Mm...quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:56 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Die zijn medeplichtig door naief gedrag. Het is vooral de bron van het slechte beleid die je moet aanpakken.
Ik weet niet hoe oud je bent maar mensen met een ton over daar barst het van. Vroeger leek mij ook alles onbereikbaar maar voor je het weet heb je alles en nog geld over ook. Meld je maar met een goed idee. Ik stap vraag in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, joh, heerlijk, maar wie heeft er nu een ton liggen of kan dat zelf weer lenen?
Goed beleid bestaat niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:56 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Die zijn medeplichtig door naief gedrag. Het is vooral de bron van het slechte beleid die je moet aanpakken.
LOLquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:26 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Pure leugens die gebruikt worden als bangmakerij. Het te exporteren werk is al lang weg.
wat jij goed en eerlijk vindt is in de ogen van een ander waardeloos en oneerlijk.quote:
WIj zijn er maar mee gestopt. De klantvriendelijkheid werd er namelijk niet echt beter van.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Nee, niet echt, ik verdien nog steeds erg goed met sourcing
Goed om te horen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Nee, niet echt, ik verdien nog steeds erg goed met sourcing
Tja, het is een vakquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:25 schreef Arolsen het volgende:
[..]
WIj zijn er maar mee gestopt. De klantvriendelijkheid werd er namelijk niet echt beter van.
Kostenbesparing is ook klantvriendelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:25 schreef Arolsen het volgende:
[..]
WIj zijn er maar mee gestopt. De klantvriendelijkheid werd er namelijk niet echt beter van.
Als de klant daar de vruchten van plukt zeker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kostenbesparing is ook klantvriendelijk.
Als de klant maar wat te kiezen heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:47 schreef Arolsen het volgende:
Goedkoper is alleen lang niet altijd beter heeft men met schade en schande gemerkt.
Ik zei het al eerder, zolang er een verschil in inkomsten is, zal er armoede zijn. Armoede is niets anders dan een stempel voor de mensen met de laagste inkomsten, hoe hoog of laag deze ook zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
Armoede is de basale/natuurlijke staat van de mens. Het is innovatie en kapitalisme die sommige mensen uit die armoede heeft weten te verheffen. De vraag van TS zou dus eigenlijk moeten zijn: waarom kan er geen rijkdom voor alle mensen worden gecreëerd?
Sourcing gaan niet alleen over prijs.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:47 schreef Arolsen het volgende:
Goedkoper is alleen lang niet altijd beter heeft men met schade en schande gemerkt.
Ontwikkelingshulp komt uiteindelijk ook weer terug bij de westerse bedrijven. Hoeveel dit is weet ik niet, maar ik ben benieuwd naar de volume en ratio.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
De Politiek correcten gillen altijd over dat je niet aan de ontwikkelingshulp mag komen, maar als je die mensen werk geeft ipv handouts dan is het opeens heel fout.
Juist.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij de jongeren van tegenwoordig heb ik er een hard hoofd in...
Je kunt niet eens meer een leuke sitcom maken over de generatiekloof zoals All in the family... de oudere rechts, de jongere links...
Tegenwoordig is het de oudere links, de jongere.... egoïstische zombie... dat is geen leuke sitcom.
Er is geen onderscheid tussen staat en markt, denk je?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Juist.
Vandaar dat het valse onderscheid tussen staat en markt het zo goed doet.
Over dit valse onderscheid heeft 'deelnemer' in het verleden een aantal goede posts gemaakt.
Volgens mij komt dat ook in die docu aan de orde.
Dan is het dus het subsidieeren van bedrijven met belastinggeld en dat is sowieso fout.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:02 schreef k3vil het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp komt uiteindelijk ook weer terug bij de westerse bedrijven. Hoeveel dit is weet ik niet, maar ik ben benieuwd naar de volume en ratio.
Hoezo vals onderscheid? De markt kan prima zonder de staat de staat niet zonder de markt. De laatste draait tenslotte op voor het sinterklazen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Juist.
Over dit valse onderscheid heeft 'deelnemer' in het verleden een aantal goede posts gemaakt.
Ja mee eens. Waarde-overdracht moet gebasseerd zijn op vraag-aanbod, en ik vind de ideologie van de pro-ontwikkelingshulp partijen niet echt harde vraag.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan is het dus het subsidieeren van bedrijven met belastinggeld en dat is sowieso fout.
Absolute stierenschijtquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De markt kan prima zonder de staat
Dat verschil is er en ze hebben elkaar nodig. Alleen wil ik een markt waar menselijke waarden de norm zijn en geen morraalloze graaierij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |