Doen alsof dat fake isquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eerst die halve liter opmaken bierenbeul.
Boeieeeeeeeeeeendquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:09 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik nu dat biertje nog op ga drinken heb ik geen zin meer om naar mijn bed te lopen
Zuip hem leeg terwijl je in bed ligt, doe lekker muziekje aan en space weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:09 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik nu dat biertje nog op ga drinken heb ik geen zin meer om naar mijn bed te lopen
quote:
quote:
Niet zeiken, neus dicht en opdrinken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:09 schreef Ro-ald het volgende:
Neus dicht doen is voor mensen zoals FL.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet zeiken, neus dicht en opdrinken.
That's the spiritquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet zeiken, neus dicht en opdrinken.
Qftquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Neus dicht doen is voor mensen zoals FL.
Grapje FL
No, it's beer.quote:
Waarom denk je daar in godsnaam over na?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:12 schreef Unscrewed het volgende:
Zou Snow geile geluidjes maken bij het soppen?
Goede vraagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom denk je daar in godsnaam over na?
Waarom denk jij na over waarom ik erover nadenk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom denk je daar in godsnaam over na?
Kiek moar uut jong.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:12 schreef Unscrewed het volgende:
Zou Snow geile geluidjes maken bij het soppen?
Voordat je t weet neem je haar niet serieus genoeg.quote:Kan ik kk pissig van worden als iemand me niet serieus neemt
Juist. Ik hou me stilquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom denk jij na over waarom ik erover nadenk?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom denk jij na over waarom ik erover nadenk?
Nou... we hadden het over zaad... en toen over jou en ik ben moe dus alles gaat door elkaar en dan kom ik met iets veel leukers.quote:
Hier heb ik gisteren ook helemaal slap om gelegen.quote:
Ik ga er geen antwoord op geven oké?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou... we hadden het over zaad... en toen over jou en ik ben moe dus alles gaat door elkaar en dan kom ik met iets veel leukers.
Okequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga er geen antwoord op geven oké?
Aiiiiiquote:
Geef mij het bier.quote:
Snowiieeeequote:
quote:
Ik heb nog genoeg ruimte op de grond voor je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Ik ga denk ik slapen.
Mag ik wel bij jou logeren?
Okii :3quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg ruimte op de grond voor je?![]()
Ziekmeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Thuis, wat een dramaoh en over 6 uur gaat de wekker
Kut voor je.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Thuis, wat een dramaoh en over 6 uur gaat de wekker
'Oke krul tot morgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:27 schreef Unscrewed het volgende:
"Baas, als ik vandaag mag blijven slapen, laat ik morgen mijn tieten zien"
Awhhhhquote:
quote:
Leg morgen maar uit, veel te moequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja life goes onFucking ruzie met vriendin ook nog
Nee hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ohdat maakt het verhaal iets anders
quote:
Te persoonlijk/lang voor FOK!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leg morgen maar uit, veel te moe
Wat is dr?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Te persoonlijk/lang voor FOK!
Bijna 4 uur en nog steeds honger.quote:
Sinds jij 'te lang en persoonlijk voor FOK! ' niet hebt gelezen.quote:
Holaquote:
Ik kan me fucking hasjblock niet vinden was echt goeie kwaliteit van mattie uit Libanon shitt moet echt een jonko hebben wordt physch mattiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hola
Hongerrrrrr
Snöwie over de zeik.
Ama is nog wakker
De rest allemaal pitten.
Zoiets denk ik.
Oh en laatste beetje wiet in papier gooien en wat eten zoeken.
Mja, om 4 uur weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:48 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ik kan me fucking hasjblock niet vinden was echt goeie kwaliteit van mattie uit Libanon shitt moet echt een jonko hebben wordt physch mattie
Ai rustig rustig
de hele verkorte samenvatting was al 5 dms. Op mobiel getyptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds jij 'te lang en persoonlijk voor FOK! ' niet hebt gelezen.![]()
Ik denk, dan maar iets wat wel persoonlijk was maar ook voor FOK! en niet zo lang.
Challasquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, om 4 uur weinig aan te doen.
Morgen maar weer naar de shop nieuwe hasj halen.
Haha dat is een mooi stukkie tekst. Ah, ik heb net ook ongeveer zoveel dms uit mijn vingers laten vloeien. Snöwiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
de hele verkorte samenvatting was al 5 dms. Op mobiel getypt
Ik ben serieus, werd mij net verteld in DM.quote:
IK ZEG TOCH DAT IK 14 BEN EN DAT SARDU 15 IS GODVERDEGODVER!quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha dat is een mooi stukkie tekst. Ah, ik heb net ook ongeveer zoveel dms uit mijn vingers laten vloeien. Snöwie
Mobiel typen is dan wel kutirritant en zal ook altijd wel aids blijven.
Geen idee wat er is en denk ook niet echt dat ik je ermee kan helpen, maar sterkte.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Laat snow trouwens met rust anders krijg je met ons te maken
WOLLAH?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT IK 14 BEN EN DAT SARDU 15 IS GODVERDEGODVER!
Ywquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Laat snow trouwens met rust anders krijg je met mij te maken
Is goed swaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:10 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ai rustig het spijt me voor daar net ik liet me ff gaan toch
Ye ik ga er ook een eind aan maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:10 schreef Amarantha het volgende:
Peuk roken en dan maar eens slapen. Morgen genoeg te doen
quote:
ja maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:10 schreef Amarantha het volgende:
Peuk roken en dan maar eens slapen. Morgen genoeg te doen
Ik ga winkelen met mijn moeder, snel boodschappen doen daarna, koekjes bakken met een huisgenoot, daarna meteen door naar mijn vader om te eten, Zaterdagavond in de kelder en vroeg slapen want Zondag hele middag met kinderen bezig op een feest in de stad. Allemaal wel leuke dingen maar weinig tijd om even alleen te zijn, van plek naar plek hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye ik ga er ook een eind aan maken.![]()
Morgen werk.
heequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Laat snow trouwens met rust anders krijg je met mij te maken
waarom?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja life goes onFucking ruzie met vriendin ook nog
Foi, drukke dagen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga winkelen met mijn moeder, snel boodschappen doen daarna, koekjes bakken met een huisgenoot, daarna meteen door naar mijn vader om te eten, Zaterdagavond in de kelder en vroeg slapen want Zondag hele middag met kinderen bezig op een feest in de stad. Allemaal wel leuke dingen maar weinig tijd om even alleen te zijn, van plek naar plek haha
Dit tijdstip is allen voor de weekenden weggelegd in mijn gevalquote:
datesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Foi, drukke dagen.
Ik heb alleen werk, verjaardag en zondag een date staan. (Als ik dat al haal want verjaardagen)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit tijdstip is allen voor de weekenden weggelegd in mijn geval
Whehe werkt altijd goed. Zit jij ook in de wietpas streek dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:14 schreef Studeur het volgende:
vandaag wiet gehaald voor 5 duitsers, een jointje voor ze gerold en met ze mee gerookt
Dat waren nog eens de dagenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]Voor mij (tot 2 Sep.) elke dag
Mja, opzich wel leuk meisje en buiten het station sprak ik haar nooit. Beide niks te doen zondag dus terras pakken oid.quote:
nee maar dat heb ik ze wel wijsgemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe werkt altijd goed. Zit jij ook in de wietpas streek dan?
Ah, wat gemeen, beetje Duitsertje pestenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar dat heb ik ze wel wijsgemaakthelemaal paranoia voor de politie die gasten
Plaatjes of snaakjes?quote:
Foto desbetreffende joint, anders verkracht ik je vader.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik sowieso, nog strakker dan het kutje van je zusje
Geen idee. Ik vind persoonlijk dat ik best wel goeie joints draai. Verder kan Murdera ook mooie en goeie joints draaien. Verder weet ik het niet zo goed.. We hadden in de OP joints staanquote:
geen wiet in huis jmmrquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Foto desbetreffende joint, anders verkracht ik je vader.
Heb je vas ooit zien draaien en welk punt geef je haar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind persoonlijk dat ik best wel goeie joints draai. Verder kan Murdera ook mooie en goeie joints draaien. Verder weet ik het niet zo goed.. We hadden in de OP joints staan
Haha netjes. Hier komen de duitsers zo de shop binnenwandelen, denk niet dat ik ze wijs ga maken dat ze dat niet mogen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar dat heb ik ze wel wijsgemaakthelemaal paranoia voor de politie die gasten
Oquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
geen wiet in huis jmmr
ga je gang.
Shit moet los, amateurquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoe draai je binnenstebuiten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
Op de meeting denk ik wel maar kan ik me niet goed meer herinneren. Van Mur weet ik het nog goed omdat hij voor mij een joint had gedraaid.. Zijn draaikunsten geef ik een 9quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je vas ooit zien draaien en welk punt geef je haar?
Plaatjes kan ik sowieso niet draaien. Stu had een mix gemaakt volgens mij.quote:
als ik niet dronken was had ik nu een foto van een mooie joint gepostquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:22 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Hoe draai je binnenstebuiten?
Picca van die J mattie ik draai ook best wel goed
Meestal werkt binnestebuiten draaien het beste als je geestelijk gehandicapt bent en toch poep hebt aan hoe lelijk je jonko er uit ziet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:22 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Hoe draai je binnenstebuiten?
Picca van die J mattie ik draai ook best wel goed
HAHAHA, shi-quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op de meeting denk ik wel maar kan ik me niet goed meer herinneren. Van Mur weet ik het nog goed omdat hij voor mij een joint had gedraaid.. Zijn draaikunsten geef ik een 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn joint gisteren, rond dit tijdstip. Zien der altijd zo uitYour beauty never ever scared me.
mijn mixquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Plaatjes kan ik sowieso niet draaien. Stu had een mix gemaakt volgens mij.
Joints heb ik geen idee. Zelf draai ik ze altijd dun of puur met bluntvloei.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:23 schreef Amarantha het volgende:
mooi meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn joint gisteren, rond dit tijdstip. Zien der altijd zo uit
met mooie joint![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meestal werkt binnestebuiten draaien het beste als je geestelijk gehandicapt bent en toch poep hebt aan hoe lelijk je jonko er uit ziet.
Haha nice, succes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:25 schreef Studeur het volgende:
ik ga naar bed, morgen fit zijn om over t hek te klimmen bij mysteryland
trustuh
Buenos noches.quote:
Hou je mond eens trouwens dat was zomer 2012 en ik draai allang niet meer zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 04:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je vas ooit zien draaien en welk punt geef je haar?
Nou jullie gingen naar buiten en vriendin en ik gingen haar jas+tas halen weet je nog? Nou toen wij buiten kwamen waren jullie nergens te bekennen en jij nam niet op dus zijn we maar richting de koning gaan fietsen. Maar toen we bij de v&d waren kreeg ik je wel te pakken en bleek het dat jullie nog bij de tempelier warenquote:
watjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Over een half uur werken![]()
Kater![]()
Brak![]()
Rip mij
Altijd maar deze keer voelde ik mijn kater al opkomen voordat ik thuis wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Drink je nooit water voor je gaat slapen?
Keertje kotsen, beetje ontnuchteren en water drinken. Works everytime.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Altijd maar deze keer voelde ik mijn kater al opkomen voordat ik thuis was
Ik ben niet misselijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Keertje kotsen, beetje ontnuchteren en water drinken. Works everytime.
#dramaSC.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou jullie gingen naar buiten en vriendin en ik gingen haar jas+tas halen weet je nog? Nou toen wij buiten kwamen waren jullie nergens te bekennen en jij nam niet op dus zijn we maar richting de koning gaan fietsen. Maar toen we bij de v&d waren kreeg ik je wel te pakken en bleek het dat jullie nog bij de tempelier warenMaar het was ondertussen half 3 geweest en vriendin moest om 3 uur thuis zijn. Ik wou nog even dag zeggen en langs de temp fietsen maar toen werd zij super boos, dat ze dan te laat zou komen en haar ouders boos zouden worden enzo. En toen fietste ze weg
Dus ik denk oke whatever en fiets naar de temp waar een vriend van jou mij net aan t bellen is. Dus jij komt naar buiten lopen en tegelijkertijd komt vriendin terug fietsen. Zegt ze dat ze niet alleen naar huis gaat fietsen en dat ze mij ook niet alleen naar huis laat fietsen, sisters before misters, samen uit samen thuis etc. Ondertussen ben jij weggelopen (waarschijnlijk omdat mijn vriendin zei "bemoei je er niet mee!") en toen ben ik maar met vriendin naar huis gefietst.
Jezus wat een typewerk
Ja ik hou echt niet van drama met uitgaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
#dramaSC.hoewel ze wel gelijk heeft met samen uit samen thuis maar dr manier van doen klinkt behoorlijk kinderachtig
bietsjquote:
Neuh, ze ziet een beetje raar uit.quote:
Hipster chick.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neuh, ze ziet een beetje raar uit.
Met van die laarsjes met studs erop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze lijkt een beetje op dv
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:09 schreef Trollscience het volgende:
als je een bril nodig hebt dan lijkt ze op dv jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze lijkt een beetje op dv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze lijkt een beetje op dvright
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wat is een dv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze lijkt een beetje op dv
Als dv in de spoiler zit, zou wel raken.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Alleen die chick in de spoiler is 10 klassen hoger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze lijkt een beetje op dv
dromenvangertjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat is een dv?
Als dv in de spoiler zit, zou wel raken.
Zit die in die spoiler? Die had toch donker haar of ben ik nou kats in de war?quote:
DV is dat dus niet in die spoiler he. DV is wat gezetter en andere haarkleur enzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zit die in die spoiler? Die had toch donker haar of ben ik nou kats in de war?
Nee jij niet, trollscience is gwn een schele kipquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zit die in die spoiler? Die had toch donker haar of ben ik nou kats in de war?
Scheelt, dan ben ik niet in de war en verwijs ik naar de wijze woorden van Vas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:25 schreef Beach het volgende:
[..]
DV is dat dus niet in die spoiler he. DV is wat gezetter en andere haarkleur enzo.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als je een bril nodig hebt dan lijkt ze op dv ja
Ja ik dacht al zoiets.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij niet, trollscience is gwn een schele kip
Vas niet al adoreren zodra je haar naam ziet staan.quote:
Braaf Vas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja jongen kan niet multikwooten![]()
FL![]()
Zo, kusje op je au.
wow.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja jongen kan niet multikwooten![]()
FL![]()
Zo, kusje op je au.
ik squirt dagelijks mijn spiegel onder van mezelfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vas niet al adoreren zodra je haar naam ziet staan.![]()
Zodra Vas als laatste reageerder staat begint hier alles al te druipen van voorpret.
Omg picsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik squirt dagelijks mijn spiegel onder van mezelf
Eh toevallig, ik squirt ook altijd de spiegel onder van jou. Eigenlijk alles wat binnen handbereik ligt zodra jouw username in beeld komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik squirt dagelijks mijn spiegel onder van mezelf
gelukkig voor mij woon je aan de andere kant van het land danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eh toevallig, ik squirt ook altijd de spiegel onder van jou. Eigenlijk alles wat binnen handbereik ligt zodra jouw username in beeld komt.![]()
Whehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gelukkig voor mij woon je aan de andere kant van het land dan![]()
Ok weer werken gr gr
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wheheik ben er ook blij om. Zou er niet aan moeten denken om elke dag jou tegen het lijf te lopen, zou een tekort aan vocht betekenen.
![]()
Werkze.![]()
Ik mag over anderhalf uur.
Ik weet het.quote:
veel weet ik niet meer maar het komt er dus op neer dat t eigenlijk mijn schuld isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou jullie gingen naar buiten en vriendin en ik gingen haar jas+tas halen weet je nog? Nou toen wij buiten kwamen waren jullie nergens te bekennen en jij nam niet op dus zijn we maar richting de koning gaan fietsen. Maar toen we bij de v&d waren kreeg ik je wel te pakken en bleek het dat jullie nog bij de tempelier warenMaar het was ondertussen half 3 geweest en vriendin moest om 3 uur thuis zijn. Ik wou nog even dag zeggen en langs de temp fietsen maar toen werd zij super boos, dat ze dan te laat zou komen en haar ouders boos zouden worden enzo. En toen fietste ze weg
Dus ik denk oke whatever en fiets naar de temp waar een vriend van jou mij net aan t bellen is. Dus jij komt naar buiten lopen en tegelijkertijd komt vriendin terug fietsen. Zegt ze dat ze niet alleen naar huis gaat fietsen en dat ze mij ook niet alleen naar huis laat fietsen, sisters before misters, samen uit samen thuis etc. Ondertussen ben jij weggelopen (waarschijnlijk omdat mijn vriendin zei "bemoei je er niet mee!") en toen ben ik maar met vriendin naar huis gefietst.
Jezus wat een typewerk
Whehe, zo eens in de zoveel dagen overkomt je dat.quote:
Zou in d'r oog spuiten.quote:
Daarom oog.quote:
Van mij mag je.quote:
Hej sagoquote:
Vaak zat gedaan maar na een tijd wel spijt van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alle kleding die er lag in een wasmand gegooid en de rest onder bed geschoven want yolo
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan maar na een tijd wel spijt van.dan is het opruimen 100 x kutter
Zonde man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:40 schreef Studeur het volgende:
En jahoor, ik wist het. Na 1 avond in de stad alweer een beschadiging aan mijn gloednieuwe smartphone. Ik kan er gewoon niet mee omgaan.
nou dat weet ik zo net nog niet.quote:
hoesjes doe ik niet aan, dan ga ik er alleen nog maar harder mee gooienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zonde man.
Heb je een hoesje ofzo?
[..]
nou dat weet ik zo net nog niet.
Hoe de f kom je bij die conclusiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
veel weet ik niet meer maar het komt er dus op neer dat t eigenlijk mijn schuld iszeg maar sorry tegen haar
picsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:58 schreef Unscrewed het volgende:
Yay
Nieuwe tellie binnen, wat een mooi ding
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:27 schreef Studeur het volgende:
Vriend is brak en gaat misschien niet mee over t hek bij mysteryland. Dan moet ik maar alleen
okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
even overdreven hard muziek luisteren
Ja beach :s waarom doe je dat :squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wrm loop jij te lullen over mij bietsj
waar heb je het overquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wrm loop jij te lullen over mij bietsj
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebvt jesper gezien vandaag zeker
grote bak magere kwarkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:26 schreef bobbiey het volgende:
Honger maar in niets zin, tips nodig.
omdat ik geen vriendin heb/had om grapjes over te makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is gewoon stom grapje
ik maak zulke grapjes ook niet over jou
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:32 schreef Beach het volgende:
[..]
omdat ik geen vriendin heb/had om grapjes over te maken
Volle vriendjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef Snowbells het volgende:
Magere dingengewoon alles vol.
Volle melk volle yoghurt etc
volle borsten en kont :$$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef Snowbells het volgende:
Dit, als je die meuk moet eten ga je toch gewoon frieten halen omdat je ook eens iets echt wil eten. Ben je echt niet gezonder bezig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef Snowbells het volgende:
WOW BADASSSquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ging net boodschappen doen.
Liep ik de winkel uit wordt ik zomaar uitgescholden door iemand die een paar meter afstand was.
Ik rookte gewoon rustig een peuk. En negeerde hem maar.
Het kan in Almere
Helemaal niet veel werk? Groentes snijden, gehakt rullen en de couscous in warm water doen dat is alles.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:37 schreef bobbiey het volgende:
Couscous is zoveel werk![]()
Waarom heb ik geen Marrokaanse vriendin/moeder/zus/kelderslaaf ?
Is toch niet normaal zo'n gastquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
WOW BADASSS
WIJ MOETEN ECHT EEN KEER CHILLEN EN SMOKEN EN DAN GA IK JE VOORSTELLEN AAN MIJN VRIENDEN EN DAN GAAT DE HOND IN DE KEUKEN POEPEN ENZO OMG OMG OMG
Wat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ging net boodschappen doen.
Liep ik de winkel uit wordt ik zomaar uitgescholden door iemand die een paar meter afstand was.
Ik rookte gewoon rustig een peuk. En negeerde hem maar.
Het kan in Almere
Ik wordt niet uitgescholden zonder reden dus jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
wp jij had hem zeker in elkaar gestampt?![]()
Ik negeer liever zoiets dan dat ik een paar klappen krijg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ben jij zo'n apart figuur of wachten jullie daar nog een paar jaar op de beschaving?
Nu wel dikzak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik wordt niet uitgescholden zonder reden dus ja
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:42 schreef FL_Freak het volgende:
wat voor scheld woorden werden gebruikt roald?
Ben tenminste niet dik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jou ga ik niet slaan. ik sla geen zwakbegaafde
Liever zware botte dan bavaria lekker vinden en brabants zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef FL_Freak het volgende:
hamer heeft zware botjes snap dat dan :s
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Liever zware botte dan bavaria lekker vinden en brabants zijn
ik had ook je back maar nu niet meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Liever zware botte dan bavaria lekker vinden en brabants zijn
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik had ook je back maar nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |