hun voedingkabeltje
Ben je akkoord gegaan met de gebruikersvoorwaarden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik mag er verder ook niets over zeggen...
Nog niet eens maar ....quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben je akkoord gegaan met de gebruikersvoorwaarden?
Not even asked ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
I Agreed by Accident!
[ afbeelding ]
Die is van vroeger en is altijd blijven hangen 1 day hit volgens mij ...quote:
Zomerhit uit de jaren 70quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is van vroeger en is altijd blijven hangen 1 day hit volgens mij ...
Ja is van voor jou tijdquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Toen werd ik net uitgepoept hihi
Tssss broekiequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik kom uit 1974, zo erg is het ook weer niet met meIk ken hem wel hoor
As ter maar een strakke deur inzitquote:
Dat weet jij het beste en ik wil het niet wetenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
As ter maar een strakke deur inzit
Dan scroll je maar lekker verder ipv te reagerenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat weet jij het beste en ik wil het niet weten
Das wel een beetje vroegquote:
Ja ik lees terug en zie steeds dat gekwijl naar die zure toe, heb zoiets van doe dat privé of zo brrrrrr, verder niks persoonlijksquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan nooit te vroeg zijn met aanmoedigen
Ai ai ai, dat had je nou niet moeten zeggen ......quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja ik lees terug en zie steeds dat gekwijl naar die zure toe, heb zoiets van doe dat privé of zo brrrrrr, verder niks persoonlijks
Zonder clip is tie mooierquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef Jian het volgende:
A woman asked me for a dance
Oh, It's free of charge just one more chance
Ben ff te lang braaf geweestquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ai ai ai, dat had je nou niet moeten zeggen ......
Vind die Mick Jagger een beetje triest overkomen op beeld, vergane gloriequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ne ne ne ne ne, die prachtige doorleefde koppen,
Ik heb af en toe nog wel een klein robbertje in NWS, niets noemenswaardig. Hier heb ik, nadat die sneue eend die op m'n dak was gestuurd, was afgedropen, Gert beloofd me voorbeeldig grijs te gedragen, daar houdt die jongen nu eenmaal van, lekker gezapig en makkelijk. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik een lekkere rel niet op prijs stel.quote:
Rot op zeg, een podiumbeest en dat op zijn leeftijd, doe het hem maar na!quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind die Mick Jagger een beetje triest overkomen op beeld, vergane glorie
Kortom gezapig dus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb af en toe nog wel een klein robbertje in NWS, niets noemenswaardig. Hier heb ik, nadat die sneue eend die op m'n dak was gestuurd, was afgedropen, Gert beloofd me voorbeeldig grijs te gedragen, daar houdt die jongen nu eenmaal van, lekker gezapig en makkelijk. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik een lekkere rel niet op prijs stel.
Juist die leeftijd dus, doe ff normaal, het is niet meer wat het geweest is, penopauze of hoe heet dat in mannentaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Rot op zeg, een podiumbeest en dat op zijn leeftijd, doe het hem maar na!
Weet ik veel, zal ff terug lezenquote:
Mick doet wat ie wil en op het podium is ie top, niks penopauze die had ie 15 jaar geleden. Wat een kerels wat een bandquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Juist die leeftijd dus, doe ff normaal, het is niet meer wat het geweest is, penopauze of hoe heet dat in mannentaal.
Dat laatste jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Mick doet wat ie wil en op het podium is ie top, niks penopauze die had ie 15 jaar geleden. Wat een kerels wat een band
Die eend heeft het te druk om Badr Hari op te hemelen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb af en toe nog wel een klein robbertje in NWS, niets noemenswaardig. Hier heb ik, nadat die sneue eend die op m'n dak was gestuurd, was afgedropen, Gert beloofd me voorbeeldig grijs te gedragen, daar houdt die jongen nu eenmaal van, lekker gezapig en makkelijk. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik een lekkere rel niet op prijs stel.
Ik zit er al klaar voorquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Jian het volgende:
Over een half uurtje Humberto op 4. Ik ga toch even kijken of het wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |