abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130468918
Wisseldag! *O*

Succes musique O+

Hier blijf ik het ook onwerkelijk vinden. Krijg ík echt nog een kindje!? Heus?!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130468967
Musique succes!

Onwerkelijk, hier vaak ook nog, terwijl het toch echt over een week of 4-5 zo gaat zijn :o
Volgens mij komt het besef pas echt bij het vasthouden en zien van le bebe O+
pi_130469057
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 07:16 schreef Jipster het volgende:
Wat een rust hier... No babies? :{
Nope geen baby hier.. Hoop ook niet op vandaag want we hebben al een feestje thuis O+

Dadelijk wel naar de gyn voor echo eb ctg en bloedprikken. Ben benieuwd
pi_130469066
Fijn feestje gewenst en hopelijk alles goed bij de gyn!
pi_130469084
SDM *G* *G* GEfeliciteerd met jullie zoontje!
pi_130469130
Gefeliciteerd met je zoon, sharpdressedman! *O*

En hillie natuurlijk ook ;) :D
pi_130469162
Hier beginnen trouwens al veel mensen van alles te insinueren. Aan de ene kant begrijpelijk, want ik ben normaliter echt niet vies van een drankje, maar ik vind het ook mateloos irritant. Ik heb in mijn hoofd zitten wanneer ik het wil vertellen en dat is al best vroeg (bij ruim 9 weken) en wil niet dat iedereen het dan al geraden heeft. Wellicht een kinderachtige denkwijze maar toch :')
pi_130469188
Hier ook geen baby, helaas...

Hillie, veel plezier én succes vandaag!

SHS, insinuaties zijn echt zoooo ergerlijk. Ik krijg er nog steeds meerdere per dag binnen... Bah. Denk je dat je er na 12 weken vanaf bent... ;)

Musique, heel veel succes vandaag! Ik duim voor je!

Babbel :*
Home is where the O+ is...
pi_130469197
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:13 schreef Cwen het volgende:
Hier ook geen baby, helaas...

Hillie, veel plezier én succes vandaag!

SHS, insinuaties zijn echt zoooo ergerlijk. Ik krijg er nog steeds meerdere per dag binnen... Bah.
van het kaliber "is ze er al" zeker? Ook bijzonder ergerlijk :')

Het is allemaal goed bedoeld natuurlijk, maar daar koop jij niks voor :D
pi_130469202
SDM gefeliciteerd *O* !

sleehak, vervelend is dat ja! En totaal niet kinderachtig t is leuk nieuws om zelf bekend te maken!

En waar blijven de baby's!! Sorry Cwen, nu doen we idd een beetje mee met de vragen zoals bij sleehak! :*

even klagen! Ik heb weinig fut om te komen posten, excuses! Baal er van maar het lukt me gewoon niet :') . Nu weer werken, wel 4 hele uren en zie er zo tegenop.. Ben zo moe! Blegh!
En mag niet eens klagen, zit in een leuk gezin en mag een baby in badje doen dus hoezo werk? Zucht
♥ J & S
pi_130469230
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:14 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

van het kaliber "is ze er al" zeker? Ook bijzonder ergerlijk :')

Het is allemaal goed bedoeld natuurlijk, maar daar koop jij niks voor :D
Jup! Ik snap het ook echt niet... Het is niet alsof we de kiddo een week geheim zouden houden, daar zijn we de mensen helemaal niet voor. Maar ik denk ook niet dat ze alle krampjes, rommeltjes en weet ik het wat willen horen?

Heb overwogen een foto van de slijmprop rond te sturen ;).
pi_130469256
Klaproos :*

Irritant is dat he shs, des te harder je probeert een smoes te verzinnen des te moeilijker het wordt. Antibiotica kuur is vaak wel een geschikte smoes. Succes met het geheim bewaren.

Verse baby's waar blijven jullie nou?

Hier zit ik in de wachtkamer van de bloedprik poli. Vandaag gaan we voor de suiker test inclusief drankje
pi_130469315
Succes Martine! :X
Ik heb mijn waarden opgestuurd, ben benieuwd op de insuline bij avondeten verhoogd moet..
pi_130469344
Antibioticakuren duren geen 5 weken doorgaans ;( en dan moet ik weer een ziekte plus symptomen bedenken waar die antibiotica voor is :D bobben werkt aardig tot dusver.
Cwen, ik zou echt geneigd zijn te zeggen: ja hoor, die ligt al twee weken in dr wieg. Oh sorry, wist je dat nog niet? :o
  maandag 26 augustus 2013 @ 08:36:05 #90
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130469407
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:19 schreef Cwen het volgende:

[..]

Jup! Ik snap het ook echt niet... Het is niet alsof we de kiddo een week geheim zouden houden, daar zijn we de mensen helemaal niet voor. Maar ik denk ook niet dat ze alle krampjes, rommeltjes en weet ik het wat willen horen?

Heb overwogen een foto van de slijmprop rond te sturen ;).
Ohh, Cwen, daar werd ik ook zo gék van! Ik heb de laatste dagen geen smsjes meer beantwoord en telefoontjes heel zelden. Mijn man had tegen iedereen gezegd dat ze 't wel zouden horen en dat ze mij met rust moesten laten :'). Ik herken je frustraties, sterkte nog even met het wachten!
pi_130469656
Heel herkenbaar inderdaad cwen.

Het drankje was echt heel smerig. Tijdens het drinken viel het mee maar daarna, wat ontzettend goor! Gelukkig kreeg ik nog een half bekertje water om t weg te spoelen, hoe coulant. Nu 2 lange uren wachten.

Gisteren is onze zoon verhuisd naar zijn nieuwe kamer en wij naar zijn oude. Hij is helemaal gelukkig met zijn nieuwe kamer . Ineens kwam het besef binnen 'kleine jongetjes worden groot' kon mn tranen net bedwingen. Rare emo muts die ik ben.
pi_130469689
Hier ook wel wat vragen, elke keer als ik zelf een appje stuur ofzo krijg ik wel iets in de trant of ik niet iets beters te doen heb, bevallen ofzo. Of dat alles nog rustig is. Ja alles is rustig en al zou ik tussen de weeën door nog puf hebben om een appje te beantwoorden, zal ik in alle toonaarden ontkennen dat ik bezig ben met bevallen.

M'n man heeft twee jaar terug bij weer een vraag van een collega, een foto van Google gehaald van de lelijkste baby die hij kon vinden en door gestuurd naar z'n collega.. >:) vond ze niet leuk, maar deze keer van haar geen vragen gehad in die trant.. :P

Cwen vandaag weer een strippoging toch? Hopen dat deze wel iets doet!

Klaproos succes met werken zometeen O+
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:03:24 #93
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130469734
Ik denk wel dat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het met je gaat, maar zich niet beseffen dat ze niet de enige zijn die dat wil weten en ja, dan wordt het waarschijnlijk wel wat vervelend.
pi_130469743
whehe cwen :D

Martine succes, zo te horen mag ik hopen dat ik dat drankje nooit hoef!

klaproos, succes vandaag met werken, vervelend als je zo enirm moe bent! leuk werk of niet

Babbel :* op naar 3 september!

Hier niet echt meegelezen dit weekend want ziek. Nu weer iets beter, maar nog wel oorpijn en strontverkouden *O* :') ochja
Zaterdag wel nog een wiegje besteld voor op onze kamer omdat mijn hormonen toch hebben besloten dat de baby in het begin gewoon op onze kamer komt omdat we een verdieping hoger slapen. En manlief was t daar helemaal mee eens O+
pi_130469781
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
Antibioticakuren duren geen 5 weken doorgaans ;( en dan moet ik weer een ziekte plus symptomen bedenken waar die antibiotica voor is :D bobben werkt aardig tot dusver.
Cwen, ik zou echt geneigd zijn te zeggen: ja hoor, die ligt al twee weken in dr wieg. Oh sorry, wist je dat nog niet? :o
Heel streng dieet? Moet je natuurlijk ook wel van al het andere lekkers afblijven :X

Vanmiddag termijnecho *O* En m'n broeken beginnen nu toch echt echt strakker te zitten O+
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:07:44 #96
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130469793
Oh Babbel, was bij ons ook zo hoor! Zelfs na de eerste echo was het nog wel wat raar en 'niet echt'. Maar ja als je dan het hartje nog eens hoort en het kindje blijft goed groeien dan wordt het toch steeds echter! ;-)
pi_130469874
Leuk Dot!

En irritant als mensen blijven gissen inderdaad!
Geen idee wat je kunt verzinnen, maar ook dan geloven ze je vast niet en krijg je waarschijnlijk een reactie van " ow ja tuurlijk alsof we dat geloven
pi_130470169
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:03 schreef NoBoNo het volgende:
Ik denk wel dat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het met je gaat, maar zich niet beseffen dat ze niet de enige zijn die dat wil weten en ja, dan wordt het waarschijnlijk wel wat vervelend.
Dat klopt. En ergens vind ik het hartstikke lief van iedereen dat ze zoveel om ons geven dat ze het willen weten. Maar tegelijkertijd... Het is moeilijk uit te leggen. Er komt voor mijn gevoel meer druk op te liggen ofzo, meer push om zelf te bevallen, alsof het anders falen is. Dat is het niet, maar hormonen en de onzekerheid doen dit blijkbaar bij mij. Dat maakt het zo lastig. Maar ja, dat wil ik ook niet aan iedereen vertellen.
pi_130470275
Mijn insuline wordt verhoogd.. van 4-4-6 naar 4-6-8 voor ontbijt, lunch en diner. Ik ben benieuwd..

Martine, ik vond het ook echt heel vies, tot kokhalzen en bijna overgeven aan toe. Succes met wachten! Heb je een boekje mee genomen oid?
pi_130470283
ja ik denk dat je zoiets pas snapt als je zelf zwanger bent geweest..en dan nog niet altijd.
toen schoonzusje tegen t einde liep heb ik express niet steeds gevraagd hoe t ging/ of ze al iets voelde enzo omdat ik me nog herrinerde hoe irritant ik dat zelf vondt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')