ik ben rustigquote:
Dat is wel waarschijnlijk denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal wel met bepaalde stoffen die vrijkomen in de hersenen dan te maken hebben oid.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
WAT IS ER HIER AAN DE HAND IK RAAK IN PANIEK!!1!!11!!!!!
quote:
Fles wijn meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noh
FUCK YEAH FLES DRANK MEE EN GAAN, MAAR NIET UITGLIJDEN LIKE A BOSS
K ben bangquote:
HOEZO GEBRUIKTE JE MIJN RUSTIG NIET?quote:
Hey.quote:
Ga doen en vertel me later hoe je het ervaren hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Fles wijn meeDat werkt het beste denk ik, knoeit ook niet zo. O shit, douchen klinkt ineens beter
Op kutkloons zoals jij zit ook niemand te wachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:22 schreef maximumrage het volgende:
[..]
die bondage gebruiker moet optieven! dat soort ranzige mannetjes zit niemant op te wachten!
SCHREEUW NIET ZOquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
HOEZO GEBRUIKTE JE MIJN RUSTIG NIET?
[..]
Hey.
Ja jij bent eigenlijk de moeder der rustig.. maar ik kon je reactie zo snel ff niet vinden :squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
HOEZO GEBRUIKTE JE MIJN RUSTIG NIET?
[..]
Hey.
1 x zoveelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Op kutkloons zoals jij zit ook niemand te wachten.
GA IKquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga doen en vertel me later hoe je het ervaren hebt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
GA IK
Maar moet eerst even een film downloaden die ik zo ga kijken
Justice League: The Flashpoint Paradoxquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook douchen, maar ik ga morgen gewoon de hele middag
Welke film?
Awesome!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Justice League: The Flashpoint Paradox
Ik los je berenvel op in het zuur terwijl je verschrikt toekijktquote:
uitprinten, inlijsten en boven mn bed hangenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awesome!!!
[..]
Ik los je berenvel op in het zuur terwijl je verschrikt toekijkt
Haha
Ophoeren
Allemaal papkokers
Nu mezelf bevredigen met een aubergine
Het is 22 graden
Groeten uit Zeeland
Fijn.. laten we het over courgettes/ aubergines hebbenquote:
WATSMETJOU!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
HET LEVEN IS GEEN SPEL, HET IS GEEN 'WEDDEN DAT'.
Pinguingroetjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn.. laten we het over courgettes/ aubergines hebben
het leven is geen ponykampquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het is dan ook best wel te vergelijken met Takeshi's Castle, bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nee man, gewoon Spel Zonder Grenzenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is dan ook best wel te vergelijken met Takeshi's Castle, bedenk ik me nu.
Maffequote:
Met je botsautooooooooooooquote:
Oh ja, dat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, gewoon Spel Zonder Grenzen.
jij gaat hier niet een seat beledigen he?quote:
Ik zou jou eens botsautoquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gaat hier niet een seat beledigen he?
Sis weet waar ik t over heb.. Nuff saidquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gaat hier niet een seat beledigen he?
quote:
Inclusief productiefoutjes :$quote:
#trotsisquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2 Minuten bezig zijn om je flessen rosé en biertjes in de diepvries te laten passen zodat ze op tijd goed koud zijn.
#dedication
Chipotle awayquote:
quote:
Schaamte.. Dankzij jou ken ik hetquote:
Heb daar nooit zo'n last van, maar drink 's nachts altijd wat water als ik even wakker wordquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe verzet jij je tegen die droge bek in de nacht/ochtend?
#vraagaandeveteraan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Schaamte.. Dankzij jou ken ik het
[..]
Heb daar nooit zo'n last van, maar drink 's nachts altijd wat water als ik even wakker word
Bij katers gewoon nog even een extra glaasje wijn de volgende dag en dan braaf zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |