Hahahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef -CRASH- het volgende:
Ff voor de PS3 gebruikers
Als je je bij iemand aanmeld voor een friend request
Zet er ff ook FOK! bij..
Want ik had bijna Roemeen013 eruit geknikkerd
Welkom bij de club.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:53 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Zojuist ook een invite gestuurd
Onder de naam Anormius
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:55 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie is ToxicV?
[..]
Welkom bij de club.
Hahahaha, die's wel goed gemaakt. Ik heb gewoon 2 standaard emblems met masker en doodshoofd gemaakt...quote:
Doodsbedreiging, ban aubquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga jou echt zo hard doodmaken vriendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Gaande man die setupquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef Roemeen013 het volgende:
Post jullie game setup eens, ik trap af.
[ afbeelding ]
socialclub.rockstargames.comquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef Rozzje het volgende:
Hoe moet je bij social crew aanmelden of wat is die website?
Gelukkig komt GTA wel gewoon de 17e uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:34 schreef Rozzje het volgende:
Heb request gestuurd
Jammer genoeg komt de MP versie van GTA V later uit
't Had van mij wel een stuk eerder uit mogen komen hoor...quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig komt GTA wel gewoon de 17e uit
Dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar we wachten al 5 jaar op deze GTA, die 2 weken vermaak je je eigen ook wel met de SPquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:47 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
't Had van mij wel een stuk eerder uit mogen komen hoor...![]()
Heb je 2 weken om de controls onder de knie te krijgenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:34 schreef Rozzje het volgende:
Heb request gestuurd
Jammer genoeg komt de MP versie van GTA V later uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |