Klopt. Een stuk minder dan hier, dat zekerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, op sommige van die etappes in de spaanse hoogvlakten kom je geen boom tegen.
Volgens mij is het andersom. Dus dan past het prima.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dit gehannes zouden de renners niet moeten accepteren. We zijn met topsport bezig, niet met een circus.
In een boot gaan zitten, wachten, uit een boot stappen. Nou het is een schande.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dit gehannes zouden de renners niet moeten accepteren. We zijn met topsport bezig, niet met een circus.
Ik heb ook het idee dat de renners het best leuk vinden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is het andersom. Dus dan past het prima.
Tsja, het is een nederlander.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef baggerbaas het volgende:
Wuyts wel weer lekker suggestief bezig over Bos.
Gelukkig dat het Boom niet was anders had ie het er de halve uitzending over gehad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef baggerbaas het volgende:
Wuyts wel weer lekker suggestief bezig over Bos.
En de andere helft over Boonen (hoewel, valt nog enorm mee tot nog toe), dus dan was het niet eens meer over de huidige etappe gegaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig dat het Boom niet was anders had ie het er de halve uitzending over gehad.
Dan had hij de hele Vuelta zijn gal kunnen spuwen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig dat het Boom niet was anders had ie het er de halve uitzending over gehad.
Zou 'ie eerst nog iemand van de fiets rijden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Brown over een minuutje al brakend zal afhaken
Gaat nu naar het 3e net (OP12).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de andere helft over Boonen (hoewel, valt nog enorm mee tot nog toe), dus dan was het niet eens meer over de huidige etappe gegaan.
Sporza gaat eruit?
Schouderblad gebroken in Tour hèquote:
Zit bij mij wel in het standaard pakket (Ziggo). Kanaal 27.quote:
Klopt, dat is ook zo...vraag me alleen af waar hij nu nog voor rijdt. WK lijkt me veel te zwaar voor hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Schouderblad gebroken in Tour hè
Duidelijk niet volledig klaar voor de Vuelta, want hij kan toch wel een stukje tijdrijden
Is wel hét doel voor hem dit jaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook zo...vraag me alleen af waar hij nu nog voor rijdt. WK lijkt me veel te zwaar voor hem.
neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Robs234 het volgende:
Was die Maarten Ducrot werkelijk zo'n geweldige renner?
Hij werd niet voor niets de Koning van Biafra genoemd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Robs234 het volgende:
Hij zat altijd lachend bij iedereen in het wiel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Robs234 het volgende:
Hij heeft wel een etappe gewonnen in de Tour, kunnen niet veel van de hedendaagse Nederlandse renners zeggen (alleen Weening).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Robs234 het volgende:
Die wint 11 etappes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Redefine het volgende:
Purito schrijven we alvast op voor morgen.
met doping jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij heeft wel een etappe gewonnen in de Tour, kunnen niet veel van de hedendaagse Nederlandse renners zeggen (alleen Weening).
Waarvan Ducrot zelf gezegd heeft dat de enige reden dat hij die etappe was dat Zoetemelk naast hem reed en tegen 'm zei dat 'ie nu moest demarreren als hij wilde winnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij heeft wel een etappe gewonnen in de Tour, kunnen niet veel van de hedendaagse Nederlandse renners zeggen (alleen Weening).
Was toch een solo van 120 km ofzo ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarvan Ducrot zelf gezegd heeft dat de enige reden dat hij die etappe was dat Zoetemelk naast hem reed en tegen 'm zei dat 'ie nu moest demarreren als hij wilde winnen.
Dat is dan ook geen kutploeg..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Netapp doet het ook lekker voor zon kutploeg.
Effe opgezocht. Was niet Zoetemelk die het zei, maar Raas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was toch een solo van 120 km ofzo ?
Königquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk hun kopman ?
Ik zie het Raas zo zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Effe opgezocht. Was niet Zoetemelk die het zei, maar Raas.
Ducrot zat in een kopgroep van 5 en Raas kwam naast 'm rijden en zei "Als je godverdomme niet maakt dat je gaat demarreren dan.."
(De Muur maart 2003).
Prima in orde dit jaar oa in Californië en Polenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ronde van tsjechie in 2010 & 2013 nounou.
California dit jaar niet gezien denk ik?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik wat van hem verwacht dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar geen echte kopman.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Prima in orde dit jaar oa in Californië en Polen
Geeft meer moraal hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens D&D is Belkin in het voordeel omdat ze maar met 8 starten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, dan heb je minder verwarring over wie er op kop moet rijden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Jawel, hij is de kopman.quote:
Heet ie van Wim Kieft afgekeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:19 schreef heywoodu het volgende:
Altijd dat keihard inademen van Wuyts middenin een zin
Er zijn er dan ook niet heel veel die op die leeftijd al een heel indrukwekkend palmares hebben.quote:
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 20:22:063 Garmin riders crashed on a descent. Team didn't know if Dan Martin was among them. Had to wait. Probably top3 without the crash. #LaVuelta reageer retweet
Garmin pech.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 20:22:063 Garmin riders crashed on a descent. Team didn't know if Dan Martin was among them. Had to wait. Probably top3 without the crash. #LaVuelta reageer retweet
Alle negen tegelijk over Lefevre? Das een beste bukkake.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gun t Lefevre dat Radioshack er overheen komt.
De voorste de bocht gemist en de rest is er achterna gefietst?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef baggerbaas het volgende:
Als Hesjedal mee zou doen, had hij er zeker bijgelegen met een blessure als resultaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef baggerbaas het volgende:
Ja. Gewoon met zwaart verzet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle negen tegelijk over Lefevre? Das een beste bukkake.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef Syntix het volgende:
Die waaier-etappe in de TdF zo geweldig vindentering wat chauvinistisch Maarten en Herbert
Elke wielerliefhebber vond dat geweldig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef Syntix het volgende:
Die waaier-etappe in de TdF zo geweldig vindentering wat chauvinistisch Maarten en Herbert
De tour nog in de benen zou je denkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Marcoss het volgende:
Anton gelost en zeker 2 minuten verloren
Bad luck Antonquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Marcoss het volgende:
Anton gelost en zeker 2 minuten verloren
Was gewoon de mooiste etappe van de afgelopen tour, misschien nog naar ax-3-domaines.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef Syntix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |