Heb daar juist bijna altijd last van, kan drinken wat ik wil, na de laatste slok lijkt het alsof al het vocht na 15 min alweer helemaal uit m'n bek is verdamptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
Heb daar nooit zo'n last van, maar drink 's nachts altijd wat water als ik even wakker word
Bij katers gewoon nog even een extra glaasje wijn de volgende dag en dan braaf zijn
Vind t nog steeds heerlijk.. Vandaar al mijn genante uitspraken :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]haha, twijfelachtige eer wel
Ja, da's mooi fucked up danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb daar juist bijna altijd last van, kan drinken wat ik wil, na de laatste slok lijkt het alsof al het vocht na 15 min alweer helemaal uit m'n bek is verdampt.
Metroseksuele swiffer in je oorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind t nog steeds heerlijk.. Vandaar al mijn genante uitspraken :$
24/7.. NOW DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTS, LASSquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Metroseksuele swiffer in je oor
Water.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe verzet jij je tegen die droge bek in de nacht/ochtend?
#vraagaandeveteraan
melk helpt goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat helpt dus maar tijdelijk, na 15 min tot max. een uur heb ik weer een droge bakkes.
Dat is ook wel zo, maar door het water droog je niet uit door de alcohol en krijg je geen kater.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat helpt dus maar tijdelijk, na 15 min tot max. een uur heb ik weer een droge bakkes.
Iets langer inderdaad, maar dan treedt die droge bek toch nog weer opquote:
True, geen belachelijke kater hebben is wel een must eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar door het water droog je niet uit door de alcohol en krijg je geen kater.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
24/7.. NOW DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTS, LASS
Even wat drinken halen, dan zet ik m opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik wel op deze muziekje
Neem ik mezelf altijd voor inderdaad, komt er echter nooit vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef Dqod het volgende:
Daarom altijd een glaasje tussen het zuipen door, even wat eten en weer verder.. FUCK YEAHHH
#Altijd lekker gaan, #hulde
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even wat drinken halen, dan zet ik m op
Leuk dat een kat weer met iets negatiefs geassocieerd is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, geen belachelijke kater hebben is wel een must eigenlijk.
Niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk dat een kat weer met iets negatiefs geassocieerd is.
DOEN! Hoe denk je dat ik die grote hoeveelheden drank volhoud met m'n tengere lichaamquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neem ik mezelf altijd voor inderdaad, komt er echter nooit van![]()
.
#noteert
Jatogniedanggggquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |