Die je daar altijd gemalen onder in je koffiekopje terug vindt...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef sacha het volgende:
met megakoffiebonen van Turkse vage afkomst
eigenlijk zijn het kamelen tenenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die je daar altijd gemalen onder in je koffiekopje terug vindt...
Ik ben daar nog nooit geweest ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die je daar altijd gemalen onder in je koffiekopje terug vindt...
Koesjoek worstjes zijn heerlijk. Ja je schrijft het andersquote:
Bloemkool ook nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef MadMaster het volgende:
En die worst is ook niet te vreten als je dat je elke dag voorgeschoteld krijgt...
ik zou het ook niet doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
Ik ga hier ff niet op reageren , net zei ik iets van kusje er op en toen werd er gelijk al iemand boos ....
Inderdaad, maar oude kaas en rosbief bijvoorbeeld wel.quote:
ouwe fokstier?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ,,, ouwe fokstier ... Ik begin er niet meer aan ....
Blijf maar weg uit cul als het om kaas gaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, maar sushi, oude kaas en rosbief bijvoorbeeld wel...
Echt biologisch man wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan blief ik geen ezel meer te eten...
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf maar weg uit cul als het om kaas gaat.
Echt biologisch vrouw wil ik...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echt biologisch man wat wil je nog meer?
Is je huidige niet goed dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt biologisch vrouw wil ik...
Tsja als ik door de AH XL loop word ik weleens treurig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt biologisch vrouw wil ik...
Nee ik ook niet...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar biologisch man wil ik absoluut niet...
Ja, heel veel voor weinig daar vaak...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja als ik door de AH XL loop word ik weleens treurig.
Het gratis proeven is het ergste.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heel veel voor weinig daar vaak...
Bij welke AH kan je gratis biologisch vrouw proeven?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het gratis proeven is het ergste.
Je wordt gewoon onder de voet gelopen wanneer net op de verkeerde plek.
Die in Ede is supermarkt van het jaar dus daar moet dat lukken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij welke AH kan je gratis biologisch vrouw proeven?
Zolang het een uitsmijter (dooier heel laten aub) zonder Turkse worst is, zal het mij worst wezen...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die in Ede is supermarkt van het jaar dus daar moet dat lukken.
*btw ze hebben wel een uitsmijter daar.![]()
een grote bruinogige jonge God?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw ze hebben wel een uitsmijter daar.![]()
dat mag hier ook nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef sig000 het volgende:
Ik weet nu even niets zinnigs meer te posten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef sig000 het volgende:
Ik weet nu even niets zinnigs meer te posten.
Nou begrijp ik waarom die gratis proeverijen daar zo goed lopen...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een grote kale kerel in zwart pak.
heet jij ook Wind van je achternaam?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach doe ik op mn werk ook wel eens
of Poepjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
heet jij ook Wind van je achternaam?
Straalaandrijving.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik laat ook wel eens scheetjes tijdens het werk, maar goed dat merkt toch bijna niemand![]()
81 is gewoon een goed jaarquote:
Nee maar op een computervloer met brullende servers aan blazende airco's is het snel vervlogenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
heet jij ook Wind van je achternaam?
Ik kon nog alleen maar huilen, lachen plassen, boeren poepen en jawel scheetjes laten.quote:
Toen dat allemaal lukte was ik altijd buiten op straat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kon nog alleen maar huilen, lachen plassen, boeren poepen en jawel scheetjes laten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
'scheten krahaaaaaaaaaaaaaaaacht!' roept mijn Aap dan
Dat riep mijn nichtje toen ze 6 was en er één liet ontsnappenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat riep mijn nichtje toen ze 6 was en er één liet ontsnappen
OKquote:
Stoned persons loose controls ass well ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Schijtlolligheid kent geen tijd...
Te beginnen bij de vingers op het keyboard?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
Stoned persons loose controls ass well ...
Foto!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef sig000 het volgende:
De planten op mijn balkon doen het goed met dit weer.
Ik vond het wel goed, dubbele contextquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Te beginnen bij de vingers op het keyboard?
Vooral 'loose' gecombineerd met 'ass' zeker?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed, dubbele context
Meid wat doe je je zelf allemaal nog aan op dit late uur...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb me in het zweet gewerkt in de keuken vanavond![]()
CUL / [Vegetarisch eten #9]
Ik ben trots op mezelf
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral 'loose' gecombineerd met 'ass' zeker?
Ziet er wel lekker uit hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Meid wat doe je je zelf allemaal nog aan op dit late uur...
Om eerlijk te zijn, ik ken haarquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tjaze stond er wel tussen
Nee, thank god!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
persoonlijk bedoel je?
Zou best kunnen en we kennen elkaar allemaal in de grachtengordelquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niet dat dat zo vreemd is , volgens mij woont ze toch ergens in Amsterdam nog steeds?
owwwwwwww ja daar kennen de meeste haar van denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, thank god!
Heb toen wel eens naar DGK gekeken
Nou ik ken geen hond daarquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Zou best kunnen en we kennen elkaar allemaal in de grachtengordel
Als Amanda dat zou willen, zeker wel denk ik!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef APK het volgende:
Sjoef gaat natuurlijk wel wekelijks bij haar op de koffie
Wees blij, een gracht verder staat een studentenhuis en ze maken nu -vanwege introductieweken- al twee weken teringveel lawaai elke nacht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik ken geen hond daarmaar ik woon ook weer niet aan de grachtengordel natuurlijk
Ik ben dr en haar zus ooit een keer tegen gekomen hier bij mij in de AH... Amanda was toen hoogzwanger en niet dat ze het er over had of zo, maar die schreeuwde me toch een partij hard door de super..... pratende met haar zus, die naast haar liep..quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef APK het volgende:
Sjoef gaat natuurlijk wel wekelijks bij haar op de koffie
Ah, dus daar missen we niks aan, dat gevoel had ik ook eigenlijk nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij, een gracht verder staat een studentenhuis en ze maken nu -vanwege introductieweken- al twee weken teringveel lawaai elke nacht.
Te sneu, al die lawaaierige ritueeltjes en meisjes in dezelfde shirtjes die graag in de smaak willen vallen bij jongetjes van het mannendispuut in dat pand.
Het is elk jaar weer raak, als ik in mijn dure grachtenpandje naast die mongolen zou wonen zou ik het niet pikken
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben dr en haar zus ooit een keer tegen gekomen hier bij mij in de AH... Amanda was toen hoogzwanger en niet dat ze het er over had of zo, maar die schreeuwde me toch een partij hard door de super..... pratende met haar zus, die naast haar liep..
Nu ik dr verbouwde kop zie ... denk ik niet dat ik nog wilquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als Amanda dat zou willen, zeker wel denk ik!![]()
Nee, dit is wel té errug eigenlijk, ook wel een beetje triest vind ik hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ik dr verbouwde kop zie ... denk ik niet dat ik nog wil
Het was echt serieus alsof ze net uit de DGK kwam...quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat zie ik ook wel zķ voor me eigenlijk
Ik mocht haar wel eigenlijk. Grote bek klein hartje. Ik was altijd wel een beetje voor haar tijdens die dgkquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben dr en haar zus ooit een keer tegen gekomen hier bij mij in de AH... Amanda was toen hoogzwanger en niet dat ze het er over had of zo, maar die schreeuwde me toch een partij hard door de super..... pratende met haar zus, die naast haar liep..
Op zich wel , maar op een of andere manier heeft ze er dan wel het geld voor gevonden, wat ze nu dan ook uitspookt... als alleenstaande moeder..quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dit is wel té errug eigenlijk, ook wel een beetje triest vind ik hoor
Maar hij kent wel iedereenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat zie ik ook wel zķ voor me eigenlijk
Tja, die zal ook wel niet meer veranderen denk ik, beetje opgegroeid op straat dacht ik als ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was echt serieus alsof ze net uit de DGK kwam...
Ik ook wel een beetje iddquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mocht haar wel eigenlijk. Grote bek klein hartje. Ik was altijd wel een beetje voor haar tijdens die dgk
Soms vond ik haar écht zielig en soms had ik de pest aan haar, op het laatst wist ik het zelf niet meerquote:
Klopt maar niet iedereen...En meestal is via via zo van ik weet dat die persoon iemand kent die haar zou zou kennen of zo......quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou.......... er zijn er al heel wat voorbijgekomen die jij kende of via via kende
Daar had ik ook de pest aan, maar die doet het wel aardig geloof ik tot op heden...quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar niet iedereen...En meestal is via via zo van ik weet dat die persoon iemand kent die haar zou zou kennen of zo......
Brian schijnt trouwens gewerkt te hebben waar ik ook ooit heb gewerkt ... Ik dan later ...
Brian werd ook door de mangel gehaald. In de pers en zeker op fok.Geen domme jongen. Behalve het feit dat hij in dat programma zatquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar niet iedereen...En meestal is via via zo van ik weet dat die persoon iemand kent die haar zou zou kennen of zo......
Brian schijnt trouwens gewerkt te hebben waar ik ook ooit heb gewerkt ... Ik dan later ...
Geen idee wat die nu doet ... Maar naarmate het einde naderede werd alles meer voorspelbaar en was het inderdaad meer gespeeld... Alhoewel dat asbak werpen van Natas wel buiten het boekje ging...quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar had ik ook de pest aan, maar die doet het wel aardig geloof ik tot op heden...
mwa, die hele kliek wist ik niet meer wat ik ervan moest denken eigenlijk op het het laast,
toen werd er ook écht geacteerd, was allemaal nep, dus het zal allemaal wel![]()
Kan me ook niet meer boeien ook nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was wmb echt een geniaal programma.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mwa, die hele kliek wist ik niet meer wat ik ervan moest denken eigenlijk op het het laast,
toen werd er ook écht geacteerd, was allemaal nep, dus het zal allemaal wel![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat die nu doet ... Maar naarmate het einde naderede werd alles meer voorspelbaar en was het inderdaad meer gespeeld... Alhoewel dat asbak werpen van Natas wel buiten het boekje ging...Die Natathasia of hoe je dat ook weer schrijft was wel lichtelijk gestoord ja, ook flink aan de snuif volgens mij, na dat programma kwam ze wel eens bij die Bolle in dat programma, volkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doorgesnoven![]()
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was wmb echt een geniaal programma.
RLS gestuurd door de regie, maar de domme huishoudkutjes die toen inmiddels ook allemaal breedband hadden konden er niet mee omgaan en begonnen allerlei protestacties te organiseren
Niet te geloven idd, tis nog waar ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jahele vliegtuigen werden ook afgehuurd om Huub te steunen
Het heeft wel geholpen denk ik, want ze hebben hem toch maar laten zittenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet te geloven idd, tis nog waar ook
Stream cijfers volgens mij...quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het heeft wel geholpen denk ik, want ze hebben hem toch maar laten zitten![]()
goed voor de kijkcijfersen dat was ie ook wel denk ik, net als Jaap
Daar werd dagelijks eensamenvatingkje gedaan in wat was het 45 min.?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat vooral denk ik, op TV zag je lang niet alles
weet ik niet meerquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar werd dagelijks eensamenvatingkje gedaan in wat was het 45 min.?
Nee joh, dat programma is vroegtijdig gestopt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het heeft wel geholpen denk ik, want ze hebben hem toch maar laten zitten![]()
goed voor de kijkcijfersen dat was ie ook wel denk ik, net als Jaap
Ik mini streams op mn werkquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik was wel lichtelijk verslaafd aan dat programma moet ik eerlijk bekennen![]()
kan ik me nu niet meer voorstellen
Ja maar ... ja maar ik bedoelde in het beginquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, dat programma is vroegtijdig gestopt.
Gesloopt door domme breedbandmutsen die dachten iets goeds te doen omdat ze iets slechts op een stream bekeken
Dat was onderdeel van het concept.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar ... ja maar ik bedoelde in het begin![]()
met die kaartenactie enzo dat hij zakken vol post kreeg
Ah... dat was zo gepland?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was onderdeel van het concept.
Niet dat al die mongolen naar Volkswagen gingen mailen omdat Natasja graag een 'Toerek' wilde na het programma
Ach, de meeste mannen posten hier ook gewoon weer op zaterdagquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Soms werd ik ook wel meegesleept, toen Huub een keer dronken voor dood op bed lag![]()
toen ging ik me ook zorgen maken
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, de meeste mannen posten hier ook gewoon weer op zaterdag
En je typt nog foutloos, dus dronken ben je ook niet!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:47 schreef chufi het volgende:
Shit is het alweer zondag en post ik nog hier ....
Ja het posten er om heen met alle commentaren dat deed het hm ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:46 schreef Soury het volgende:
Eigenlijk was die cos toen nog het meeste vermaak. Zonder dat had ik het niet zo leuk gevonden.
Nou en?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:47 schreef chufi het volgende:
Shit is het alweer zondag en post ik nog hier ....
Ik kan jou met de beste wil van de wereld niet herinneren ik zweer utquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het posten er om heen met alle commentaren dat deed het hm ...
In zoverre dat het te sturen was.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... dat was zo gepland?
Ik jou ook niet... Maar ik poste altijd heel veel plaatjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan jou met de beste wil van de wereld niet herinneren ik zweer ut
Chufi postte alleen maar filmpjes. Geen woord mee gewisseldquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan jou met de beste wil van de wereld niet herinneren ik zweer ut
Ik vond het 'walchelijk'.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:46 schreef Soury het volgende:
Eigenlijk was die cos toen nog het meeste vermaak. Zonder dat had ik het niet zo leuk gevonden.
Eigenlijk was BB niet half zo gek, maar achteraf toen toch spannender terwijl er eigenlijk geenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
In zoverre dat het te sturen was.
Ze konden de post ook gewoon weggooien natuurlijk...
Het was de bedoeling dat de redactie de regie over de deelnemers had, ze hadden onderschat dat kijkers niet volgers waren maar actief acties gingen ondernemen die het programma uiteindelijk ter ziele hebben geholpen.
En helaas waren dat niet het soort kijkers dat tijdens BB1 topics vulden over tennisballen over de muur
Ik kwam pas in de Cos toen het afgelopen wasquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het 'walchelijk'.
De mongoling van FOK! live in de AT.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het 'walchelijk'.
De mongoling van FOK! live in de AT.
Volgens mij zou je hebben genoten ... Maar dat is mijn ideequote:Op zondag 25 augustus 2013 01:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmm zo te horen heb ik er niet zoveel aan gemist dus
Neu... denk het niet, ik heb er geen last van gehad van al dat gedoe, vin ik wel goed zo eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zou je hebben genoten ... Maar dat is mijn idee
Voor sommige mensen was het een hoogtepunt in hun leven en er zijn mensen die vinden dat het door de streamers kaput gemacht is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmm zo te horen heb ik er niet zoveel aan gemist dus
Ach domme ik, de sc van dgk. dat was nog leuker weet je wel.quote:
Ja gelijk heb je,, Op naar de YT' squote:Op zondag 25 augustus 2013 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Voor sommige mensen was het een hoogtepunt in hun leven en er zijn mensen die vinden dat het door de streamers kaput gemacht is.
Ach, we leven verder naar het volgende topic (want alles is nu bijna een RLS) waar we weer commentaar geven op de outfit van whoever het onderwep is
Daar heb je weer helemaal gelijk aan... Life goes on ... en houdt niet op na dit lied"quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Voor sommige mensen was het een hoogtepunt in hun leven en er zijn mensen die vinden dat het door de streamers kaput gemacht is.
Ach, we leven verder naar het volgende topic (want alles is nu bijna een RLS) waar we weer commentaar geven op de outfit van whoever het onderwep is
Zo onzinnig, Een discussie is niet mogelijk, Ik heb andere kanalen, ik lieg kanaalquote:
Pas je wel op dat je paprika vergifting krijgt!! Is de Griek weer aan het werk...?quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Have fun met zijn tweetje ik ga nog een paprikaatje achteroverdrukken
Dat was een nepmuts.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:07 schreef chufi het volgende:
Dacht ik altijd dat Suzy Q een harde rock chick was , maar niets van dat zie hier ... melig meezingen met Smokie
Fietsenrek. Mijn god die is ook in de zestigquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:14 schreef chufi het volgende:
Tegenwoordig erg populair in Brasil volgens mij ... Al die commentaren van de laatste dagen ..
Nah genoeg van die shitquote:
quote:
Deze in de 70 met fietsenrekquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Fietsenrek. Mijn god die is ook in de zestig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik als ringtone gemanipuleerd...quote:
Doen we deze er gelijk achteraan ....quote:
Ja tuurlijk Sas ... Af en toe ben je zo simpel straight to the point op je eigen manierquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
die zeggen tok en leggen af en toe een eitje
Het weekend is altijd te kort.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
Weekend was weer eens te kort... ... Tot morgen...
Ik heb al heel lang weekend.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:18 schreef sacha het volgende:
[..]
het is maar net wat je onder weekend verstaat
misschien waar voor jou maar geniet er toch maar vanquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ga liever weer aan het werk. Thuis zitten is niets voor mij.
je huis staat in de fikquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik ooit nog beloofd ....
je huis staat niet in de fikquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne niet, anders had ik de foto niet meer genomen maar was ik het water in gedoken
We kunnen lekker thuis blijven denk ik.quote:
Ik zou wel willen maar ik heb vandaag geen boodschappen gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
We kunnen lekker thuis blijven denk ik.
Dat is gewoon niet slim, ik heb altijd wel wat voorraad in huis. Dus mocht er plots iets tussenkomen of ik wordt ziek heb ik gewoon wat reserve.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:11 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb vandaag geen boodschappen gedaan.
En dat is best vervelend als je honger hebt.
Ik heb ook wel het één en ander in huis maar net waar ik nu even zin in heb is op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet slim, ik heb altijd wel wat voorraad in huis. Dus mocht er plots iets tussenkomen of ik wordt ziek heb ik gewoon wat reserve.
Dus je hoeft geen honger te hebben want je hebt dus wel wat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb ook wel het één en ander in huis maar net waar ik nu even zin in heb is op.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus je hoeft geen honger te hebben want je hebt dus wel wat.
Ik heb nog wel waterijsjes in de vriezer en yoghurtsnoepijsjes (griekse volle yoghurt ingevroren in ijsblokjesvormpjes met vanillesmaakje en zoetgemaakt)quote:
Ga je toch gewoon zelf maken, melk + vanille + cacao of chocoladereep + suiker of zoetstof warm maken dat het smelt en dan invriezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:41 schreef Rucky het volgende:
De chocolade ijsjes zijn bij mij helaas op.
Mogen die nog verkocht worden? Negerzoenen mogen toch ook niet meer had ik eens gehoord...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:49 schreef sasquatsch het volgende:
ik heb net een waterijsje op. En daarvoor een jodekoek.
Invriezen kan altijd maar of het dan een lekker ijsje wordt geloof ik niet...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:50 schreef drakin het volgende:
Zou je dat negerzoen witte spul (ow dit klinkt fout) ook kunnen invriezen en er ijs van maken?
Je kunt ze sowieso invriezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:50 schreef drakin het volgende:
Zou je dat negerzoen witte spul (ow dit klinkt fout) ook kunnen invriezen en er ijs van maken?
Dan toch maar zo opsmikkelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Invriezen kan altijd maar of het dan een lekker ijsje wordt geloof ik niet...
Ik prefereer ook de vrouwelijke versie...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef sasquatsch het volgende:
Ik hoef geen zoen van een neger. Van een negerin daarentegen...
Of een andere vrouw
Of je moet er een krijgen van een bebaarde en besnorde neger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef drakin het volgende:
Negerzoen klinkt eigenlijk wel lekkerder dan een Sasquatszoen(minder harig)
Nog steeds minder harig dan een yetiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of je moet er een krijgen van een bebaarde en besnorde neger.
Niet als ik me geschoren heb.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog steeds minder harig dan een yeti
Niet dat jij gezien hebt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebeurd alleen nooit met Yeti's
Heb je het nu over geschoren negerinnen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb te vaak mijn schoonmoeder moeten zoenen.
Als ze d'r snorharen weghaalt dan ben ik al tevreden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het nu over geschoren negerinnen?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ze d'r snorharen weghaalt dan ben ik al tevreden.
Ja TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXIIquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef drakin het volgende:
nog een leuke film gezien laatst piet?
Ik heb het geduld meestal niet om een hele film te kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef drakin het volgende:
nog een leuke film gezien laatst piet?
Ondankbaar krengquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:49 schreef drakin het volgende:
ja die ken ik allang. Heb daar zelf 2 paginas terug nog een lijst geplaatst. maar misschien heeft piet nog iets gezien zonder te hoeven resenceren
Series download je, zodat je er meerdere kan zien zonder reclame .Je mist watquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef chufi het volgende:
Ik kijk liever een film dan dat ik een serie elke dag of week zou moeten volgen ....
Mijn vrouw regelt de TV hier, boeit me eerlijk gezegd niet zoveel, ben meer een muziek persoon.quote:
Echt ik kijk nooit zelfs een enkele aflevering van enige serie ....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Series download je, zodat je er meerdere kan zien zonder reclame .Je mist wat
Je mist een boel moois,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ik kijk nooit zelfs een enkele aflevering van enige serie ....
Waar, maar ik zou je ook willen meppen om je oren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat je boeit... Maar ieder zn eigen ding toch..
Want je bent in een mepbui?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar, maar ik zou je ook willen meppen om je oren.![]()
Wanneer ik me ga bemoeien met de series die ze kijkt dan krijgt mijn vrouw ook van die neigingen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar, maar ik zou je ook willen meppen om je oren.![]()
Klapjes als jullie dan samen op de bank zitten of zo...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik me ga bemoeien met de series die ze kijkt dan krijgt mijn vrouw ook van die neigingen.![]()
Ik vind dat wel schattig.
expeditie robinson is dat toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde gisterenvan een film die binnenkort in premiere gaat, maar ik weet de titel niet meer![]()
Het is een film waarin diverse bekende acteurs in meedoen en het verhaal is dat er 6 mensen als laatste over blijven (ik dacht na een ramp ofzo) en het daarna met elkaar moeten zien te rooien.
Iemand?
Ze wordt zo leuk boos dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Klapjes als jullie dan samen op de bank zitten of zo...
ik las het woord rampquote:
Misschien dat ik Soury dan maar eens moet uitnodigen en dat ze me dr favoriete serie gaat tonen ...quote:
Dramp series van tegenwoordig ...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dramp vind ik mooi woord, een drama en ramp tegelijk.
Maar vaak is het wel een combinatie van ...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo krijg ik nu mijn vrouw boos.
Even meekijken en dan domme vragen stellen werkt ook erg goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar vaak is het wel een combinatie van ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |