abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130470384
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef Dot. het volgende:

Vanmiddag termijnecho *O* En m'n broeken beginnen nu toch echt echt strakker te zitten O+
spannend! Succes
pi_130470444
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:06 schreef Dot. het volgende:

[..]

Heel streng dieet? Moet je natuurlijk ook wel van al het andere lekkers afblijven :X

Vanmiddag termijnecho *O* En m'n broeken beginnen nu toch echt echt strakker te zitten O+
dat deed ik al, maar is nog steeds niet afdoende. Ik heb namelijk honger als een paard :')

Hoe laat mag je?
pi_130470459
Martine, hopelijk alles goed!

Jip, hopelijk doet het iets!

Dot, veel plezier en succes vandaag!
Home is where the O+ is...
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:52:45 #104
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130470540
Vanwege een druk weekend afgelopen dagen niet kunnen kijken en gewoon 2 verse baby's erbij!

KD, Gefeliciteerd met jullie mooie dochter Lucy! *O*
En wat een lieve foto's! O+

Gefeliciteerd met jullie zoon SDM! *O*

Echo's voor Dot en Musique, succes dames!

Hillie en Cwen al (gedeeltelijk) slijmproploos :D

Martine, succes met wachten. Ik ben tussen het drankje en de 2de keer prikken naar huis gegaan, is dat voor jou ook een optie of moet je daar wachten?

Gisteren een dagje Efteling gehad met de familie, was lang geleden en ouderwets gezellig.
De Efteling is trouwens wel saai als je bijna nergens in mag }:|

En morgen de termijnecho! O+
pi_130470571
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:48 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

dat deed ik al, maar is nog steeds niet afdoende. Ik heb namelijk honger als een paard :')

Hoe laat mag je?
Dan heb je gewoon heel vaak hoofdpijn :Y

4 uur :)
pi_130470576
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:52 schreef Aisly het volgende:

Martine, succes met wachten. Ik ben tussen het drankje en de 2de keer prikken naar huis gegaan, is dat voor jou ook een optie of moet je daar wachten?

Dat mocht hier niet, ivm verbranding die je dan doet. Ik moest stilzitten en wachten..
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:56:20 #107
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130470602
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:48 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Hoe laat mag je?
Zeggen dat je vaak last van migraine hebt en dat drank 1 van de triggers is.
pi_130470625
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon heel vaak hoofdpijn :Y

4 uur :)
Ja, maar dan kan ik ook niet gezellig kletsen en lachen enzo :'). Nee ach, ik val gewoon keihard door de mand, dan zij het maar zo. Ik merk dat de geruchten extra hard aandiken door te zeggen "Natuurlijk ben ik zwanger, zie je die pens niet? en dan mijn buik uit te zetten en krom te gaan lopen nog het meest effectief is tegen dat gezwets :')

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:56 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Zeggen dat je vaak last van migraine hebt en dat drank 1 van de triggers is.
Het gaat om goede vrienden he, niet om vage collega's ;)
pi_130470758
overigens bedankt voor alle smoes-opties, :D Vind het lief dat jullie mee denken, maar in mijn kringen zijn ze helaas allemaal ongeschikt -O-
pi_130470784
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:52 schreef Aisly het volgende:
Vanwege een druk weekend afgelopen dagen niet kunnen kijken en gewoon 2 verse baby's erbij!

KD, Gefeliciteerd met jullie mooie dochter Lucy! *O*
En wat een lieve foto's! O+

Gefeliciteerd met jullie zoon SDM! *O*

Echo's voor Dot en Musique, succes dames!

Hillie en Cwen al (gedeeltelijk) slijmproploos :D

Gisteren een dagje Efteling gehad met de familie, was lang geleden en ouderwets gezellig.
De Efteling is trouwens wel saai als je bijna nergens in mag }:|

En morgen de termijnecho! O+
dat valt in de efteling toch wel mee? Die hebben toch superveel "laffe" attracties waar je gewoon in kan?
pi_130470944
Moet ook blijven zitten en wachten. Drankje was hier ook reden tot kokhalzen. Nu nog steeds een naar gevoel en voel me flauw. Nog eventjes en dan mag ik weer eten. boek meegenomen om de tijd een beetje te doden. Bij mn vorige zwangerschap moest ik nuchter geprikt worden en daarna mocht ik gewoon eten en in de rondte lopen en zo. Dat was veel beter.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:18:29 #112
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130471046
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:57 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Het gaat om goede vrienden he, niet om vage collega's ;)
Goede vrienden horen zich tactisch stil te houden... |:(
pi_130471092
Martine, stom hè dat je moet blijven zitten. .. Ik dacht toen ik ga mooi in een rolstoel zitten en mooi naar buiten in de zon zitten maar dat mocht ook niet -O-
pi_130471115
Martine, is zo'n suikertest standaard? Of zit je in een risicogroep?

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:18 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Goede vrienden horen zich tactisch stil te houden... |:(
Welnee, en ik snap het ook wel. Maar het frustreert me desalniettemin :P
(ja, ik moet niet zaniken, je sais :') )
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:22:02 #115
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130471123
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:54 schreef Jipster het volgende:

[..]

Dat mocht hier niet, ivm verbranding die je dan doet. Ik moest stilzitten en wachten..
Ook stom dat dat overal ook weer anders is. Ik had al een boek meegenomen maar toen ze zag ik dichtbij woon vertelde ze me dat ik dan beter gewoon thuis lekker kon gaan wachten.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:06 schreef Sleehakschoen het volgende:

dat valt in de efteling toch wel mee? Die hebben toch superveel "laffe" attracties waar je gewoon in kan?
Droomvlucht, Villa Volta, Carnaval Festival, zelfs het doolhof heb ik gezien! Maar verder waren het veel achtbanen, en daar ben ik maar niet ingegaan (neefje is net groot genoeg om in de achtbanen te mogen, dat vond ie deze keer dus spannender dan het sprookjesbos. Vandaar veel bij de achtbanen gebleven. Maar het wachten was ook niet erg, had erg veel last van mn onderrug. Hopelijk een tijdelijk kwaaltje..
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:24:17 #116
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130471170
Hooooi!

11 weken vandaag, ik doe ook mee met jullie wisseldag *O*

Musique en Dot, veel succes vandaag!

Marine :* , vieze drankjes zijn niet tof. Hoop dat je snel wat mag knabbelen en dat je uitslagen oké zijn!

SHS; herkenbaar en bijzonder irritant. Ik stond telkens met een mond vol tanden. Nog n paar weekjes! :*

Nog geen babies hier verder. Lekker op t gemakske hoor ladies, als jullie t nog maar trekken!

Hier tellen we de dagen weer af; niet alleen naar de 12 weken of de echo op 5-9, maar op dit moment vooral naar onze vakantie die start op 29-8! Heb het flink nodig!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130471180
Succes bij de echo's dames!
Ik mag morgen, net als Aisly zie ik.

Ach ja, insinuaties. Mijn familie houd het redelijk goed voor zich. Toen ik het mijn moeder vertelde zei ze wel van, ja ik dacht wanneer komt de 2e. Maar ik heb er dan ook nooit geheimzinnig over gedaan dat we meer dan 1 kind willen :)
pi_130471250
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef Aisly het volgende:

[..]

Ook stom dat dat overal ook weer anders is. Ik had al een boek meegenomen maar toen ze zag ik dichtbij woon vertelde ze me dat ik dan beter gewoon thuis lekker kon gaan wachten.

[..]

Droomvlucht, Villa Volta, Carnaval Festival, zelfs het doolhof heb ik gezien! Maar verder waren het veel achtbanen, en daar ben ik maar niet ingegaan (neefje is net groot genoeg om in de achtbanen te mogen, dat vond ie deze keer dus spannender dan het sprookjesbos. Vandaar veel bij de achtbanen gebleven. Maar het wachten was ook niet erg, had erg veel last van mn onderrug. Hopelijk een tijdelijk kwaaltje..
Carnaval Festival? Rly? :D Volgens mij is dat meer dat je met een dikke buik niet goed past als er een stang is. Ik ga het straks nog wel even navragen, want Droomvlucht vind ik altijd erg leuk eigenlijk en wij gaan morgen :)
pi_130471320
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef Dot. het volgende:

[..]

Carnaval Festival? Rly? :D Volgens mij is dat meer dat je met een dikke buik niet goed past als er een stang is. Ik ga het straks nog wel even navragen, want Droomvlucht vind ik altijd erg leuk eigenlijk en wij gaan morgen :)
Ik denk inderdaad dat je daar echt wel zonder problemen in kan Dot. Het is ook een beetje een kwestie van gezond verstand. Fietsen is nog riskanter dan een ritje in carnaval festival of Droomvlucht en dat doen we ook allemaal tot aan de bevalling :D
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:31:40 #120
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130471335
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef Dot. het volgende:

[..]

Degene die ik noemde waren dus de attracties waar ik wel in ben geweest ;) Volgensmij hier ergens eerder al wel gelezen over dat de Droomvlucht officieel niet mag ofzo?? Ben ik ook ingeweest :D (Wel even naar de stang gekeken en kan me voorstellen als je met je hoogzwangere buik in zo'n bakje gaat zitten het waarschijnlijk iets minder comfortabel zit)
Dingen die ik overgeslagen heb zijn o.a. Python, Joris en de draak, Vliegende Hollander etc
pi_130471370
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:31 schreef Aisly het volgende:

[..]

Degene die ik noemde waren dus de attracties waar ik wel in ben geweest ;) Volgensmij hier ergens eerder al wel gelezen over dat de Droomvlucht officieel niet mag ofzo?? Ben ik ook ingeweest :D (Wel even naar de stang gekeken en kan me voorstellen als je met je hoogzwangere buik in zo'n bakje gaat zitten het waarschijnlijk iets minder comfortabel zit)
Dingen die ik overgeslagen heb zijn o.a. Python, Joris en de draak, Vliegende Hollander etc
En de kotsboot :D Lijkt me ook geen pretje als je zwanger bent _O-
pi_130471609
Met 31 weken en best wel toeter in droomvlucht geweest hoor, ging nog net.
Alleen de achtbanen, piraña en villa volta moeten skippen

Succes vandaag Musique
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:47:59 #123
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130471662
Droomvlucht is ook dicht nu volgens mij.

Met die stangen willen ze volgens mij geen risico nemen.
pi_130472148
Musique en dot veel plezier en succes bij de echo.
Shs nog even en dan kun je het mooie nieuws vertellen,
Martine succes met wachten. Dat drankje lijkt mij zo goor.

Ik heb net op mijn knieën de vloer van de aanstaande babykamer schoongemaakt de was in de wasmachine gestopt en nu zit ik even uit te puffen. Straks daar nog stofzuigen en al het gereedschap dat nog in de vensterbanken ligt in een doos flikkeren. Echt mijn humeur is -1000 momenteel. Als er iemand in de buurt komt die iets verkeerds zegt bijt ik denk ik.
pi_130472171
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:31 schreef Aisly het volgende:

[..]

Ah ok :D

Nee, achtbanen wilde ik sowieso al skippen idd. Helaas, want favoriet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')