quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Geen idee hoe het bij ons gaat, lekker weekend van vrijdag 13:00 uur tot maandag 13:00 uur!
Dank je. Het is bijna standaard, aangezien we op zaterdag meer dan genoeg hulpkrachten hebben, en ik een van de weinigen ben die de maandagavond de vulploeg kan doen. Op vrijdag openen van 5-13 is ook bijna standaard, anders vaak 7-15. Prima geregeld, maar af en toe mis ik de drukte en gezelligheid van de zaterdag wel.quote:
Niet de enige fout op de achterkant. Wat dacht je van 'colega's' bij de onderste kleine foto.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik zie nu trouwens dat er een foutje op de achterkant van de Ahà staat; no way dat die kleine foto in 2000 is genomen, want toen duurde het nog acht jaar voordat AH in het pand zat..
Het kan mij eerlijk gezegd niet verrotten welk product iemand het allerlekkerste vindt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:50 schreef einschtein het volgende:
Vind dat boekje sowieso niet heel veel aan. Vooral die sectie waarbij je collega's hun eigen zooi promoten. "JA, DEZE KIPSATEEJ BAMEHHH IS LEKKAH. VOORAL NA EEN VULSHIFT."
Serieus, wie geeft daar om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:25 schreef exelletor het volgende:
Wel nieuwe stoelen en fatsoenlijke glazen in de kantine, maar nog steeds van die oude terminals gebruiken...Het blijft geen feest:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:25 schreef exelletor het volgende:
Wel nieuwe stoelen en fatsoenlijke glazen in de kantine, maar nog steeds van die oude terminals gebruiken...Dit is geen oude. De PPT2800 was de oude. De MC70 is een prima terminal, veel beter dan de nieuwste, wat een onding is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Als ik daar interesse in heb, vraag ik het wel aan diegene. Maar het zal mij een worst weten wat iemand het liefst eet in zijn pauze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het kan mij eerlijk gezegd niet verrotten welk product iemand het allerlekkerste vindt.
Gisterochtend hadden wij 2 pallets vol met Wicky staan, aan het eind van de dag waren deze compleet leeg getrokkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:45 schreef Hallyu het volgende:
Bij ons vloog de wicky en fruitshoot erdoor heen. Zal me verbazen als er veel restanten van zijn.
Ben me vast mentaal aan het voorbereiden op alweer een lange avond...
Jullie krijgen ze op pallets..?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gisterochtend hadden wij 2 pallets vol met Wicky staan, aan het eind van de dag waren deze compleet leeg getrokken
Nee, op pallets gezetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jullie krijgen ze op pallets..?
Die gebruikten wij vroeger voor de exportquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die houden/bewaren jullie ofzo?
Aha, oke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die gebruikten wij vroeger voor de export
Laatst brak mij de klomp.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Laatst brak mij de klomp.
Wij hebben in de winkel boven elk pad staan wat er te vinden is. "Koffie en thee", "koekjes", "schoonmaakmiddelen" ennn "eieren". Laatst was er er echt een klant die dat gebruikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |