Nu hopen op een goeie start en het kan een hele interessante race wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja de snelste coureurs steeds 1&2, vind het prachtig om Hamilton en Vettel om pole te zien vechten.
Wat is er precies goed aan om als 20e te kwalificeren en (weer) langzamer zijn dan je teamgenoot?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Schitterende kwalificatie!!
Ook erg goed van VDG!
Hij is 14e? Je kijkt zeker de tijd van de vrije trainingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat is er precies goed aan om als 20e te kwalificeren en (weer) langzamer zijn dan je teamgenoot?
Volgens mij vinden een hoop mensen 'm alleen maar goed omdat ie landgenoot is.
De tot plek 15 is men binnen een seconde van de raceleider gebleven, de Caterhams zitten op 3 en bijna 3,5 seconden.. die wagen is niet goed of de coureurs zijn niet goed, mogelijk beiden.
Ik denk dat veel mensen het niet erg zullen vinden als Caterham (en Marussia!) zouden stoppen met de F1.
Rijdende chicanes zijn het..
Goed dat je je informatie goed op orde hebt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat is er precies goed aan om als 20e te kwalificeren en (weer) langzamer zijn dan je teamgenoot?
De tot plek 15 is men binnen een seconde van de raceleider gebleven, de Caterhams zitten op 3 en bijna 3,5 seconden.. die wagen is niet goed of de coureurs zijn niet goed, mogelijk beiden.
Ik denk dat veel mensen het niet erg zullen vinden als Caterham (en Marussia!) zouden stoppen met de F1.
Wat je vergeet, is dat in zulke omstandigheden het meer op de rijder toekomt. VDG heeft die kans met beide handen gegrepen. In q2 was het droog en was het weer die auto die de grote achterstand gaf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zie voorgaande reactiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ehm.. jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is 14e? Je kijkt zeker de tijd van de vrije training
Weet je ook de reden waarom Pic geen ronde meer kon rijden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ehm.. ja![]()
Ik neem dan ook alles terug wat ik zei, had inderdaad niet goed gekeken.
Goede taktiek van het team om eerder op de slicks te gaan dan de rest (marussia ook) wel een grote gok die, in het geval van Pic dan weer niet voordelig uitpakte.
Ik lees het net dattie niet genoeg tijd zou hebben gehad voor een opwarmronde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Weet je ook de reden waarom Pic geen ronde meer kon rijden?
Ja, omdat ie nog gewogen moest worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Weet je ook de reden waarom Pic geen ronde meer kon rijden?
Dat zei ik gisteren ook al, door al die uitloopstroken snijden ze gewoon de bochten af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef LWD-Godius het volgende:
@0:56 alle vier wielen buiten de baanlijnen.
Beter niet, dan staat Vettel vooraanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:16 schreef twiFight het volgende:
Als daar geen afspraken over gemaakt zijn kan 'm dat zijn pole kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |