Bedankt en zal ik doen, jij ook veel plezier met weer een avondje kut reacties geven op fokquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Veel speelplezier met papa, ruim je wel eerst je lego op als sesamstraat afgelopen is?
Nice comeback, goed gedaan.quote:
Dankje.quote:
Dit is wel je coole accountquote:
Ik proef wel wat jaloezie, ben je vroeger misbruikt of verwaarloosd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef smegmanus het volgende:
Laat screenshot maar aan papa zien misschien krijg je wel een lolly of een Donald Duck beker met een bolletje Lidl vanille ijs.
Den Haag Begint toch zo pas jongequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ga voetbalkijken gek, vanwaar anders je pf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop