Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Niet naar Hannibal kijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kijk niet naar Hannibal
Er is verder ook geen ruk op tv.
Nee dit is de definitieve datumquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Macrador het volgende:
Is de datum van de meet nu verlaat?
Oh wauw, goed bezigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vin! Je kunt trots op me zijn! Ik heb vandaag eindelijk dat nieuwe upckastje opgehaald en aangesloten!
TMIquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet in mijn eigen stront en zeik verzopen
Kan je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Equalz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heb je daar normaal niet van die monteurs voor ofzo?
Mm okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dit is de definitieve datum
Ik was dat ophaalblaadje kwijt, dus met mijn huisnummer en legitimatie kreeg ik hem meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wauw, goed bezig
[..]
TMI![]()
[..]
Kan je dat zelf niet?
Ik hou juist van psychologische thrillers. Horrors vind ik vaak te nep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh ik en dat soort films gaan niet samen![]()
Ik ben echt een mietje
ieder zijn ding.. Ik word persoonlijk niet nat van een stukje verbandquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ieder zijn ding.. Ik word persoonlijk niet nat van een stukje verband
Lijkt me ook vrij lastig sexen met zo'n ingezwachtelde leuterquote:
O gelukkig maar, anders konden ze direct al een nieuwe sturenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was dat ophaalblaadje kwijt, dus met mijn huisnummer en legitimatie kreeg ik hem mee
En ik gok zo dat ik dit nieuwe kastje over een maand of 3 ook weer kan vervangen, dit is namelijk nu al nummer 3 in een half jaar tijd![]()
Het valt best mee, er loopt gewoon continu een straaltje (ik hoop water) van mijn plee naar mijn doucheputje
MIquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij lastig sexen met zo'n ingezwachtelde leuter
Schat, Ik ben zwanger?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:08 schreef Equalz het volgende:
Juist ja deze jongeman is net 13 jaar....
[ afbeelding ]
Tis meer psychologisch. Niet eens zozeer een prikkeling op seksueel gebied.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij lastig sexen met zo'n ingezwachtelde leuter
Jep.. 2 in gebruik, 2 in de la.. Net als de kabeltjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O gelukkig maar, anders konden ze direct al een nieuwe sturen
Ach ja, hoe kom je aan een afstandbediening-verzameling?
Hmm, niet echt super erg, maar het lijkt niet erg fris nee
Ja sorry, ik vraag me dat soort dingen gewoon af. Ik ben visueel ingesteld dat weet jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |