Nope geen baby hier.. Hoop ook niet op vandaag want we hebben al een feestje thuisquote:
van het kaliber "is ze er al" zeker? Ook bijzonder ergerlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:13 schreef Cwen het volgende:
Hier ook geen baby, helaas...
Hillie, veel plezier én succes vandaag!
SHS, insinuaties zijn echt zoooo ergerlijk. Ik krijg er nog steeds meerdere per dag binnen... Bah.
Jup! Ik snap het ook echt niet... Het is niet alsof we de kiddo een week geheim zouden houden, daar zijn we de mensen helemaal niet voor. Maar ik denk ook niet dat ze alle krampjes, rommeltjes en weet ik het wat willen horen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
van het kaliber "is ze er al" zeker? Ook bijzonder ergerlijk
Het is allemaal goed bedoeld natuurlijk, maar daar koop jij niks voor
Ohh, Cwen, daar werd ik ook zo gék van! Ik heb de laatste dagen geen smsjes meer beantwoord en telefoontjes heel zelden. Mijn man had tegen iedereen gezegd dat ze 't wel zouden horen en dat ze mij met rust moesten latenquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:19 schreef Cwen het volgende:
[..]
Jup! Ik snap het ook echt niet... Het is niet alsof we de kiddo een week geheim zouden houden, daar zijn we de mensen helemaal niet voor. Maar ik denk ook niet dat ze alle krampjes, rommeltjes en weet ik het wat willen horen?
Heb overwogen een foto van de slijmprop rond te sturen.
Heel streng dieet? Moet je natuurlijk ook wel van al het andere lekkers afblijvenquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
Antibioticakuren duren geen 5 weken doorgaansen dan moet ik weer een ziekte plus symptomen bedenken waar die antibiotica voor is
bobben werkt aardig tot dusver.
Cwen, ik zou echt geneigd zijn te zeggen: ja hoor, die ligt al twee weken in dr wieg. Oh sorry, wist je dat nog niet?
Dat klopt. En ergens vind ik het hartstikke lief van iedereen dat ze zoveel om ons geven dat ze het willen weten. Maar tegelijkertijd... Het is moeilijk uit te leggen. Er komt voor mijn gevoel meer druk op te liggen ofzo, meer push om zelf te bevallen, alsof het anders falen is. Dat is het niet, maar hormonen en de onzekerheid doen dit blijkbaar bij mij. Dat maakt het zo lastig. Maar ja, dat wil ik ook niet aan iedereen vertellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:03 schreef NoBoNo het volgende:
Ik denk wel dat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het met je gaat, maar zich niet beseffen dat ze niet de enige zijn die dat wil weten en ja, dan wordt het waarschijnlijk wel wat vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |