Moet het wel droog zijn voor je vanavond gaat slapen, en dan wél binnen halen. Komt nog meer water jullie kant op vannacht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar ach, het droogt vanzelf wel weer, dat is weer een positief iets
Dat zien we dan wel weer, ben ik er in elk geval zeker van dat alles schoon isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet het wel droog zijn voor je vanavond gaat slapen, en dan wél binnen halen. Komt nog meer water jullie kant op vannacht.
66C straksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
Ik plak een postzegel op dit topic
[ afbeelding ]
Dan is Jitzzze al heul oudquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker verstuurd vanaf de KMA
RBMAquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker verstuurd vanaf de KMA
WIe is dan de vader van AchJa?quote:
John Doequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WIe is dan de vader van AchJa?
Witte Corneliszoon de Withquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WIe is dan de vader van AchJa?
Oei, respect dan heeft AchJa's pa nog geknikkerd met Maarten Trompquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Godverdegodver... downloaden van torrents is hier opeens geblokkeerd... geen Strike Back
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Godverdegodver... downloaden van torrents is hier opeens geblokkeerd... geen Strike Back
Vanochtend al gezien...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Geen idee hoe ze dat hebben gedaan, enige wat ik weet is dat al mijn torrent-download programma's opeens geen verbinding meer kunnen makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |