quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doodsbedreiging, ban aubJij beseft natuurlijk niet dat ik beschik over uitermate zieke driving skills, ik drink geld voor ontbijt mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan het meemaken denk ik? Jij komt nooit in de buurt van een auto of motor mi mangquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij beseft natuurlijk niet dat ik beschik over uitermate zieke driving skills, ik drink geld voor ontbijt mang
Klopt ik heb hoovercraftquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We gaan het meemaken denk ik? Jij komt nooit in de buurt van een auto of motor mi mang
Nee, jij moet een uitnodiging naar de crew sturen. Of je Rockstar username geven dan add ik je wel.quote:
Ait, dat wordt gaaf dan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:03 schreef -CRASH- het volgende:
De xtatic digital 5.1 surround sound headset
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie van op Playstation heeft allemaal headset?
Ditquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb je 2 weken om de controls onder de knie te krijgen
quote:
Kan je ook gewoon op de ps3 zelf checken he, zit ergens een menu dat je mic kan checken en voice pitch kan veranderen volgens mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:05 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb zo'n bluetooth headset zo'n originele van PS. Maar ik moet die ding effe kijken of het werkt, wie is vrijwilliger even?
Ik weet 't niet...quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon op de ps3 zelf checken he, zit ergens een menu dat je mic kan checken en voice pitch kan veranderen volgens mij
Lang geleden dat ik daar heb gekeken, dus 100% zeker weet ik het niet
Settings --> Accessory Settings --> Audio Device Settingsquote:
Ik heb 't!quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Settings --> Accessory Settings --> Audio Device Settings
Zo uit het hoofd, maar probeer het eens?
apartquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb 't!Randapparatuur en dan Bluetooth audioapparaat.
Oh, haha. Ik zal dat nog even aanpassen dan. Sowieso moet m'n lijst weer een keer opgeschoond worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ik kan je niet toevoegen op Psn , vanwege je privacy instellingen. :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |