Ja echt niet ... bij mn Olympusquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tegenwoordig is het universeel, usb A > mini usb B
Geen idee, ik geloof dat er een tijdje terug afspraken over gemaakt zijn. iig voor telefoonsquote:
Ja Apple iig nog niet... Maar goed ik had die kabel besteld en gebruikt... Maar nu weet ik weer niet welke het is,.,, Degene waarvan ik denk dat het hm zou moeten zijn krijg ik niet aangesloten ....quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof dat er een tijdje terug afspraken over gemaakt zijn. iig voor telefoons
Wie er mee doen weet ik ook niet.
Ja ik mag er verder ook niets over zeggen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat Apple nooit zal meedoen, die hebben nog pattent op hun voedingkabeltje
Ben je akkoord gegaan met de gebruikersvoorwaarden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik mag er verder ook niets over zeggen...
Nog niet eens maar ....quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben je akkoord gegaan met de gebruikersvoorwaarden?
Not even asked ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
I Agreed by Accident!
[ afbeelding ]
Die is van vroeger en is altijd blijven hangen 1 day hit volgens mij ...quote:
Zomerhit uit de jaren 70quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is van vroeger en is altijd blijven hangen 1 day hit volgens mij ...
Ja is van voor jou tijdquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Toen werd ik net uitgepoept hihi
Tssss broekiequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik kom uit 1974, zo erg is het ook weer niet met meIk ken hem wel hoor
As ter maar een strakke deur inzitquote:
Dat weet jij het beste en ik wil het niet wetenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
As ter maar een strakke deur inzit
Dan scroll je maar lekker verder ipv te reagerenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat weet jij het beste en ik wil het niet weten
Das wel een beetje vroegquote:
Ja ik lees terug en zie steeds dat gekwijl naar die zure toe, heb zoiets van doe dat privé of zo brrrrrr, verder niks persoonlijksquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan nooit te vroeg zijn met aanmoedigen
Ai ai ai, dat had je nou niet moeten zeggen ......quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja ik lees terug en zie steeds dat gekwijl naar die zure toe, heb zoiets van doe dat privé of zo brrrrrr, verder niks persoonlijks
Zonder clip is tie mooierquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef Jian het volgende:
A woman asked me for a dance
Oh, It's free of charge just one more chance
Ben ff te lang braaf geweestquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ai ai ai, dat had je nou niet moeten zeggen ......
Vind die Mick Jagger een beetje triest overkomen op beeld, vergane gloriequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ne ne ne ne ne, die prachtige doorleefde koppen,
Ik heb af en toe nog wel een klein robbertje in NWS, niets noemenswaardig. Hier heb ik, nadat die sneue eend die op m'n dak was gestuurd, was afgedropen, Gert beloofd me voorbeeldig grijs te gedragen, daar houdt die jongen nu eenmaal van, lekker gezapig en makkelijk. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik een lekkere rel niet op prijs stel.quote:
Rot op zeg, een podiumbeest en dat op zijn leeftijd, doe het hem maar na!quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind die Mick Jagger een beetje triest overkomen op beeld, vergane glorie
Kortom gezapig dus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb af en toe nog wel een klein robbertje in NWS, niets noemenswaardig. Hier heb ik, nadat die sneue eend die op m'n dak was gestuurd, was afgedropen, Gert beloofd me voorbeeldig grijs te gedragen, daar houdt die jongen nu eenmaal van, lekker gezapig en makkelijk. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik een lekkere rel niet op prijs stel.
Juist die leeftijd dus, doe ff normaal, het is niet meer wat het geweest is, penopauze of hoe heet dat in mannentaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Rot op zeg, een podiumbeest en dat op zijn leeftijd, doe het hem maar na!
Weet ik veel, zal ff terug lezenquote:
Mick doet wat ie wil en op het podium is ie top, niks penopauze die had ie 15 jaar geleden. Wat een kerels wat een bandquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Juist die leeftijd dus, doe ff normaal, het is niet meer wat het geweest is, penopauze of hoe heet dat in mannentaal.
Dat laatste jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Mick doet wat ie wil en op het podium is ie top, niks penopauze die had ie 15 jaar geleden. Wat een kerels wat een band
Die eend heeft het te druk om Badr Hari op te hemelen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb af en toe nog wel een klein robbertje in NWS, niets noemenswaardig. Hier heb ik, nadat die sneue eend die op m'n dak was gestuurd, was afgedropen, Gert beloofd me voorbeeldig grijs te gedragen, daar houdt die jongen nu eenmaal van, lekker gezapig en makkelijk. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik een lekkere rel niet op prijs stel.
Ik zit er al klaar voorquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef Jian het volgende:
Over een half uurtje Humberto op 4. Ik ga toch even kijken of het wat is.
Zit nog voetbal te kijken...quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zit er al klaar voorvind dat zo een lekker ding en hij lacht zo lief
Ja lees net op twitter 0-0 gebleven die wedstrijd!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
Kan me nog niet boeien, maar ik keek eigenlij ook wat anders...
yup en Real maakte er 1 en dat was al erg vroeg in de wedstrijd ... Verder ook weinig vermaak ..quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja lees net op twitter 0-0 gebleven die wedstrijd!
Ja zoiets... Ze beginnen niet voor niets al om 22:30 Dan is de rest nog niet begonnen. 30 min. al binnen ...quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
Oh die nicht bij Humberto heet Luke, nou Luke ik zou zeggenvind je niet in het prog. passen.
Jaap van Jan Smit heeft maagkanker, vond dat Humberto probeerde Jan te laten huilen, het ging er te lang over............................. maar voor de rest, geeft het 50/50 procent kans tegenover P&W
vond er niet echt veel aan, vind Umberto wel een goeie maar wat die Luke er nu bij moet, denk eerder als die gozer niet item`s krijgt en Umberto langer en vooral dieper op het gesprek in gaat dat het beter gaat scoren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets... Ze beginnen niet voor niets al om 22:30 Dan is de rest nog niet begonnen. 30 min. al binnen ...
Gewoon ff afwachten als er mensen zijn die blijven kijken natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond er niet echt veel aan, vind Umberto wel een goeie maar wat die Luke er nu bij moet, denk eerder als die gozer niet item`s krijgt en Umberto langer en vooral dieper op het gesprek in gaat dat het beter gaat scoren.
grrf het 3 weken de kansquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon ff afwachten als er mensen zijn die blijven kijken natuurlijk
Ja Tonja, we wonen nu eenmaal bij onze katten in, en zijn hun personeel!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:20 schreef tonja het volgende:
Ik wil zappen, maar Harry zit dameshockey te kijken
Dat idee heb ik met vrouwen ook nog al eens ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 06:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja Tonja, we wonen nu eenmaal bij onze katten in, en zijn hun personeel!
Grappig trouwens, volgens mij zijn het meestal vrouwen die me zuur, suurtje enz. noemen. Ik kan me vergissen. Spit mijn posthistory uit zou ik zeggen. Je bent niet de eerstequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja ik lees terug en zie steeds dat gekwijl naar die zure toe, heb zoiets van doe dat privé of zo brrrrrr, verder niks persoonlijks
Ik spit niks en ga niks spitten, moeilijk gedoe, was een reactie naar BB die ik ietsje beter ken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig trouwens, volgens mij zijn het meestal vrouwen die me zuur, suurtje enz. noemen. Ik kan me vergissen. Spit mijn posthistory uit zou ik zeggen. Je bent niet de eerste![]()
Verder is dat beter dan het gif wat nu van mijn beeldscherm afdruipt.
Leuke vakantie gehad Margootje in (Syrië)
Mwah, dus ook een reden om me gelijk zuur te noemen, mag hoor maar daar zet ik wel mijn vraagtekens bij, en kan je een reactie terug krijgen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik spit niks en ga niks spitten, moeilijk gedoe, was een reactie naar BB die ik ietsje beter ken.
Ja joh, jij voegt zoveel bij hierquote:
Het steekt he !quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:44 schreef Soury het volgende:
En het is lekker weer nog, om het even op niveau te houden. Geniet daar eens van dames
Das maar een naamquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah, dus ook een reden om me gelijk zuur te noemen, mag hoor maar daar zet ik wel mijn vraagtekens bij, en kan je een reactie terug krijgen.
Das niet des Fok!s hč, gvd wat doe ik hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Das maar een naamEerlijk gezegd mag ik je wel
Ow was dat een steek naar mij???quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik spit niks en ga niks spitten, moeilijk gedoe, was een reactie naar BB die ik ietsje beter ken.
Niks geen steek, gewoon rechtaan- rechttoe, ik haat moeilijk doen en ik ken je behoorlijk ja, jammer voor jou.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:08 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ow was dat een steek naar mij???Goh wat ken je me toch goed...
Waar heb je het in godesnaam over?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Niks geen steek, gewoon rechtaan- rechttoe, ik haat moeilijk doen en ik ken je behoorlijk ja, jammer voor jou.
Godsamme, donder op. Nee wacht ik donder zelf wel ff opquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Waar heb je het in godesnaam over?
Je moet s ff normaal doen en gewoon zeggen wat je bedoelt en anders gewoon je muil tegen/over mij houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Godsamme, donder op. Nee wacht ik donder zelf wel ff op
Ben je ongesteld Margo of moet ik 1570 topics doorlezen om een beetje te begrijpen waar het over gaat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Godsamme, donder op. Nee wacht ik donder zelf wel ff op
Maak ik zelf wel uit en het lastige is juist dat ik heel normaal deedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je moet s ff normaal doen en gewoon zeggen wat je bedoelt en anders gewoon je muil tegen/over mij houden
Nee ben in de overgang of zoietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je ongesteld Margo of moet ik 1570 topics doorlezen om een beetje te begrijpen waar het over gaat?
Tja Schizofrenen vinden het ook normaal wat ze doen.... Dan hou ik het daar maar opquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit en het lastige is juist dat ik heel normaal deed
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tja Schizofrenen vinden het ook normaal wat ze doen.... Dan hou ik het daar maar op
Wat een vergelijkingsmateriaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tja Schizofrenen vinden het ook normaal wat ze doen.... Dan hou ik het daar maar op
Op zich was het allemaal niet zo erg als je het persoonlijk naar mij had gericht. Je moest wel BB erbij slepen om dubieuze reden.quote:
Zuriëquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig trouwens, volgens mij zijn het meestal vrouwen die me zuur, suurtje enz. noemen. Ik kan me vergissen. Spit mijn posthistory uit zou ik zeggen. Je bent niet de eerste![]()
Verder is dat beter dan het gif wat nu van mijn beeldscherm afdruipt.
Leuke vakantie gehad Margootje in (Syrië)
Ja quote het nog maar evenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zurië![]()
Sorry, maar het was te mooi om te laten gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |