Fijn.. laten we het over courgettes/ aubergines hebbenquote:
WATSMETJOU!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
HET LEVEN IS GEEN SPEL, HET IS GEEN 'WEDDEN DAT'.
Pinguingroetjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn.. laten we het over courgettes/ aubergines hebben
het leven is geen ponykampquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het is dan ook best wel te vergelijken met Takeshi's Castle, bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nee man, gewoon Spel Zonder Grenzenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is dan ook best wel te vergelijken met Takeshi's Castle, bedenk ik me nu.
Maffequote:
Met je botsautooooooooooooquote:
Oh ja, dat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, gewoon Spel Zonder Grenzen.
jij gaat hier niet een seat beledigen he?quote:
Ik zou jou eens botsautoquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gaat hier niet een seat beledigen he?
Sis weet waar ik t over heb.. Nuff saidquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gaat hier niet een seat beledigen he?
quote:
Inclusief productiefoutjes :$quote:
#trotsisquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2 Minuten bezig zijn om je flessen rosé en biertjes in de diepvries te laten passen zodat ze op tijd goed koud zijn.
#dedication
Chipotle awayquote:
quote:
Schaamte.. Dankzij jou ken ik hetquote:
Heb daar nooit zo'n last van, maar drink 's nachts altijd wat water als ik even wakker wordquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe verzet jij je tegen die droge bek in de nacht/ochtend?
#vraagaandeveteraan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Schaamte.. Dankzij jou ken ik het
[..]
Heb daar nooit zo'n last van, maar drink 's nachts altijd wat water als ik even wakker word
Bij katers gewoon nog even een extra glaasje wijn de volgende dag en dan braaf zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |