Ik kon jou ook niet toevoegen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, haha. Ik zal dat nog even aanpassen dan. Sowieso moet m'n lijst weer een keer opgeschoond worden.
Voeg AssassinTear toe pls bij Xblquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik kon jou ook niet toevoegen...
Rest heb ik in de OP gezet.
Jou en Donderjager heb ik een invite gestuurd. M'n PSN kan trouwens weer invites ontvangen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik kon jou ook niet toevoegen...
Rest heb ik in de OP gezet.
Oke, oke...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Voeg AssassinTear toe pls bij Xblhij is mijn vriend
Hij staat toch echt in de OP.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:19 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Blijkbaar is mijn post niet doorgekomen bij de server.
Daarom nogmaals:
XBL: JetzNL
Hahahaha!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:30 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik wist het niet meer zeker en kon mijn post nergens vinden.
Blijkbaar wel dus.
Toegevoegd!quote:
Ik kijk strakjes even weer bij RSC, was de hele dag op school...quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb de SC crew een invite gestuurd onder de naam: t4bgurl4lyfe
Ik heb alleen Fifa 13 momenteel, kreeg ik bij m'n PS3 dus meteen headset gekocht maar want ik ga altijd chatten met mensen hahahaha.quote:
Geen verplichting....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:44 schreef MagicTheo het volgende:
Headset verplicht? Moet nog ff een goed ding halen. Voor de rest:
PSN: JohannBooy
Heb je gelijk in. Ben al druk aan het kijken voor een mooi ding. Nog aanraders trouwens voor headsets? Niet te duur..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Geen verplichting....
Maar soms is het wel handig om een headset te hebben.
Want een spel onderbreken om iemand (of meerdere) een bericht te sturen is irritant.
Waar gaat je voorkeur naar uit...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:13 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ben al druk aan het kijken voor een mooi ding. Nog aanraders trouwens voor headsets? Niet te duur..
Ik heb zelf een bluetooth headset origineel van PlayStation en die raad ik echt aan. Zit heel fijn en je hoort iedereen duidelijk en zij jou ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:13 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ben al druk aan het kijken voor een mooi ding. Nog aanraders trouwens voor headsets? Niet te duur..
Stereo graag. En onder de 50 euro is dat haalbaar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waar gaat je voorkeur naar uit...
Mono oortje of stereo headset... en wat is niet te duur
Hmm zal eens kijken, dankje!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een bluetooth headset origineel van PlayStation en die raad ik echt aan. Zit heel fijn en je hoort iedereen duidelijk en zij jou ook.Toegevoegd in de OP trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |